To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-08
Dęblin: Dostawa i montaż regałów przesuwnych, regału na materiały kartograficzne oraz składanych schodków aluminiowych jednostronnych - numer Zp/pn/19/2012
Numer ogłoszenia: 126477 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101053 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, ul. Dywizjonu 303 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 551 71 00, faks 081 551 71 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż regałów przesuwnych, regału na materiały kartograficzne oraz składanych schodków aluminiowych jednostronnych - numer Zp/pn/19/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu, zakup, transport i montaż regałów przesuwnych na torach jezdnych na dodatkowo wykonanej podłodze w dwóch magazynach i wyposażenie magazynów w 3 szt. składanych schodków aluminiowych jednostronnych, wykonanie regału do składowania materiałów kartograficznych oraz wykonanie dodatkowej podłogi w magazynie zabudowanym regałami przesuwnymi: - Zadanie nr 1 Wykonanie projektu zabudowy pomieszczenia magazynowego regałami przesuwnymi do składowania zwartego książek. - Transport i montaż regałów przesuwnych na torach jezdnych; - Dodatkowe wykonanie podłogi w pomieszczeniu magazynowym nr 19 na parterze Biblioteki Głównej WSOSP. Wymiary pomieszczenia do zabudowy - dł. 8 m, szer. 6,80 m wys. 3,50 m. - Zadanie nr 2 Wykonanie projektu zabudowy pomieszczenia magazynowego regałami przesuwnymi do składowania zwartego czasopism. - Transport i montaż regałów przesuwnych na torach jezdnych; - Dodatkowe wykonanie podłogi w pomieszczeniu magazynowym nr 25 na parterze Biblioteki Głównej WSOSP. Wymiary pomieszczenia do zabudowy - dł. 8 m, szer. 6,80 m wys. 3,50 m. - Zadanie nr 3 Wykonanie regału do przechowywania materiałów kartograficznych. - Zadanie nr 4 Dodatkowe wykonanie podłogi w pomieszczeniu magazynowym nr 13 na parterze Biblioteki Głównej wyposażonym już w regały przesuwne. Wymiary pomieszczenia - dł. 8 m, szer. 6,80 m. - Zadanie nr 5 Wyposażenie magazynów w składane schodki aluminiowe jednostronne - 3 szt. 2) rodzaj zamówienia: dostawa; 3) całość konstrukcji, zarówno regałów, torów jezdnych, podłóg oraz składanych schodków aluminiowych jednostronnych oraz regału na materiały kartograficzne musi zapewniać stabilność i pełne bezpieczeństwo pracy; 4) Zamawiający wymaga, żeby przedmiot umowy (wszystkie elementy zaprojektowanych, wykonanych i zainstalowanych regałów objęty był 5 letnią gwarancją licząc od dnia podpisania protokołu przyjęcia przekazania przez Zamawiającego; 5) Wykonawca oświadcza, że przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt techniczny regałów w terminie 7 kolejnych dni od zawarcia umowy. Zamawiający pisemnie zaakceptuje przedstawiony projekt lub naniesie do niego zmiany w terminie 3 dni roboczych od jego otrzymania. W przypadku naniesienia zmian Wykonawca zobowiązany jest do ponownego przedstawienia projektu do akceptacji w terminie 3 dni roboczych od otrzymania pisemnej informacji o niniejszym. Z akceptacji projektu technicznego zostanie spisany protokół zawierający: nazwę zamawiającego i wykonawcy, datę odbioru projektu, stwierdzenie, że projekt został wykonany należycie i spełnia wszystkie wymogi wskazane w umowie oraz że żadna ze stron nie będzie zgłaszała wątpliwości, technicznych, co do projektu; 6) zaleca się, aby oferent przed złożeniem oferty dokonał pomiarów we własnym zakresie w celu złożenia projektu maksymalnie wykorzystującego powierzchnię magazynową z zachowaniem wszelkich obowiązujących norm; 7) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym w Dziale II SIWZ; Rysunki: - Regał przejezdny dwustronny do składowania czasopism /zał. nr 1/; - Regał do składowania materiałów kartograficznych /zał. nr 2/; w wersji elektronicznej zawierają się w plikach pod nazwą Regał czasopisma, Regał mapy - dostępne na stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego; 8) Wykonawca wraz z dostawą regałów przesuwnych i składanych schodków aluminiowych jednostronnych musi przedstawić następujące dokumenty: - certyfikat uprawniający do oznaczenia produktu znakiem bezpieczeństwa; - załączenie świadectwa bezpieczeństwa pracy na oferowane regały i składane schodki aluminiowe jednostronne oraz regał na materiały kartograficzne; - załączenie atestu klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności oferowanych regałów przesuwnych oraz regału na materiały kartograficzne; - załączenie atestu higienicznego na oferowane regały oraz regał na materiały kartograficzne; - oświadczenie producenta, co do zgodności produktów z polskimi normami; - drabiny aluminiowe jednostronne wyprodukowane po 01.05.2004 r. muszą posiadać deklarację zgodności z obecnie obowiązującą normą PN-EN 131-2:2010; 9) główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39131100-0 - regały archiwalne; 44423220-9 - schodki składane.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0, 44.42.32.20-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Ewa" Firma Usługowo-Handlowa Ewa Pątek
jakie przetargi wygrała firma
"Ewa" Firma Usługowo-Handlowa Ewa Pątek
- FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA EWA Ewa Pątek, ul. Różana 24B, 05-126 Nieporęt, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 106419,60
Oferta z najniższą ceną: 106419,60 / Oferta z najwyższą ceną: 125578,08
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.