eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Przebudowa i remont pionu ginekologiczno-położniczego i neonatologicznego w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im. dr E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-29

Bydgoszcz: Przebudowa i remont pionu ginekologiczno-położniczego i neonatologicznego w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im. dr E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 126696 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3709124, faks 052 3709125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont pionu ginekologiczno-położniczego i neonatologicznego w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im. dr E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa i remont pionu ginekologiczno-położniczego i neonatologicznego w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im. dr E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy w Bydgoszczy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.23.10 - Zbrojenie 44.21.00.00 - Konstrukcje i części konstrukcji 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 44.11.14.00 - Farby i okładziny ścienne 44.22.00.00 - Stolarka budowlana 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 39.29.00.00 - Wyposażenie różne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o zamówienie jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokument o którym mowa w pkt. 5.1.1. SIWZ. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym : 1. wykażą się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania min. 2 robót budowlanych na kwotę min. 5 mln. zł każda, obejmujących swym zakresem minimum/co najmniej/między innymi : roboty ogólnobudowlane , instalacje co, instalacje wod-kan, instalacje klimatyzacji i wentylacji, instalacje elektryczne , niskoprądowe oraz instalacje gazów technicznyc . 2. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje , doświadczenie i uprawnienia ( jeśli przepisy wymagają posiadanie takich uprawnień), w tym min. : a/Jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej - w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia i do pełnienia funkcji Kierownika budowy, b/ jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i niskoprądowych , wod-kan i instalacji gazowych, c/ 2 osoby średniego nadzoru technicznego. na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie z pkt 5.1.5. ( jeśli dotyczy) oraz wykaz o którym mowa w pkt 5.1.3. , 5.1.4. oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5.1.4. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował . - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz dokument o którym mowa w pkt. 5.1.7 SIWZ tj. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , na kwotę nie niższą niż 1 mln zł . - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty o których mowa w pkt. 5.1.2. SIWZ . 4.2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy PZP. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ( np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu ( lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy) . Oferta wspólna , składana przez dwóch lub więcej wykonawców , powinna spełniać następujące wymagania: a/ oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ, b/ dokumenty , dotyczące własnej działalności np. odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie z ZUS, zaświadczenie US itp. - składa każdy z wykonawców w imieniu swojej firmy w ramach oferty wspólnej. c/ dokumenty wspólne np. Oferta, kosztorys, oświadczenie z art. 22 ustawy PZP, składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 4.3. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia z udziałem podwykonawców , warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 4.1 SIWZ spełnia Wykonawca. Ocena spełniania w/w warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/ nie spełnia , czyli : nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne by było unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy wykonawca składa w/w dokument odrębnie). - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; ( W przypadku oferty składanej wspólnie , każdy wykonawca składa w/w dokument odrębnie ). - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru końcowego ), w tym min. 2 roboty budowlane na kwotę min. 5 mln. zł każda, obejmujące swym zakresem minimum/co najmniej/między innymi: roboty ogólnobudowlane, instalacje co, instalacje wod-kan, instalacje klimatyzacji i wentylacji, instalacje elektryczne, niskoprądowe oraz instalacje gazów technicznych. ( W przypadku składania oferty wspólnej w/w wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie). - wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru stanowiącego Zał. nr 8 do SIWZ , wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia określone w przepisach Prawa budowlanego odpowiednio do zakresu przedmiotu zamówienia (poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie odpowiednich uprawnień budowlanych wraz z kopią zaświadczenia o wpisie na listę samorządu zawodowego, aktualnego na dzień składania ofert), zgodnie z Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578) .Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował lub będzie dysponował i wskazał w ofercie co najmniej: a/Jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej - w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia i do pełnienia funkcji Kierownika budowy, b/ jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i niskoprądowych, wod-kan i instalacji gazowych, c/ Min. 2 osoby średniego nadzoru technicznego. ( W przypadku składania oferty wspólnej w/w wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie). - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5.1.4. , wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował. - Oświadczenie z art. 22 ustawy PZP , stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie lub składają jeden dokument podpisany przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). - Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, opiewające na kwotę nie niższą niż 1 mln zł. - aktualne na dzień składania ofert wraz z pisemnym zobowiązaniem do uaktualnienia ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotowego zamówienia i dostarczenia kopii dokumentu aktualizującego ubezpieczenie do Zamawiającego w terminie do 3 dni przed upływem pierwotnego terminu ubezpieczenia. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w ofercie muszą być złożone dokumenty potwierdzające, że Wykonawcy łącznie spełniają ten warunek). Podmioty, mające siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty równoważne, określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szpital.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy, ul. Szpitalna 19, Administracja , pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy, ul. Szpitalna 19, Administracja, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.