eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-08

Nysa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji
Numer ogłoszenia: 126601 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie , ul. Bohaterów Warszawy 34, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 77 4087830, faks 77 4333038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji zgodnie z wykazem asortymentowo - cenowym stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część nr 1 - dostawa papieru krepowego Część nr 2 - dostawa włókniny do sterylizacji parą wodną Część nr 3 - dostawa włókniny do sterylizacji nadtlenkiem wodoru Część nr 4 - dostawa rękawów papierowo-foliowych Część nr 5 - dostawa rękawów typu TYVEK Część nr 6 - dostawa rękawów włókninowo-foliowych Część nr 7 - dostawa rękawów typu ULTRA Część nr 8 - dostawa torebek papierowo-foliowych Część nr 9 - dostawa testów symulacyjnych BOWIE-DICK Część nr 10 - dostawa wskaźników emulacyjnych TST Część nr 11 - dostawa testów biologicznych ampułkowych do pary wodnej Część nr 12 - dostawa zintegrowanych wskaźników do kontroli procesu sterylizacji parą wodną w klasy 6 Część nr 13 - dostawa wskaźników wieloparametrowych do kontroli procesu sterylizacji parą wodną klasy 4 Część nr 14 - dostawa zintegrowanego wskaźnika do kontroli procesu sterylizacji parą wodną klasy 5 Część nr 15 - dostawa kaset z nadtlenkiem wodoru do sterylizatorów plazmowych STERRAD NX i STERRAD 100 S Część nr 16 - dostawa testów chemicznych do sterylizatorów STERRAD 100 S i STERRAD NX Część nr 17 - dostawa testów biologicznych do sterylizatorów STERRAD 100 S i STERRAD NX Część nr 18 - dostawa testów do kontroli parametrów dezynfekcji termicznej Część nr 19 - dostawa testów do kontroli skuteczności mycia maszynowego Część nr 20 - dostawa testów wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych Część nr 21 - dostawa testów kontroli szczelności zgrzewu typu SEAL CHECK Część nr 22 - dostawa plomb do kontenerów ze wskaźnikiem do sterylizacji parą wodną Część nr 23 - dostawa systemu dokumentacji procesów sterylizacji Część nr 24 - dostawa taśm samoprzylepnych do sterylizacji ze wskaźnikami i bez wskaźników Część nr 25 - dostawa polimerowych etykiet do tac oraz plastikowych pasków do mocowania etykiet Część nr 26 - dostawa mat pochłaniających wilgoć Część nr 27 - dostawa wskaźników biologicznych do kontroli procesu sterylizacji suchym powietrzem Część nr 28 - dostawa rurek BROWNE do kontroli procesu sterylizacji suchym powietrzem Część nr 29 - dostawa żelu zapobiegającego wysychaniu zanieczyszczeń na narzędziach Część nr 30 - dostawa szczotek do mycia narzędziach Część nr 31 - dostawa czyścików do usuwania nalotów i rdzy Część nr 32 - dostawa jednorazowych filtrów do pojemników sterylizacyjnych Część nr 33 - dostawa oleju do wiertarek ACCULAN ITI Część ne 34 - dostawa jednorazowych torebek podezynfekcyjnych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 24.95.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Deklarację Zgodności - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych Dz. U. z 2015 r., poz. 876 i 1918, art. 2 ust. 1 pkt. 11 (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi) - dotyczy części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 15, 29, 32 2. Certyfikat Zgodności - Deklaracji Zgodności WE dla każdego wyrobu oraz dla każdego elementu zestawu (art. 2.1.8. ustawy o wyrobach medycznych /dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów, poświadczający przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi/): zgodnie z art. 29 i 30 ustawy o wyrobach medycznych - dla wyrobów medycznych : a/ klasy I z funkcją po miarową b/ klasy I sterylnej c/ klasy II a d/ klasy II b e/ klasy III f/ aktywnych wyrobów medycznych do implantacji g/ do diagnostyki in vitro z wykazu A h/ do diagnostyki in vitro z wykazu B - dotyczy części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 15, 29, 32 3. Formularz Zgłoszenia/Powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 876 i 1918, art. 2.1 pkt. 2, pkt.45, art.2.4, art. 58, art. 59, art. 60, art. 61, art. 61a, art. 64, art. 100, art. 133, art. 134 oraz art.136) - dotyczy części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 15, 29, 32 lub dokument potwierdzający przeniesienie danych z Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania do bazy danych EUDAMED o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych (art. 133 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010r Dz. U. z 2015 r., poz. 876 i 1918) - dotyczy części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 15, 29, 32 4. Certyfikat potwierdzający zgodność z wymaganymi normami, w przypadku braku potwierdzenia zgodności oferowanego wyrobu z wymaganymi normami, poprzez wpis w Deklaracji Zgodności - dotyczy części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 15, 29, 32 5. Deklarację zgodności CE wydaną przez producenta oferowanego wyrobu potwierdzający zgodność z wymaganymi normami - dotyczy testów biologicznych oraz chemicznych i pozycji na których umieszczone są testy chemiczne - dotyczy części nr 9, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 18, 19, 22, 24 poz. 2 i 3, 27, 28 6. Oświadczenie, że oferowany wyrób jest zgodny z obowiązującymi normami - załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Oświadczenie, że oferowany wyrób/sprzęt posiada instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim - dotyczy wszystkich pozycji i części - załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Materiały informacyjne dotyczące oferowanych wyrobów zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzające wszystkie parametry oraz wymagania określone przez Zamawiającego w /Opisie przedmiotu zamówienia/, z nazwą producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim - dotyczy wszystkich pozycji i części. 9. Kompletną charakterystykę wyrobu wydaną przez producenta w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normami opisanymi przez Zamawiającego - dotyczy wyrobów do części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. 10. Kartę charakterystyki produktu - dotyczy części nr 29 11. Dokument wydany przez producenta - nie przez dystrybutora - określający maksymalny okres przechowywania wyrobów po sterylizacji - dotyczy części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 12. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z opisem w SIWZ Wykonawca dostarczy próbki w następujących ilościach: po 2 mb z każdego rozmiaru rękawów, po 2 sztuki z każdego rozmiaru papieru krepowego, po 2 sztuki z każdego rozmiaru włókniny, 2 sztuki torebek, 2 sztuki testów w oryginalnych opakowaniach handlowych oraz po 1 sztuce pozostałych wyrobów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania braku podstaw do wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy wykonawców, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W ramach umowy Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 34, piętro I, pok.18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 34, piętro I.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - dostawa papieru krepowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - dostawa papieru krepowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - dostawa włókniny do sterylizacji parą wodną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - dostawa włókniny do sterylizacji parą wodną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - dostawa włókniny do sterylizacji nadtlenkiem wodoru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - dostawa włókniny do sterylizacji nadtlenkiem wodoru.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - dostawa rękawów papierowo-foliowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 - dostawa rękawów papierowo-foliowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 - dostawa rękawów typu TYVEK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5 - dostawa rękawów typu TYVEK.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6 - dostawa rękawów włókninowo-foliowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6 - dostawa rękawów włókninowo-foliowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część nr 7 - dostawa rękawów typu ULTRA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 7 - dostawa rękawów typu ULTRA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część nr 8 - dostawa torebek papierowo-foliowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 8 - dostawa torebek papierowo-foliowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część nr 9 - dostawa testów symulacyjnych BOWIE-DICK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 9 - dostawa testów symulacyjnych BOWIE-DICK.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część nr 10 - dostawa wskaźników emulacyjnych TST.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 10 - dostawa wskaźników emulacyjnych TST.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część nr 11 - dostawa testów biologicznych ampułkowych do pary wodnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 11 - dostawa testów biologicznych ampułkowych do pary wodnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część nr 12 - dostawa zintegrowanych wskaźników do kontroli procesu sterylizacji parą wodną w klasy 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 12 - dostawa zintegrowanych wskaźników do kontroli procesu sterylizacji parą wodną w klasy 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część nr 13 - dostawa wskaźników wieloparametrowych do kontroli procesu sterylizacji parą wodną klasy 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 13 - dostawa wskaźników wieloparametrowych do kontroli procesu sterylizacji parą wodną klasy 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część nr 14 - dostawa zintegrowanego wskaźnika do kontroli procesu sterylizacji parą wodną klasy 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 14 - dostawa zintegrowanego wskaźnika do kontroli procesu sterylizacji parą wodną klasy 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część nr 15 - dostawa kaset z nadtlenkiem wodoru do sterylizatorów plazmowych STERRAD NX i STERRAD 100S.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 15 - dostawa kaset z nadtlenkiem wodoru do sterylizatorów plazmowych STERRAD NX i STERRAD 100 S.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część nr 16 - dostawa testów chemicznych do sterylizatorów STERRAD 100 S i STERRAD NX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 16 - dostawa testów chemicznych do sterylizatorów STERRAD 100 S i STERRAD NX.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część nr 17 - dostawa testów biologicznych do sterylizatorów STERRAD 100 S i STERRAD NX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 17 - dostawa testów biologicznych do sterylizatorów STERRAD 100 S i STERRAD NX.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Część nr 18 - dostawa testów do kontroli parametrów dezynfekcji termicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 18 - dostawa testów do kontroli parametrów dezynfekcji termicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Część nr 19 - dostawa testów do kontroli skuteczności mycia maszynowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 19 - dostawa testów do kontroli skuteczności mycia maszynowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Część nr 20 - dostawa testów wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 20 - dostawa testów wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Część nr 21 - dostawa testów kontroli szczelności zgrzewu typu SEAL CHECK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 21 - dostawa testów kontroli szczelności zgrzewu typu SEAL CHECK.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Część nr 22 - dostawa plomb do kontenerów ze wskaźnikiem do sterylizacji parą wodną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 22 - dostawa plomb do kontenerów ze wskaźnikiem do sterylizacji parą wodną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Część nr 23 - dostawa systemu dokumentacji procesów sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 23 - dostawa systemu dokumentacji procesów sterylizacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Część nr 24 - dostawa taśm samoprzylepnych do sterylizacji ze wskaźnikami i bez wskaźników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 24 - dostawa taśm samoprzylepnych do sterylizacji ze wskaźnikami i bez wskaźników.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Część nr 25 - dostawa polimerowych etykiet do tac oraz plastikowych pasków do mocowania etykiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 25 - dostawa polimerowych etykiet do tac oraz plastikowych pasków do mocowania etykiet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Część nr 26 - dostawa mat pochłaniających wilgoć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 26 - dostawa mat pochłaniających wilgoć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Część nr 27 - dostawa wskaźników biologicznych do kontroli procesu sterylizacji suchym powietrzem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 27 - dostawa wskaźników biologicznych do kontroli procesu sterylizacji suchym powietrzem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Część nr 28 - dostawa rurek BROWNE do kontroli procesu sterylizacji suchym powietrzem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 28 - dostawa rurek BROWNE do kontroli procesu sterylizacji suchym powietrzem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Część nr 29 - dostawa żelu zapobiegającego wysychaniu zanieczyszczeń na narzędziach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 29 - dostawa żelu zapobiegającego wysychaniu zanieczyszczeń na narzędziach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Część nr 30 - dostawa szczotek do mycia narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 30 - dostawa szczotek do mycia narzędzi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Część nr 31 - dostawa czyścików do usuwania nalotów i rdzy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 31 - dostawa czyścików do usuwania nalotów i rdzy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Część nr 32 - dostawa jednorazowych filtrów do pojemników sterylizacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 32 - dostawa jednorazowych filtrów do pojemników sterylizacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Część nr 33 - dostawa oleju do wiertarek ACCULAN ITI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 33 - dostawa oleju do wiertarek ACCULAN ITI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Część nr 34 - dostawa jednorazowych torebek podezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 34 - dostawa jednorazowych torebek podezynfekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.