eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ścinawa › Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla MGZZOP w Ścinawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Ścinawa: Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla MGZZOP w Ścinawie
Numer ogłoszenia: 126673 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej , ul. Jagiełły 2, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8412641, faks 0-76 8412644.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przychodnia.scinawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla MGZZOP w Ścinawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu i aparatury medycznej do Miejsko-Gminnego Zespołu Zakładów Opieki Podstawowej w Ścinawie, wymienionych w poniższej tabelce. wykonawca, w ramach realizacji nin. zamówienia dokona: dostawy i montażu na koszt własny, pierwszego uruchomienia oraz przeszkolenia personelu zamawiającego. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy następujące części: 1.Pracowania RTG Aparat rentgenowski ilośćsztuk 1 2. Rehabilitacja Aparat EKG 1 Aparat do elektroterapii i laseroterapii 1 Aparat do elektroterapii 1 Fotel masujący 1 Bieżnia 1 Wanna do masażu 1 UGUL wraz z osprzętem i stołem rehabilitacyjnym 1 3. Ginekologia Oftalmoskop 1 Detektor tętna 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w następujących kwotach dla : CZĘŚCI 1 - w kwocie 2.000,00 zł CZĘŚCI 2 - w kwocie 2.000,00 zł CZĘŚCI 3 - w kwocie 2.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.OFERTA. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części przedmiotu zamówienia, opisane w Rozdziale III SIWZ , sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej. Wszystkie karty oferty powinny być trwale spięte, ponumerowane. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osoby uprawnione do podpisania oferty. 2.Na ofertę składają się następujące dokumenty, złożone w poniższej kolejności: 2.1Formularz oferty - zgodny ze wzorem podanym w załączniku Nr 1 do SIWZ, 2.2Specyfikację asortymentowo-cenową - zgodny ze wzorem podanym w załączniku Nr 3 do SIWZ, 2.3Wymagane parametry sprzętu i aparatury medycznej - formularz zgodny ze wzorem podanym w załączniku Nr 5 do SIWZ, zawierający wymagane parametry techniczne dla sprzętu i aparatury medycznej, z wypełnioną kolumną potwierdzenie spełnienia warunku. Brak spełnienia jednego z parametrów powoduje odrzucenie oferty. Do formularza należy dołączyć w formie prospektu, katalogu itp. opis sprzętu i aparatury medycznej. W formularzu należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której znajdują się jego parametry 2.4Zaświadczenia, certyfikaty - aktualne na dzień złożenia oferty - wskazujące na dopuszczenie do obrotu wyrobu medycznego, zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta urządzenia, Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną 2.5Oświadczenia lub dokumenty - potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, przygotowane zgodnie z nin. SIWZ, wymienione w Rozdziale VI SIWZ. 2.6Wadium - dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2.7Wzór umowy parafowany przez osoby uprawnione, o którym mowa w Rozdziale XVII, stanowiący załącznik Nr 6. 3.Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w pkt 2 od ppkt 2.1. do ppkt 2.2 zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. 4.Wykonawca, osoby uprawnione do jego reprezentacji lub pełnomocnik podpisują ofertę, miejsca w których dokonano zmian lub poprawek, w ofercie. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez wykonawcę lub osoby uprawnione do jego reprezentacji. Pełnomocnictwo w formie kserokopii powinno być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby uprawnione do jego reprezentacji. 5.W przypadku zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca ma obowiązek wydzielić z oferty te informacje i oznaczyć je klauzulą Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji .W sytuacji gdy, wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów Pzp lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na zasadach takich samych jak pozostałe, niezastrzeżone dokumenty. 6.Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: 6.1Oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z warunkami SIWZ. W formularzu oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ należy zaznaczyć iż jest to oferta wspólna. 6.2Oświadczenia lub dokumenty wskazane w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1 do 1.5 składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy. Pozostałe dokumenty wymienione Rozdziale VI od pkt 2 do 4 - składa wykonawca spełniający warunki w nich zapisane. 6.3Dokumenty wspólne, np.: formularz oferty oraz podpis pod wzorem umowy w sprawie zamówienia publicznego składa pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 6.4Do oferty powinno być załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do zamawiającego z korespondencją i informacjami. 6.5Przed podpisaniem umowy, wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum ,list intencyjny zawierającą co najmniej: a.zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b.określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c.czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi za wady. 7.Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przez podwykonawców na niżej określonych warunkach: 7.1Wykonawca wymieni zakres dostaw przewidzianych do wykonania przez podwykonawców, wg wzoru określonego w załączniku Nr 1 do SIWZ. Pozostały zakres przedmiotu umowy określony umową w sprawie zamówienia publicznego, wykonawca wykona siłami własnymi. 7.2Wykonawca z podwykonawcami podpisze stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 7.3Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez podwykonawców z dalszym podwykonawcą. 7.4Wykonawca ponosi wobec zamawiającego pełną odpowiedzialność za dostawy, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. 8.Opakowanie i oznakowanie oferty. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie zamawiającego - ul. Jagiełły 2, 59-330 Ścinawa, sekretariat pok. nr 21 . Opakowanie powinno być opieczętowane pieczątką wykonawcy i zaadresowane na zamawiającego oraz oznaczone napisem: OFERTA NA : Zakup i dostawę sprzętu medycznego do MGZZOP w Ścinawie CZĘŚĆ NR Ofertę na każdą z części zamówienia należy złożyć w odrębnej kopercie i oznaczyć jak wyżej . Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium oceny ofert: A.KRYTERIUM CENY - sposób przyznania punktów: cena najniższa cena = --------------------------------------- x 100 pkt x waga 80%. cena oferty ocenianej Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, nie podlegająca odrzuceniu, która przedstawi najniższą cenę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt 1.1 do 1.2 określony w rozdziale V, jest zobowiązany przedłożyć : 1.1oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp w z art. 22 ust. 1 - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 ; 1.2aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 1.3 w Rozdziale V, jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą - wykaz wykonanych dostaw urządzeń medycznych w tym co najmniej jedno urządzenie będące przedmiotem nin. zamówienia, wymienione w Rozdziale III pkt 1 SIWZ - tabelka, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia nin. postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje) - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 , 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 1.4 w Rozdziale V, jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą - aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale V. 4.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w pkt 1.5 w Rozdziale V nin. SIWZ, wykonawca jest zobowiązany przedłożyć - certyfikat CE i deklarację zgodności oraz wpis lub zgłoszenie od rejestru wyrobów medycznych, o których mowa w ustawie o wyrobach medycznych . 5.Dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.W przypadku gdy, wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI, lub pełnomocnictw, albo złożył oświadczenia i dokumenty o których mowa w Rozdziale VI, zawierające błędy lub złożył wadliwe pełnomocnictwo, zamawiający wezwie wykonawcę do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7.Zamawiający może wezwać wykonawcę, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI lub treści złożonej oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przychodnia.scinawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej w Ścinawie ul.Jagiełły 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej w Ścinawie ul.Jagiełły 2, pokój nr 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla MGZZOP w Ścinawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pracowania RTG Aparat rentgenowski sztuk 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla MGZZOP w Ścinawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rehabilitacja Aparat EKG 1 Aparat do elektroterapii i laseroterapii 1 Aparat do elektroterapii 1 Fotel masujący 1 Bieżnia 1 Wanna do masażu 1 UGUL wraz z osprzętem i stołem rehabilitacyjnym 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla MGZZOP w Ścinawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ginekologia Oftalmoskop 1 Detektor tętna 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.