To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-25
Warszawa: Kontynuacja w 2011 r. wdrażania zakupionego w 2009 r. Zintegrowanego Systemu Informatycznego
Numer ogłoszenia: 12652 - 2011; data zamieszczenia: 25.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 3733 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, faks 022 6327242.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja w 2011 r. wdrażania zakupionego w 2009 r. Zintegrowanego Systemu Informatycznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: kontynuacja w 2011 r. wdrażania zakupionego w 2009 r. Zintegrowanego Systemu Informatycznego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SoftHard S.A., ul. Padlewskiego 18 C, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 221400,00
Oferta z najniższą ceną: 221400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 221400,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 17.11.2009 roku został ogłoszony przetarg nieograniczony na zakup i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia system winien być w pełni zintegrowany i zawierać wszystkie moduły wymienione w przedmiocie zamówienia, pochodzące od jednego producenta oprogramowania. Z uwagi na szeroki zakres prac związanych z wdrożeniem nowego systemu, Zamawiający w punkcie II SIWZ (strona nr 4) określił, iż Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zaoferuje wdrażanie systemu przez okres nie dłuższy niż 24 miesięcy - minimum 1550 godzin (miesięcznie około 60 godz.). W dniu 25 listopada 2009 roku został wyłoniony wykonawca zamówienia firma Softhard S.A., z którą zostały podpisane odrębne umowy na zakup systemu oraz jego wdrożenie. W umowie wdrożeniowej, zawartej na okres od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r., w paragrafie 11 pkt. 2 zapisano, iż umowa będzie przedłużona na kolejny okres pod warunkiem zabezpieczenia środków w planie finansowym Zamawiającego. Do chwili obecnej, w ramach przedmiotowej umowy wdrożono następujące moduły: - Środki Trwałe - prace prowadzone były w okresie marzec - czerwiec 2010 r.; - Kasa - prace prowadzone były w okresie czerwiec - sierpień 2010 r.; - Czynsze i Media - migrowanie danych i uzgadnianie sald rozpoczęto od czerwca 2010 r.; od miesiąca września 2010 r. moduł pracuje na danych rzeczywistych, przy czym dopracowywane są kwestie związane z rozliczaniem mediów (m.in. przygotowywanie szablonów wydruków), co związane jest z modyfikacją kodu źródłowego zakupionego systemu; - Rejestr Faktur - prace prowadzone były w okresie od lutego 2010 r. do marca 2010 r.; obecnie rejestruje się wszystkie dokumenty księgowe, a docelowo planowane jest rejestrowanie pozostałych dokumentów wpływających do kancelarii ZGN, co związane będzie z dodatkowymi pracami programistycznymi w zakresie dostosowania niektórych funkcjonalności systemu do potrzeb zamawiającego. Do wdrożenia pozostały moduły: - Finansowo - księgowy - prace rozpoczęto we wrześniu 2010 r. - obecnie przegrane i uzgodnione są: BO 2010 i salda do września 2010r.; obecnie trwają pracę analityczo - programistyczne nad wyeliminowaniem problemu zakleszczania systemu, a po wyeliminowaniu problemu rozpoczniemy pracę na danych rzeczywistych. - Kontrolingu - planowane rozpoczęcie prac w lutym 2011r.; - Windykacji - planowane rozpoczęcie prac w lutym 2011 r. ; - Zasoby - planowane rozpoczęcie prac od marca 2011 r.; - WEB-lokator - planowane rozpoczęcie prac od września 2011 r. Zgodnie z możliwościami organizacyjno-technicznymi Zamawiający określił czasookres związany z wdrażaniem nowego systemu informatycznego docelowo na maksymalnie kolejne 24 miesiące. Realizację powyższego zadania w ramach jednego roku budżetowego uznano za niemożliwą z uwagi na konieczność dostosowania zakupionego systemu do potrzeb Zamawiającego oraz czasochłonność czynności migrowania i uzgadniania danych (wymagana zgodność zarówno z ustawą o rachunkowości i finansach publicznych jak również klasyfikacją budżetową obowiązującą w m.st. Warszawa). Mając powyższe na uwadze wniosek o zawarcie umowy w trybie z wolnej ręki w przedmiocie kontynuacji procesu wdrażania Zintegrowanego Systemu Informatycznego jest uzasadniony zarówno z uwagi na fakt, iż: - zamawiający przewidział taką okoliczność w specyfikacji istotnych warunków zamówienia udzielonego w 2009 roku w trybie przetargu nieograniczonego na zakup i wdrożenie powyższego systemu, - w niektórych polach funkcjonalności systemu zaawansowane a nieukończone są obecnie prace programistyczne, zmierzające do dostosowania zakupionego systemu do potrzeb zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa akcesoriów do sprzętu muzycznego dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stary Kostrzyń poprzez remont zastawki w km 1+220 oraz w km 2+170 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
- Zakup i dostawa wyposażenia części laboratoryjnej / zabiegowej dla potrzeb Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w PIM MSWiA
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie): ciek Goczałkowicki w km 0+820-4+019, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 3,199 km)
- remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (5 lokali).
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odnowienie subskrypcji na system ochrony antywirusowej; Wsparcie techniczne syst. ochrony antywirusowej i środowiska sieciowego; Przeniesienie konsoli antywirusa do chmury; Certyfikat ssl wildcard;
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Starościnie
- Usługa przedłużenia gwarancji producenta systemu enova365 wraz z zakupem nowych licencji i usługa asysty techniczno-merytorycznej
- Dostawa abonamentu z dostępem do nowych wersji systemu ESKULAP, SIMPLE ERP oraz aplikacji KOSZTY i pakietem 240 godzin wdrożeniowo-serwisowych dla Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Usługa wdrożenia, udzielenia licencji, wsparcia technicznego na dostęp do generatora wniosków w konkursach otwartych i stypendiach
- Stała obsługa informatyczna Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Grodzisku Wielkopolskim
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.