eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wykonanie analiz laboratoryjnych. Spr. 4/VIII/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-29

Gdynia: Wykonanie analiz laboratoryjnych. Spr. 4/VIII/2009
Numer ogłoszenia: 126664 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie analiz laboratoryjnych. Spr. 4/VIII/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) pobieranie prób ścieków i wody z basenów portowych oraz wykonanie analiz laboratoryjnych; ilość prób do pobrania przez wykonawcę, częstotliwość poborów oraz ilość i zakres oznaczeń zleconych do wykonania w tych próbach określa Harmonogram zleconych badań(..), 2) wykonanie analiz laboratoryjnych prób pobranych przez RZI: a) osadów ściekowych - w zakresie odczynu pH, zawartości suchej masy - wyrażonej w procentach s.m., zawartości substancji organicznej - wyrażonej w procentach s.m.; zawartości azotu ogólnego oraz azotu amonowego - wyrażonej w procentach s.m., zawartości fosforu ogólnego - wyrażonej w procentach s.m., zawartości wapnia i magnezu - wyrażonej w procentach s.m., zawartości metali ciężkich: ołowiu, kadmu, rtęci, niklu, cynku, miedzi i chromu - wyrażone w mg/kg s.m.; obecności bakterii chorobotwórczych z rodzaju Salmonella w 100 g osadu; liczby żywych jaj pasożytów jelitowych Ascaris sp., Trichuris sp., Toxocara sp. w kg s.m. - zgodnie z metodykami badań określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 r. w sprawie warunków jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi (...) (Dz. U. 2006.137.984) oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 1 sierpnia 2002 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. 2002.134.1140), a także z obowiązującymi normami, z uwzględnieniem prawa opcji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.90.00.00 - Usługi laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej Specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, b) Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, c) Posiadają lub współpracują (potwierdzone umową) z laboratorium posiadającym certyfikat akredytacji PCA w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 ze zm.) w zakresie badań określonych umową, w myśl art. 147 a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 129 poz. 902 ze zm.), d) Złożą oświadczenie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z Harmonogramem zleconych badań i Harmonogramem i zakresem zleconych prac - osady ściekowe, e) Złożą oświadczenie, że badania laboratoryjne wykonywane będą w laboratorium posiadającym akredytację PCA przez cały okres obowiązywania umowy, f) Złożą oświadczenie, że przedmiot umowy zostanie wykonany przez pracowników o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, 2. Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z Harmonogramem zleconych badań i Harmonogramem i zakresem zleconych prac - osady ściekowe, d) oświadczenie wykonawcy, że badania laboratoryjne wykonywane będą w laboratorium posiadającym akredytację PCA przez cały okres obowiązywania umowy, e) certyfikat akredytacji PCA w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 ze zm.) w zakresie badań określonych umową, w myśl art. 147 a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 129 poz. 902 ze zm.). W przypadku gdy wykonawca nie posiada własnego laboratorium do oferty należy załączyć w/w certyfikat podmiotu, z którym wykonawca będzie współpracował podczas realizacji zamówienia w zakresie badań określonych umową oraz załączyć umowę regulującą współpracę pomiędzy wykonawca a tymże podmiotem, f) oświadczenie wykonawcy, że przedmiot umowy zostanie wykonany przez pracowników o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat 3 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż wartość złożonej oferty), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Na potwierdzenie, że usługi wykonane były z należytą starannością należy załączyć referencje, h) w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie kserokopii może być dokonane przez urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub przez Wykonawcę składającego ofertę. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów nr 605 z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenia złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W GDYNI 81-912 Gdynia, ul. Jana z Kolna 8 b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, II piętro, pok. nr 203..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.