eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszakowice › przebudowa ulicy Grotnickiej we Włoszakowicach



Ogłoszenie z dnia 2007-02-13

POZYCJA 12654

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Włoszakowice: przebudowa ulicy Grotnickiej we Włoszakowicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Gminnych, do kontaktów: Jerzy Michalski, ul. Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice, woj. wielkopolskie, tel. 065 5252961, fax 065 5370106, e-mail: jurek.michalski@wloszakowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wloszakowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulicy Grotnickiej we Włoszakowicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ulica Grotnicka we Włoszakowicach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kanalizacji deszczowej, miejsc postojowych, chodników oraz jezdni ulicy Grotnickiej we Włoszakowicach. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenia że: 1) spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) akceptuje bez zastrzeżeń warunki przetargu oraz zobowiązuje się do podpisania umowy wg załączonego wzoru, 3) zobowiązuje się do udzielenia 36 miesięcznej pisemnej gwarancji na wykonane prace, 4) dokonają ubezpieczenia budowy na okres prowadzonych robót, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty: 1) wypis z rejestru handlowego, rejestru przedsiębiorstw państwowych, ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru potwierdzającego, że wykonawca jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym- wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne - wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 1-9 Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 tys.zł, 6) informację z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 500 tys.zł - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz sprzętu i pracowników przewidzianych do realizacji robót z podaniem ich kwalifikacji i uprawnień, 8) wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich 12 miesięcy, zbliżonych co do zakresu robót będących przedmiotem zamówienia, , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania. 9) posiadane referencje potwierdzające, że prace zrealizowane przez wykonawcę zostały wykonane z należytą starannością, 10) załączony dowód wniesienia wadium, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1)Roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy w terenie równinnym - 0,45km, zdjęcie warstwy humusu grubości średnio 10,0cm z odwozem nadmiaru poza teren budowy - 2.481m2;, 2) Roboty rozbiórkowe - rozbiórka podbudowy tłuczniowej z odwozem poza teren budowy - 155m2;, rozbiórka nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 4,0-8,0 cm z odwozem poza teren budowy - 155m2;, 3) Roboty ziemne - wykonanie mechaniczne w gr.kat.III-IV wykopów z transportem podłużnym (w nasyp) - 114m3;, wykonanie mechaniczne w gr.kat.III-IV wykopów z transportem gruntu poza teren budowy - 751m3;, wykonanie nasypów gruntem kat.I-II z ukopu wraz z zagęszczeniem (z wykopu) - 114m3;, wykonanie mechaniczne w gr.kat.III-IV wykopów liniowych i jamistych pod kanalizację deszczową z transportem podłużnym (w nasyp) - 289m3;, wykonanie mechaniczne w gr.kat.III-IV wykopów liniowych i jamistych pod kanalizację deszczową z transportem gruntu poza teren budowy - 212m3;, wykonanie nasypów gruntem kat.I-II z ukopu wraz z zagęszczeniem (zasypanie kanalizacji) - 289m3;, plantowanie skarp i korony nasypów gruntem kat.I-II - 682m2;, 4) Odwodnienie - wykonanie podsypki piaskowej pod kanalizację grubości 15cm - 67m3;, wykonanie przykanalików z rur PCV 150 - 88mb, wykonanie kolektora z rur PCV 300 (SN>4kN/m2; - 386mb, wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych 1200mm i wysokości do 2m z żeliwnym włazem klasy B - 1szt., , wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych 1000mm i wysokości do 2m z żeliwnym włazem klasy B - 11szt., wykonanie wylotu kolektora 300 z betonu B-30 z osadnikiem i kratą wg KPED 02.16 (z brukowaniem skarpy i dna rowu kostką na betonie B-10) - 1szt.,wykonanie studni ściekowych z kręgów betonowych 500mm z osadnikiem bez syfonu, właz żeliwny typu przykrawężnikowego - 11szt., wykonanie studni ściekowych z kręgów betonowych 500mm z osadnikiem bez syfonu, właz żeliwny typu C - 14szt., 5) Podbudowa - wykonanie koryta głębokości 30 cm na zjazdach bitum. w gruncie kat. III-IV z transportem gruntu poza teren budowy - 88m2;, wykonanie profilowania i zagęszczenie koryta pod konstrukcję poszerzenia - 540m2;, wykonanie profilowania i zagęszczenie koryta pod konstrukcję zjazdów i zatok postojowych - 990m2;, wykonanie profilowania i zagęszczenie koryta pod konstrukcję chodników - 872m2;, wykonanie podsypki piaskowej grubości 15 cm (zjazdy plus stanowiska postojowe) - 990m2;, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm grubości warstwy 20cm - 1.230m2;, oczyszczenie warstw konstrukcyjnych - 1.770m2;, skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2; - 1.770m2;, wzmocnienie podłoża, wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=5,0MPa, grubości 15cm - 540m2;, podbudowa zasadnicza z betonu B-7,5 grubości 12cm (zjazd do posesji plus zatoki postojowe) - 990m2;, remont cząstkowy betonem asfaltowym 0/12,8 o stabilizacji minimum 5,5kN - 4Mg, 6) Nawierzchnia - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego 0/12,8 warstwa ścieralna grub. warstwy 3cm - 98Mg, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/16 warstwa ścieralna grub. warstwy 4cm -540m2;, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego 0/12,8 warstwa ścieralna grub. warstwy 4cm - 1.770m2;, nawierzchnia z betonowej kostki brukowej szarej grub.8cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3cm (zjazdy do posesji, stanowiska postojowe) - 990m2;, 7) Elementy ulic - ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem KPED 03.10 (zjazd od posesji) - 107mb, ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem KPED 03.10 - 750mb, ustawienie obrzeży betonowych 6x20 na ławie betonowej z oporem - 726mb, ustawienie krawężników betonowych 12x25 na ławie z betonu, wtopione(wyspa) - 21mb, ułożenie ścieku z betonowej kostki brukowej szarej 10x20x8, szerokość 20cm na ławie betonowej - 626mb, wykonanie chodnika z betonowej kostki brukowej czerwonej grub. 8cm na podsypce piaskowej (wyspa) - 17m2;, wykonanie chodnika z betonowej kostki brukowej czerwonej grub. 6cm na podsypce piaskowej grub.10cm - 872m2;. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1) Wadium wnosi się przed terminem składania ofert w wysokości 10.000,00 zł 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym we Włoszakowicach - nr 97 8661 0009 0000 3593 2000 0001 z dopiskiem (Wadium) 4) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełnienia w/w warunków zamawiający dokona w oparciu o analizę dokumentów określonych w pkt 7 niniejszej SIWZ. Zamawiający uzna za ważne tylko te oferty, które zawierać będą wszystkie w/w dokumenty i zostaną sporządzone zgodnie z wymaganiami dotyczącymi oferty (patrz pkt 1 SIWZ) - w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona zgodnie z art.89 ust. 1 pkt 2 przywołanej wyżej ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami: 1) wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje Kierownik Zarządu Dróg Gminnych zatwierdzając propozycję Komisji Przetargowej, 2) o wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje największa ilość punktów przyznanych ofercie przez poszczególnych członków Komisji Przetargowej, 3) cena oferty - 100% Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący zał. Nr 1 specyfikacji 2) Szczegółowy kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi 3) Zaparafowany na dowód projekt umowy 4) Wszystkie oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w pkt II.1.6 niniejszego ogłoszenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloszakowice.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności : zamawiający przekazuje SIWZ na wniosek wykonawcy w terminie 5 dni. Należność za SIWZ należy wnosić na konto Zarządu Dróg Gminnych we Włoszakowicach nr 97 8661 0009 0000 3593 2000 0001 lub w kasie Urzędu Gminy we Włoszakowicach ul. Kurpińskiego 29, pok.111. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.03.2007, godzina 13:30, salka masońska w Urzędzie Gminy we Włoszakowicach ul. Kurpińskiego 29.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.