eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sianów › PRZEBUDOWA KOTŁOWNI WĘGLOWEJ Z INSTALACJĄ CENTRALNEGO OGRZEWANIA NA KOTŁOWNIĘ GAZOWĄ W BUDYNKU URZĘDU GMINY I MIASTA W SIANOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Sianów: PRZEBUDOWA KOTŁOWNI WĘGLOWEJ Z INSTALACJĄ CENTRALNEGO OGRZEWANIA NA KOTŁOWNIĘ GAZOWĄ W BUDYNKU URZĘDU GMINY I MIASTA W SIANOWIE
Numer ogłoszenia: 126600 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Sianów, ul. Armii Polskiej 30/13, 76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3185281, fax 094 3185320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sianow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA KOTŁOWNI WĘGLOWEJ Z INSTALACJĄ CENTRALNEGO OGRZEWANIA NA KOTŁOWNIĘ GAZOWĄ W BUDYNKU URZĘDU GMINY I MIASTA W SIANOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie: 1. Roboty demontażowe. 2. Instalacja gazu. 3. Technologia kotłowni: branża sanitarna, wentylacja. 4. Roboty branży elektrycznej. 5. Instalacja c. o. 6. Roboty budowlane. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w : a) projekcie budowlanym; b) kosztorysie; c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej załącznik do SIWZ W przypadku użycia w wymienionych załącznikach nazw własnych materiałów , technologii itp. należy je traktować jako wzorcowe . Zaproponowane przez Wykonawcę materiały nie mogą być gorsze niż wymienione. Zamawiający dopuszcza zatem zastosowanie materiałów, technologii itp. równoważnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) spełniają minimalne warunki merytoryczne związane z realizacją zamówienia określone w punkcie 2) niniejszych warunków udziału, 4) spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Minimalne warunki merytoryczne związane z realizacja zamówienia, do których spełnienia zobowiązany jest Wykonawca: 1) dysponować wykwalifikowanym potencjałem kadrowym, tj. osobami, bądź podmiotami posiadającymi niezbędne uprawnienia konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z przynależnością do właściwiej Izby Samorządu Zawodowego, 2) udzieli minimum 36-cio miesięcznej gwarancji, 3) wykona przedmiot zamówienia w terminie 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, 4) wykaże się doświadczeniem obejmującym wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) zamówień na roboty budowlane o podobnym zakresie i złożoności porównywalnej z zakresem robót będących przedmiotem zamówienia oraz przedłożą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. UWAGA: Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa, zobowiązany będzie wyznaczyć osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą wymagane uprawnienia i aktualny wpis do właściwiej Izby Samorządu Zawodowego W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w pkt. 1 pdpkt 2)-4). W przypadku konsorcjum-spółki cywilnej każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w pkt. 1) oraz żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ, oferta powinna zawierać: a) nazwę Wykonawcy, adres, telefon, faks, datę sporządzenia oferty, nr REGON, nr KRS, b) oświadczenie czy wykonawca jest płatnikiem VAT, nr NIP, c) cenę ryczałtową wykonania zamówienia netto i brutto (tj. z podatkiem VAT), d) termin wykonania zamówienia tj. datę zakończenia robót, e) okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia, f) akceptacja warunków płatności - rozliczenie za przedmiot umowy (dokonana będzie na podstawie ustaleń zawartych w rozdziale I pkt. III, podpkt. 3), g) oświadczenie w sprawie wykonania zamówienia siłami własnymi lub przy udziale podwykonawców. 2) oświadczenie Wykonawcy sporządzone na druku Załącznik Nr 3 do SIWZ, zawierające: a) dane Wykonawcy, b) oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy wraz z formularzem karty gwarancyjnej (Załącznik Nr 5 do SIWZ) został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, c) oświadczenie Wykonawcy o akceptacji terminu związania ofertą, d) oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty oraz zapoznał się,dokonał oględzin z miejscem wykonania przedmiotu zamówienia, e) oświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem podatków , opłat do Urzędu Skarbowego, f) oświadczenie czy Wykonawca jest płatnikiem VAT, g) oświadczenie Wykonawcy do zapewnienia wysokiej jakości wykonywanych robót, h) oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu kierownika budowy z aktualną przynależnością do Izby Inżynierów i Techników posiadającego odpowiednie uprawnienia (jak w rozdziale III, pkt I pdpkt. 2.1) 3) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku Załącznik Nr 4 SIWZ, 4) wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7) wykaz obejmujący wykonanie lub realizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 (dwóch) zamówień o porównywalnym zakresie z podaniem wartości i potwierdzenie, że zamówienie zostało zrealizowane terminowo i z należytą starannością. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) dokumenty o których mowa w pkt. 1a) i 1b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) oferta powinna zawierać dokumenty(oświadczenia dla każdego partnera z osobna )rozdział III pkt. II pdpkt. 1.3), 1.6), 1.7, z dokumentów wymaganych, pozostałe dokumenty są składane przed jednego z Wykonawców lub wspólnie. Oferta oraz oświadczenie (rozdział III, pkt. II, pdpkt. 1.2)składane są wspólnie przez Wykonawców. 2) pozostałe dokumenty oraz warunki odnośnie ich treści i formy wymagane przez Zamawiającego w przypadku składania oferty wspólnej zostały określone w rozdziale III pkt. VII, pdpkt 2. WAŻNE Wyżej wymienione dokumenty winny być złożone z formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę(osoby) uprawnioną(ne) do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem- każda zapisana strona. Wszystkie zapisane strony oferty i załączników powinny być podpisane lub zaparafowane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.sianow.pl/serwis/przetargi.jsp

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Sianowie, ul. Armii Polskiej 30, pok. Nr 4 oficyna II p. w godz. 7-15, tel. (094) 31 86 068, fax (094) 31 85 320..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Sianowie ul. Armii Polskiej 30 76-004 Sianów, pok. Nr 12 (sekretariat Urzędu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.