Ogłoszenie z dnia 2006-01-09
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Łódź: dostawa artykułów biurowych, druków akcydensowych oraz papierowych wyrobów jednorazowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi, do kontaktów: Zofia Zuch, Marzena Olsińska, Maria Łukasiewicz, Monika Stasiak, Elżbieta Kabacińska, ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, tel. 042 6384032, 6384062, fax 042 6384054, www.uml.lodz.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych, druków akcydensowych oraz papierowych wyrobów jednorazowych. 5) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia są artykuły biurowe typu: papier kserograficzny, komputerowy, segregatory, skoroszyty, zeszyty, długopisy, dziurkacze, zszywacze, druki akcydensowe oraz ręczniki, serwetki, podkładki pod filiżanki. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 333 519 PLN
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% termin realizacji - 20%
V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: I BIURPAP J. M. G. Figińscy sp. j., do kontaktów: Mirosław Figiński, ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, tel. 042 6595190, fax 042 6595185. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 289 425,88 Oferta z najniższą ceną: 289 425,88 / oferta z najwyższą ceną: 332 824,89 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Adm.IV.3421-138/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 01.12.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 4 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 173 - 171876 z dnia 08.09.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 30.12.2005 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: II PPHU DRUK Piotr Lewicki, do kontaktów: Piotr Lewicki, ul. Lektykarska 25/8, 01-687 Warszawa, tel. 022 6393040, fax 022 6393040. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 6 644,59 Oferta z najniższą ceną: 6 644,59 / oferta z najwyższą ceną: 11 489,40 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Adm.IV.3421-138/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 02.01.2006 4) Liczba otrzymanych ofert: 7 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 173 - 171876 z dnia 08.09.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 30.12.2005 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: III GROSS Wazia, Kondej-Głowala sp.j., do kontaktów: Eugeniusz Wazia, ul. Karola 3, 93-239 Łódź, tel. 042 6773030, fax 042 6773033. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 2 834,50 Oferta z najniższą ceną: 2 834,50 / oferta z najwyższą ceną: 5 851,00 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Adm.IV.3421-138/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 01.12.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 2 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 173 - 171876 z dnia 08.09.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 30.12.2005 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: IV BIURPAP J. M. G. Figińscy sp. j., do kontaktów: Mirosław Figiński, ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, tel. 042 6595190, fax 042 6595185. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 21 410,46 Oferta z najniższą ceną: 21 410,46 / oferta z najwyższą ceną: 25 295,26 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Adm.IV.3421-138/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 02.01.2006 4) Liczba otrzymanych ofert: 5 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 173 - 171876 z dnia 08.09.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 30.12.2005 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: V PPHU DRUK Piotr Lewicki, do kontaktów: Piotr Lewicki, ul. Lektykarska 25/8, 01-687 Warszawa, tel. 022 6393040, fax 022 6393040. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 12 812,30 Oferta z najniższą ceną: 12 812,30 / oferta z najwyższą ceną: 14 270,90 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Adm.IV.3421-138/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 02.01.2006 4) Liczba otrzymanych ofert: 4 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 173 - 171876 z dnia 08.09.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 30.12.2005 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: VI LEDAX sp. z o.o., do kontaktów: Ewa MIlik, ul. Jana Kazimierza 51, 01-267 Warszawa, tel. 022 8377136, fax 022 8377129. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 2 471,62 Oferta z najniższą ceną: 2 471,62 / oferta z najwyższą ceną: 3 943,90 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Adm.IV.3421-138/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 02.01.2006 4) Liczba otrzymanych ofert: 1 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 173 - 171876 z dnia 08.09.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 30.12.2005 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: VII BIURPAP J. M. G. Figińscy sp. j., do kontaktów: Mirosław Figiński, ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, tel. 042 6595190, fax 042 6595185. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 9 055,11 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Adm.IV.3421-138/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 02.01.2006 4) Liczba otrzymanych ofert: 5 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 173 - 171876 z dnia 08.09.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 30.12.2005
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonywanie usług kontroli, czyszczenia, regulacji podłączeń przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostkach jej podległych
- Dostawa sprzętu komputerowego - mobilne stacje robocze z akcesoriami i oprogramowaniem do analiz wyników.
- Sukcesywne świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) i wzorcowania urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu DRAGER
- Dostawa sprzętu telefonii IP w ramach I wyposażenia dla CBZC Zarządu w Łodzi
- Budowa tężni solankowej w Parku miejskim przy ul. Leczniczej
- Modernizacja istniejącej estakady prowadzącej do SOR na ul. Pomorskiej 251 w ramach Drugiego Etapu Budowy CKD UM w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- dostawa materiałów biurowych (ZP-54/2024)
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/2024
- Dostawa materiałów do sterylizacji.
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu jednorazowego medycyny ogólnej, materiałów do sterylizacji i artykułów biurowych.
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.