Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-27
Świętoszów: Usługa transportowa- przeprowadzki zleconej przez Jednostkę Wojskową Nr 5350 w Świętoszowie dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w Głogowie.
Numer ogłoszenia: 126510 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 5350 , ul. Sztabowa 1, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.43wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transportowa- przeprowadzki zleconej przez Jednostkę Wojskową Nr 5350 w Świętoszowie dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w Głogowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest załadowanie, przewiezienie i rozładowanie wraz z rozlokowaniem do wskazanych pomieszczeń (z Budynku nr 17 do budynków 2, 3, 7, 20, 21, 33 i 50) rozlokowanych na terenie JW5350 SOI Głogów ul. Wojska Polskiego 58, mienia magazynowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. W ramach zleconych czynności Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania: a)załadunku i rozładunku mienia magazynowego: budowlanego, kwaterunkowego, samochodowego, mundurowego z budynku nr 17 do budynków nr 2, 3, 7, 20, 21, 33 i 50 w miejscowości Głogów ul. Wojska Polskiego 58 (mapka poglądowa stanowi Załącznik nr 2 do siwz oraz Załącznik nr 1 do umowy). b)bezpośredniego przetransportowania, rozładunku i przeniesienia mienia do odpowiednich pomieszczeń w lokalizacji docelowej wg poniższego: Przeniesienie mienia z budynku nr 17: - do budynku nr 2, parter i I piętro - mienie magazynu kwaterunkowego, mienie przenoszone z I piętra bud. nr 17- brama nr 39, - do budynku nr 3, II piętro - mienie magazynu mundurowego, mienie przenoszone z parteru brama nr 35, 36, 37, 38 i I piętra bud. nr 17 - brama nr 43, - do budynku nr 7, parter - mienie magazynu mundurowego, mienie przenoszone z parteru brama nr 35, 36, 37, 38 i I piętra bud. nr 17 - brama nr 43, - do budynku nr 20, parter brama nr 1 i 2 - mienie magazynu kwaterunkowego mienie przenoszone z I piętra bud. nr 17 - brama nr 39, - do budynku nr 21, parter brama nr 8 do 15 - mienie magazynu budowlanego: hydraulika, mienie przenoszone z parteru bud. nr 17 - brama nr 25, 26, 28, - do budynku nr 33, parter brama nr 1 do 7 - mienie magazynu samochodowego mienie przenoszone z parteru bud. nr 17 - brama nr 9 i 20, - do wiaty nr 50, parter brama nr 5 - mienie magazynu budowlanego przenoszone z parteru bud. nr 17 - brama nr 29. c)demontaż regałów metalowych skręcanych wraz z ich przeniesieniem i skręceniem w miejscach wyznaczonych: w ilości 80szt., d)przeniesienie regałów metalowych spawanych wraz z ich przeniesieniem w całości do miejsc wyznaczonych: w ilości 50szt., e)dostarczenia foli zabezpieczającej, taśm, sznurków do zabezpieczenia przewożonego mienia, palety drewniane 1000x1200x110mm (do ponownego zwrotu dla Wykonawcy), f)zapakowania przenoszonego mienia w pudła kartonowe, kosze w zależności od rodzaju przenoszonego mienia - oceny sposobu pakowania dokonuje Wykonawca, g)załadunku mienia przenoszonego do środków transportu, przystosowanych do przewożenia tego rodzaju ładunku, h)zapewnienia odpowiedniej liczby pracowników, sprzętu i narzędzi oraz środków transportu, i)dbania o ład i porządek w trakcie przenoszenia, j)wykonania przedmiotu zamówienia, w taki sposób aby mienie nie uległo uszkodzeniu, zniszczeniu, utracie lub zdekompletowaniu, k)zapewnienie jednolitego ubioru i identyfikatorów swoim pracownikom, zgodnie z wcześniej przedstawioną Zamawiającemu imienną listą osób, l)Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz środków transportu wraz z przydzielonym kierowcą oraz wykaz sprzętu (narzędzi) wnoszonych na teren wojska, Wykonawca zapewni ilość min. 6 pracowników na każdy dzień pracy, środki transportu min. 2 pojazdy w tym: jeden samochód np. Iveco z zabudową kontenerową (z windą) o kubaturze do 20m3(długość 305cm, wysokość 193cm, szerokość 187cm), lub jeden samochód np. Peugeot Boxero ładowności do 1500kg (długość 440cm, wysokość 230cm, szerokość 210cm). Pojazdy i pracownicy do dyspozycji w dniach od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8.00 do 14.00. z wyłączeniem dnia 04.06.2015r. m)Usługa wykonana ma być w okresie: - do 10.07.2015r. n)Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z przepisami BHP i p.poż. Wykonawca przed podpisaniem umowy podpisze z Zamawiającym porozumienie o współpracy pracodawców, których pracownicy wykonują prace w JW5350 w Świętoszowie lub dla innych jednostek będących na zaopatrzeniu 43 WOGu (Załącznik nr 2 do umowy). Wykonawca zobowiązuje się do: a)Odpowiedniego oznakowania wyposażenia podlegającego przeniesieniu poprzez naniesienie na nim informacji skąd i dokąd będzie ono transportowane, b)Sprawowania nadzoru na pracownikami Wykonawcy w zakresie kierowania nimi przy realizacji przedmiotu zamówienia. Osoby wyznaczone w tym celu z ramienia Zamawiającego: - mienie magazynu mundurowego: p. Emilia Spatzier, - mienie magazynu samochodowego: p. Kazimierz Dolat, - mienie magazynu budowlanego i kwaterunkowego: p. Zofia Ptaszyńska, p. Roman Głośny, Wykonawca będzie ponosił w stosunku do Zamawiającego odpowiedzialność materialną za przewożone mienie i za powstałe w tym mieniu straty spowodowane niewykonaniem bądź nienależytym wykonaniem zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania umowy z należytą starannością. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. Pojazdy wynajmowane w ramach zamówienia winny być prowadzone przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami, ze szczególną starannością i troską o życie i zdrowie osób zatrudnionych do realizacji usługi. W przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę potrzeby zapoznania się z terenem na którym będzie realizowana usługa oraz z pomieszczeniami podlegającymi usłudze, ze względów organizacyjnych termin na odbycie wizji lokalnej będzie ustalany indywidualnie na podstawie złożonego wniosku o dokonanie weryfikacji stanu technicznego sprzętu (wzór- załącznik nr 6 do siwz) Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół, uwzględniający wszelkie uwagi i wnioski a następnie przekazany do osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia w celu weryfikacji przedmiotu zamówienia i porównania z zapisami siwz oraz wprowadzenia ewentualnych zmian..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności faktury - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 5350
Sekcja Zamówień Publicznych
ul. Marszowa 1,
59-726 Świętoszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 11:30, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 5350 Kancelaria Jawna ul. Marszowa 1, 59-726 Świętoszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 07.07.2015.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Dostosowanie zasilania w energię elektryczną kontenerów mieszkalnych na obozowisku k. 0550 Karliki wraz z opracowaniem dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Remont budynku magazynowego nr 91 i 92 w kompleksie 7795 w Duninowie
- Remont budynków magazynowych nr 93, 125, 131 w kompleksie 3096 w Potoku
- Montaż krat okiennych w budynku nr 4 i 6 w kompleksie K2245 w Głogowie i remont dachu w budynku nr 1 w kompleksie 8791 W Jeleniej Górze
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrołęce
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2024 r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią
- Dostawa wraz z montażem 3 zestawów audiowizualnych składających się z: projektora krótkoogniskowego, tablicy suchościeralnej projekcyjnej, kolumn głośnikowych oraz wzmacniacza
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.