eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa sprzętu nagłośnieniowego oraz urządzeń peryferyjnych w ramach projektu Modernizacja skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-26

Szczecin: Dostawa sprzętu nagłośnieniowego oraz urządzeń peryferyjnych w ramach projektu Modernizacja skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 126569 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Książąt Pomorskich , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4338842, faks 091 4347984.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rejestru Samorządu Zachodniopomorskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu nagłośnieniowego oraz urządzeń peryferyjnych w ramach projektu Modernizacja skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu nagłośnieniowego wraz z pierwszym uruchomieniem na potrzeby Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie. Zamawiany sprzęt nagłośnieniowy obejmuje: 1) system nagłośnienia głównego PA składający się z: a) zestawu modułów głośnikowych szerokopasmowych wyrównanych liniowo (line array), o maksymalnym ciśnieniu akustycznym nie mniejszym niż 130dB SPL w odległości 1m mierzonym w polu swobodnym przy zasilaniu szumem różowym ze współczynnikiem szczytu 10dB, dla dedykowanego wzmacniacza. Pasmo przenoszenia nie mniejsze niż 80HZ - 20kHz (-10dB), b) ramy montażowej do podwieszania i stackowania zestawów głośnikowych line array, c) zestawów głośnikowych niskotonowych (subbasowych), o maksymalnym ciśnieniu akustycznym nie mniejszym niż 136dB SPL w odległości 1m mierzonym w polu swobodnym przy zasilaniu szumem różowym ze współczynnikiem szczytu 10dB, dla dedykowanego wzmacniacza. Dolna częstotliwość graniczna nie wyższa niż 32Hz (-10dB), d) 4 kanałowego, dedykowanego wzmacniacza mocy do zasilenia nagłośnienia głównego. 2) OUTFILL/FRONTFILL a) zestaw głośnikowy szerokopasmowy (Frontfill) - pogłośnienie widowni tuż przed sceną, b) zestaw głośnikowy szerokopasmowy (Outfill) - pogłośnienie widowni z boków sceny, c) 4 kanałowy wzmacniacz mocy odpowiedni do zasilenia ww. zestawów głośnikowych. 3) system nagłośnienia sceny: a) cztery monitory sceniczne (odsłuch dla wykonawców), b) 4 kanałowy wzmacniacz mocy do monitorów scenicznych. 4) system cyfrowych konsolet fonicznych a) cyfrowa konsoleta foniczna FOH (główna) - Kontroler, b) lampka do miksera, c) zdalny moduł wejściowo wyjściowy cyfrowej konsolety fonicznej typ 1, d) zdalny moduł wejściowo wyjściowy cyfrowej konsolety fonicznej typ 2, 5) stagebox/Splitter - rozdzielenie sygnałów mikrofonowych na dwie konsolety a) Splitter - 48 kanałów - XLR/2xRMP Multipin, b) multicore, RMP Multipin - 48 x XLR, 3m, c) multicore, box - 16 x XLR, 15m. 6) okablowanie do systemu a) bęben kablowy z kablem CAT5e,50m, b) kable głośnikowe do systemu, c) przewody mikrofonowe sygnałowe do systemu, 7) skrzynie transportowe: a) skrzynia transportowa na wzmacniacze, b) wózek transportowy, c) skrzynia transportowa dla kontrolera, d) skrzynia transportowa dla modułu wejściowo wyjściowego typ 1, e) skrzynia transportowa dla modułu wejściowo wyjściowego typ 2, f) obudowa dla stageboxa/Splittera, 8) mikrofony przewodowe: a) mikrofon przewodowy wokalowy dynamiczny typ 1, b) mikrofon przewodowy wokalowy dynamiczny typ 2, c) mikrofon instrumentalny, dynamiczny, d) mikrofon instrumentalny, pojemnościowy, na gęsiej szyi, e) mikrofon instrumentalny pojemnościowy wielkomembranowy, f) mikrofon instrumentalny pojemnościowy małomembranowy 9) statywy: a) statyw mikrofonowy wysoki, regulowany b) statyw mikrofonowy niski, regulowany 10) Diboxy - symetryzatory sygnału: a) dwukanałowy, aktywny dibox b) jednokanałowy, aktywny dibox 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości poszczególnych asortymentów jak również dodatkowe wymagania Zamawiającego znajdują się w załączniku nr 7 do SIWZ. 3.Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, nie obciążony prawami osób trzecich, bez śladów użytkowania i uszkodzenia, pełnowartościowy..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 32.34.24.10 - Sprzęt dźwiękowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy 00/100), w jednej z dopuszczalnych form określonych w Rozdziale IX pkt 2 SIWZ i załączenia potwierdzenia jego wniesienia do Oferty. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie, w banku Bank Gospodarstwa Krajowego O/Szczecin, ul. Tkacka 4 w Szczecinie nr konta 56-1130-1176-0022-2047-7820-0001 z dopiskiem Wadium w postępowaniu przetargowym nr sprawy: ZP.312.9.2015.DO. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w sekretariacie Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie na II piętrze, pokój nr 206 ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, w godzinach 8.00 -16.00 zaś kopię dokumentu należy załączyć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określone są w art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) W art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) W art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie bez konieczności potwierdzenia podpisu złożonego pod żądaniem Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców występujących wspólnie uważa się za wniesione prawidłowo.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis warunku: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów metodą: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Opis warunku: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zamówienie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia. Za zamówienie o charakterze podobnym Zamawiający uzna dostawę sprzętu nagłośnieniowego obejmującą swym zakresem minimum dostawę, montaż i konfigurację systemu nagłośnienia widowni i sceny o wartości co najmniej 400 000 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów metodą: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Opis warunku: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów metodą: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis warunku: Ubiegać się o udzielenie zamówienia mogą Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą nadzorującą montaż i konfigurację sprzętu u Zamawiającego posiadającą certyfikaty producenta do instalacji oferowanych urządzeń. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów metodą: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis warunku: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów metodą: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Wypełniony i podpisany dokument: Tabela opisu parametrów sprzętu złożony na druku, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ (bądź w takiej samej formie merytorycznej)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 68
  • 2 - Właściwości funkcjonalne - 20
  • 3 - Gwarancja - 12

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z przepisem art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie i przypadkach: 1) Przedłużenie terminu dostawy w przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia przestojów albo opóźnień wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (na przykład opóźnienie zakończenia realizacji robót budowlanych), mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy. W takim przypadku przedłużenie terminu dostawy nastąpi o czas trwania przestojów albo opóźnień. Zamawiający zobowiązany jest do powiadomienia Wykonawcy o przestoju albo opóźnieniu. Powiadomienie to powinno nastąpić z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem w stosunku do terminu dostawy określonego w § 2 ust. 1 Umowy. 2) Zmiana wysokości Wynagrodzenia Całkowitego w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku konieczności dokonania dostawy określonego Sprzętu. Zamawiający poinformuje o powyższym Wykonawcę najpóźniej na 10 dni roboczych przed terminem dostawy określonym w § 2 ust. 1 Umowy na piśmie wskazując Sprzęt z którego rezygnuje oraz jego liczbę. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulega zmniejszeniu o cenę brutto Sprzętu, z którego Zamawiający zrezygnował, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tego tytułu. 3) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania przedmiotu Umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w szczególności w zakresie terminu wykonania przedmiotu Umowy. 2. Zmiana postanowień Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamek-szczecin.top2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy: Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie 70-540 Szczecin, ul. Korsarzy 34, pokój 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2015 godzina 10:30, miejsce: Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie 70-540 Szczecin, ul. Korsarzy 34, pokój 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 Dofinansowano ze środków finansowych budżetu Województwa Zachodniopomorskiego Nazwa projektu: Modernizacja skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.