eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-23

Lubin: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie
Numer ogłoszenia: 12657 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 7249940, faks (76) 7249950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.lubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów MPO Sp. z o. o., których rodzaj i ilość określono w załączniku nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy), z podziałem na zadania od nr 1 do nr 8, gdzie zgodnie z art. 34 ust.5 ustawy pzp. (prawo opcji) określono: 1) zamówienia podstawowe (gwarantowane), 2) zamówienie opcjonalne. WARUNKI PRAWA OPCJI: a) skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) - rozszerzenie zamówienia uzależnione będzie od wysokości środków finansowych lub/i rzeczywistych potrzeb Zamawiającego; b) termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji - w terminie trwania umowy; c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem; d) wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji wg warunków opisanych w SIWZ i ofercie złożonej przez Wykonawcę. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia dla każdego z zadań.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załacznik nr 1 do SIWZ i wypełniony i podpisany wykaz części - formularz cenowy dla zadania(ń) na które Wykonawca składa ofertę - zgodnie z załącznikiem nr 1 a do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów załączonych do oferty, mianowicie: - Jeżeli uprawnienie do reprezentowania osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. - W oparciu o art. 26 ust. 3 i 4 ustawy, w zakresie odnoszącym się do pełnomocnictw, będziemy występować do Wykonawców będących osobami fizycznymi o uzupełnienie lub wyjaśnienie upoważnienia do podpisania oferty. Dla Wykonawców będących osobami fizycznymi wskazane powyżej zaświadczenie będzie właśnie dokumentem potwierdzającym prawo do złożenia podpisu. 3) Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.- tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. 4) Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. X SIWZ, tj. - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) w przypadku zmiany danych lub przekształcenia podmiotu (strony umowy - Wykonawcy) b) w przypadku zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na dostawy objęte umową c) w przypadku zastosowania przez Zamawiającego zapisu § 5 ust. 3 wynagrodzenie określone w § 5 ust. 1 zmieni się proporcjonalnie ( W przypadku zaoferowania różnych cen na ten sam rodzaj części w zamówieniu podstawowym i opcjonalnym, Zamawiający ma pierwszeństwo zakupu części, z niższą ceną.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Rynek 28 59-300 Lubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 14:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Rynek 28 59-300 Lubin pokój nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - części zamienne do pojazdów wyszczególnionych w załączniku nr 1a (wykaz części - formularz cenowy) do SIWZ dla zadania nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych (zamówienie podstawowe + zamówienie opcjonalne) do pojazdów: -JELCZ 325 P, VIN 21099, nr rej. DLU 13413, poj silnika 11100cm3, rok produkcji 1992, -JELCZ 325 JPH1, VIN SUJP325POE0011967, nr rej. DLU 15387 , poj. silnika 11100cm3,rok produkcji 1986, -JELCZ 325, VIN 20581, nr rej. DLU 13412, poj silnika 11100 cm3, rok produkcji 1991 -JELCZ 422 240 R6, VIN SUJP422BAV0000454, nr rej. DLU 15471, poj silnika 11000cm3,rok produkcji 1997 -JELCZ 422 240 R6, VIN SUJP422BAT0000346, nr rej. DLU 03581, poj silnika 11000 cm3,rok produkcji 1996 -JELCZ 422 240 R6, VIN SUJP422BAT0000400, nr rej. DLU 00418, poj silnika 11000 cm3,rok produkcji 1996 -LIAZ 110.850, VIN TNKK54101KS000246, nr rej. DLU 15386, rok produkcji 1989, poj. silnika 11940 cm3 -LIAZ 110.850, VIN D2FD0018, nr rej. DLU 95XA, rok produkcji 1988, poj. silnika 11940 cm3 -MAN TGM/K, VIN WMAN082208Y215447, nr rej DLU 28XL, poj silnika 6871 cm, rok produkcji 2008. -MAN TGS-26 320 EKOCEL, VIN WMA24SZZ79W134754, nr rej. DW 126KR, poj silnika 10518 cm3, rok produkcji 2009 -RENAULT PREMIUM 410TDI T20-62, VIN VF624DPA000000192, nr rej DLU 29XW, poj silnika 10837 cm3, rok produkcji 2008. - Scania 94D 260 EKOCEL, VIN YS296X20001280243, nr rej DLU R928, poj silnika 8970 cm3, rok produkcji 2002 -VOLVO FM9 260 EKOPRESS, VIN YV2JHC0CX5A599506, nr rej. DLU 1V95, poj silnika 9364 cm3, rok produkcji 2005 -VOLVO FL6L BSK6, VIN YV2E4CAA44B354400, nr rej. DLU 1G05, poj silnika 5480 cm3, rok produkcji 2003 -VOLVO FL6 W, VIN YV2E4CAA35B391679, nr rej DLU 9U49, poj silnika 5480 cm3, rok produkcji 2004 -Scania 94G 220 EKOPRESS MEDIUM, VIN YS2P4X20001242965, nr rej DLU A519, poj silnika 9000 cm3, rok produkcji 1999 -SCANIA P270 EKOPRESS, VIN XLEP6X20005205490, nr rej. DLU 81WE, poj silnika 8867 cm3, rok produkcji 2008 -STAR 742, VIN SUSAFA2B5MA000217, nr rej DLU 15639, poj silnika 6830 cm3, rok produkcji 1992, moc 45 kW. - STAR 1500 1142, VIN DLU001030058, nr rej. DLU U611, poj silnika 6842 cm3, moc 110 kW, rok produkcji 2000 -STAR 1500 1142, VIN SUS1142CFX0014966, nr rej. DLU U609, poj. silnika 6842cm3, moc 110 kW, rok produkcji 1999 - zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy) dla zadania nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - części zamienne do pojazdów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy) dla zadania nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych (z wyszczególnieniem na zamówienie podstawowe i opcjonalne) do pojazdów: -CRAFTER 2FJE2, VIN WV1ZZZ2F87007872, nr rej. DLU 08VW, poj. silnika 2461 cm3, rok produkcji 2008 -CRAFTER 2FJZ, VIN WV1ZZZ2FZ97002560, nr rej. DLU 14WS, poj. silnika 2461 cm3, rok produkcji 2008 -CRAFTER 2FJZ, VIN WV1ZZZ2FZ87003818, nr rej. DLU 98NW, poj. silnika 2498 cm3, rok produkcji 2007 -CRAFTER 2FJZ, VIN WV1ZZZ2F87003819, nr rej. DLU 94NW, poj. silnika 2498 cm3, rok produkcji 2007 -VW Passat, VIN WVWZZZ3CZAP025813, rok produkcji 2009, poj silnika 2000 cm3, nr rej. DLU 04601 -VW T5, VIN WV1ZZZ7JZAX203323, nr rej DLU 04576, poj silnika1968 cm3, rok produkcji 2009. -Renault Megane Scenic, VIN VF1JA0G0517367093, poj silnika 1998 cm3, rok produkcji 1997 -VW T4, VIN WV1ZZZ70Z1X047057, poj silnika 2461 cm3, rok produkcji 2000. -Żuk, VIN SUL16121IT0580411, poj silnika 2417 cm3, rok produkcji 1996. - zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy) dla zadania nr 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - części zamienne do pojazdów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy) dla zadania nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych ( z wyszczególnieniem na zamówienie podstawowe i opcjonalne) do pojazdów: -MT8 150.32, VIN 2019, nr rej. DLU 21MJ, poj silnika 1551 cm3, rok produkcji 1995. -NEW HOLLAND TCE 50, VIN HSSZ16610, nr rej DLU 1M49, poj silnika 2189 cm3, rok produkcji 2007. -Ostrówek KT-162, VIN 646668, nr rej DLU 25MJ, poj silnika 3120 cm3, rok produkcji 1992. - URSUS C 360, VIN 658185,nr rej. DLU 13MJ, poj silnika 3120 cm, rok produkcji 1992. - PRONAR MTZ 32, VIN 01270A, nr rej DLU M531, poj silnika 1758 cm3, rok produkcji 2005. - zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ (wykaz części - formularz cenowy) dla zadania nr 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 -filtry do pojazdów i sprzęty MPO Sp. z o.o. w lubinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych filtrów do pojazdów i sprzętu MPO Sp. z o.o. w Lubinie (z wyszczególnieniem zamówienia podstawowego i opcjonalnego) - zgodnie z załącznikiem nr 1a (wykaz części - formularz cenowy) dla zadania nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Dostawa żarówek do pojazdów i sprzętu MPO Sp. z o. o. w Lubinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych żarówek do pojazdów i sprzętu MPO Sp. z o.o. w Lubinie (z wyszczególnieniem zamówienia podstawowego i opcjonalnego) - zgodnie z załącznikiem nr 1a (wykaz części - formularz cenowy) dla zadania nr 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Dostawa akumulatorów ołowiowo-kwasowych do pojazdów i sprzętu MPO Sp. z o. o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych akumulatorów ołowiowo-kwasowych do pojazdów i sprzętu MPO Sp. z o.o. w Lubinie (z wyszczególnieniem zamówienia podstawowego i opcjonalnego) - zgodnie z załącznikiem nr 1a (wykaz części - formularz cenowy) dla zadania nr 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Dostawa lamp błyskowych 12V/24V do pojazdów i sprzętu MPO Sp. z o. o. w Lubinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych lamp błyskowych 12V/24V do pojazdów i sprzętu MPO Sp. z o.o. w Lubinie (z wyszczególnieniem zamówienia podstawowego i opcjonalnego) - zgodnie z załącznikiem nr 1a (wykaz części - formularz cenowy) dla zadania nr 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Dostawa elementów blacharskich i tapicerskich do pojazdów i sprzętu MPO Sp. z o. o. w Lubinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych elementów blacharskich i tapicerskich do pojazdów i sprzętu MPO Sp. z o.o. w Lubinie (z wyszczególnieniem zamówienia podstawowego i opcjonalnego) - zgodnie z załącznikiem nr 1a (wykaz części - formularz cenowy) dla zadania nr 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.