eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO - SPRAWA NR 40/2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-18

Grudziądz: DOSTAWA SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO - SPRAWA NR 40/2016
Numer ogłoszenia: 126474 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO - SPRAWA NR 40/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu stołowo-kuchennego, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym przez Zamawiającego.Miejsce realizacji dostawy: magazyn służby żywnościowej, ul. Bema 1, budynek nr 6 w Grudziądzu, 2. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nie nosić znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie przeznaczenia. 3. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego produktu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości i parametrów eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy. 4. Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej: znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta), numer katalogowy (jeżeli dotyczy), ilość sztuk w opakowaniu - o ile dotyczy danego produktu. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy. 6. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego minimalnymi parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. Istotą jest aby w danej pozycji asortymentowej przedmiot zamówienia był jednakowy co do producenta, marki, rodzaju, koloru i parametrów i celu użytkowego do jakiego jest przeznaczony. 8. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia (w znaki towarowe lub pochodzenie produktu od określonego producenta, służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, celu użytkowego jakimi powinny charakteryzować się produkty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. Zamawiający tam, gdzie wskazano powyższe, dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem, że spełniają wymagania Zamawiającego oraz mają nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 4 Ustawy). Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniał co najmniej parametry wymagane oraz właściwości znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia. 9. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej określono w formularzu ofertowym. 10. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają OWU. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1. Garnek gastronomiczny ze stali nierdzewnej 40l z pokrywą, dno dwu- lub trzy-warstwowe z możliwością mycia w zmywarce 6szt 2. Koszyk do chleba - wykonany z bardzo twardego tworzywa sztucznego,drewnopodobny, z możliwością mycia w zmywarce 200szt 3. Brytfanna owalna z blachy stalowej, emaliowana o wymiarach: dł.40 cm, wys.10 cm z pokrywą, do użytkowania w/na kuchenka gazowa, elektryczna, ceramiczna, indukcyjna, piekarnik 2szt 4. Pojemnik (skrzynia- kratka) do przewozu chleba - wymiary 600x400x200mm, kolor biały 40szt 5. Wyciskarka do cytrusów ręczna typu produkt STALGAST nr kat. 473012 lub równoważny : sito na owoce o średnicy 120mm, maksymalne wymiary 185x455x715mm. Korpus wykonany z lakierowanego żeliwa i stali nierdzewnej 5szt 6. Szklanka 0,2-0,25 l wysoka do napoju (typu literatka, wysoka z grubym dnem) 250szt 7. Komplet stołowy do przypraw 2-poj(sół i pieprz) z serwetnikiem wykonany ze stali nierdzewnej i szkła 120szt 8. Pojemnik do mięsa i wędlin z tworzyw sztucznych z pokrywą, wys. ok. 29 cm, dł. ok.58 cm, szer. ok. 35cm 30szt 9. Pojemnik transportowy do żywności z tworzyw sztucznych z pokrywą, pojemność 40l, zakres temperatur - 20 /+80, kolor biały 15szt 10. Pojemnik transportowy do żywności z tworzyw sztucznych z pokrywą szczelnie przylegającą, pojemność 60l, zakres temperatur: - 20/+80, nośność 25-30 kg, kolor biały 15szt 11. Sito stożkowe ze stali nierdzewnej średnica 20-22cm długość rączki 16-23 cm z możliwością mycia w zmywarce 33szt 12. Noże stołowe z wysokiej jakości stali nierdzewnej - z możliwością mycia w zmywarce 2500szt 13. Widelec stołowy z wysokiej jakości stali nierdzewnej - z możliwością mycia w zmywarce 2500szt 14. Łyżeczki do herbaty z wysokiej jakości stali nierdzewnej - z możliwością mycia w zmywarce 1000szt 15. Łyżki stołowe z wysokiej jakości stali nierdzewnej - z możliwością mycia w zmywarce 2500szt 16. Łopatka silikonowa z rączką nierdzewną dł. 26 cm 20szt 17. Sito ze stali nierdzewnej o śred.8 cm z możliwością mycia w zmywarce 3szt 18. Szczypce do surówek( spaghetti) dł.20 cm- ze stali nierdzewnej - mycie w zmywarkach 10szt 19. Łyżka do serwowania ziemniaków- porcjoner - ze stali nierdzewnej,poj. łyżki 70- 100 g - mycie w zmywarkach 21szt 20. Szczypce do pieczeni ze stali nierdzewnej dł.21 cm- z możliwością mycia w zmywarce 10szt 21. Misa z poliwęglanu 30,5x10 poj.5,5 l. - lekka, łatwa w utrzymaniu czystości, odporna na zarysowania - z możliwością mycia w zmywarce 6szt 22. Łyżka wazowa ze stali nierdzewnej poj. do 0,15 l. dł. ok .31 cm- z prostym uchwytem z możliwością mycia w zmywarce 40szt 23. Patera do ciasta trzypoziomowa - z wysokiej jakości stali nierdzewnej do podawania ciast,ciasteczek,owoców, wymiary płyt około 19, 22 i 30 cm średnicy ze stali nierdzewnej - z możliwością mycia w zmywarce 4szt 24. Zestaw obiadowo - kawowy typu KOLIBER C000 - 6012 Chodzież biały na 12 osób lub równoważny - kolor biały, z możliwością mycia w zmywarce 4szt 25. Pojemniki z tworzyw sztucznych 12 l do produktów sypkich w kształcie prostokąta z pokrywą, w kolorze białym 30szt 26. Deska do mięsa kolor czerwony, 45x30 cm, antypoślizgowa powierzchnia, zaokrąglone bezpieczne krawędzie wykonana bardzo twardego z polietylenu - do mycia w zmywarkach 80szt 27. Deska do nabiału kolor biały 45x30 cm, antypoślizgowa powierzchnia, zaokrąglone bezpieczne krawędzie wykonana z bardzo twardego polietylenu - do mycia w zmywarkach 60szt 28. Deska do jarzyn kolor zielony, 45x30 cm, antypoślizgowa powierzchnia, zaokrąglone bezpieczne krawędzie wykonana z bardzo twardego polietylenu - do mycia w zmywarkach 80szt 29. Serwetnik ze stali nierdzewnej - wysokość ok 80 mm. Typu model nr kat. 364100 STALGAST lub równoważny 250szt 30. Taca żołnierska trapezowa z tworzyw sztucznych szer ok. 35 cm, długość ok 45 cm. z wysokiej jakości tworzywa sztucznego z wyprofilowanymi uchwytami - mycie w zmywarkach 700szt 31. Termos konferencyjny z przyciskiem- wykonany ze stali nierdzewnej o pojemności 2 l. Wkład termosu - stal nierdzewna,pokrywa i uchwyt z polipropylenu 20szt 32. Łyżka czerpakowa (wazowa) nierdzewna o poj. 0,5 l z prostym uchwytem 6szt 33. Obieraczki poprzeczne z owalnym uchwytem zapewniającym wygodną obsługę do obierania ziemniaków, warzyw,ogórków typu LEIFHEIT lub równoważne 30szt 34. Patelnia ze stali nierdzewnej o średnicy 28cm, z wysokiej jakości stali,gwarantującej długotrwałe użytkowanie, z wygodnym nienagrzewającym się uchwytem z możliwością stosowania ze wszystkimi rodzajami płyt grzewczych 6szt 35. Garnek nierdzewny 3l z pokrywą z wysokiej jakości stali nierdzewnej, o podwójnym lub potrójnym dnie, łatwy w utrzymaniu czystości - mycie w zmywarkach 3szt 36. Patelnia teflonowa o średnicy 24cm, z wysokiej jakości powłoką,odporną na zarysowania, nie nagrzewający się dobrze wyprofilowany uchwyt, możliwość mycia w zmywarkach 12szt 37. Nóż kuchenny - uniwersalny- z wysokiej jakości stali nierdzewnej, ostrze o długości 20 cm. I szerokości 3 cm. z antypoślizgową rękojeścią 25szt 38. Nóż kuchenny- nóż trybownik długość 15-18 cm - ostrze wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej z antypoślizgową rękojeścią 25szt 39. Pojemnik GN1/1 200 z pokrywą i uszczelką - ze stali nierdzewnej standardowy rozmiar,zaokrąglone i wzmocnione krawędzie do użytku w szerokim zakresie temperatur od -20 do + 300 st. C, 30szt 40. Filiżanka porcelanowa ze spodkiem KAMELIA - Chodzież lub równorzędna - biała porcelana , filiżanka o pojemności 0,250ml, tłoczony wzór, 250szt 41. Bulionówka ze spodkiem KAMELIA - Chodzież lub równorzędna - biała porcelana, tłoczony wzór, 200szt 42. Radełko do pizzy - ostrze proste o średnicy ok 100 mm, 3szt 43. Blacha do pieczenia pizzy 360 mm./H 25 mm, 6szt.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.22.11.22 - Zestawy 39.22.11.30 - Pojemniki na żywność 39.51.31.00 - Obrusy 39.22.11.20 - Filiżanki i szklanki 39.22.12.00 - Zastawa stołowa 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.24.11.10 - Noże stołowe 39.22.11.00 - Zastawa kuchenna 39.22.11.10 - Naczynia 39.22.11.60 - Tacki 39.22.11.80 - Naczynia do gotowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę, wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości ogółem 1.800 zł 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 3. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 j.t.) 5. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 2-5, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w formie określonej w ust. 4 pkt 2-5 należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej) i adres, na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a Ustawy). 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP, Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczególnych wymagań. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganych warunków określonych przez Zamawiającego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganych warunków określonych przez Zamawiającego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganych warunków określonych przez Zamawiającego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP.Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganych warunków określonych przez Zamawiającego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP, .Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganych warunków określonych przez Zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 Ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) przedkładając wraz z ofertą: 1) Oświadczenie Producenta lub Wykonawcy składającego ofertę, iż zaoferowane produkty równoważne spełniają wymagania Zamawiającego, wraz z wykazem produktów których równoważność dotyczy; 2) Opis każdego produktu równoważnego stanowiący potwierdzenie, że dostawy te spełniają minimalne wymagania Zamawiającego (np. folder, katalog, opis, oświadczenie Wykonawcy). Powyższe dokumenty wymagane są na potwierdzenie że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego (Podstawa: § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Dz. U. Nr poz. 231). W przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże stosowania równoważności, przyjmuje się, że zaoferowany przez niego przedmiot zamówienia jest produktem oryginalnym określonym przez Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty oraz przedłoży wykaz tych podmiotów. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone przez Zamawiającego zostaną spełnione jeśli spełnia je chociażby jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub spełniają je wspólnie. Wykonawca winien przedłożyć: formularz ofertowy, oświadczenie o spełnieniu warunków, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu, oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, wykaz części zamówienia jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, informacja o Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty lub zmiany podwykonawcy na innego - w przypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie, a nowy podwykonawca spełni wymagania dla fachowego wykonania powierzanych mu czynności lub części zamówienia zgodnie z umową (np. oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy); 2) zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy Wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę jako podmiot, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca w tej sytuacji będzie zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 3) zmiany zakresu podwykonawstwa; 4) zmiany przedmiotu zamówienia zaoferowanego w ofercie jeżeli został oznaczony marką, nazwą, zmiana może nastąpić w sytuacji, gdy zaoferowany przedmiot zamówienia nie może być dostarczony z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. z powodu zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, z zastrzeżeniem, iż nowy przedmiot zamówienia będzie nie gorszy niż wymagania Zamawiającego oraz będzie charakteryzował się porównywalnymi parametrami, właściwościami jak wymagane przez Zamawiającego przy zachowaniu ceny wskazanej w umowie.Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.13wog.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2016 godzina 07:30, miejsce: budynek nr 1, pom. nr 7 lub przesłać na adres Zamawiającego tj.: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA PRZETARGOWA: DOSTAWA SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO - sprawa nr 40/2016 - nie otwierać do dnia 30.05.2016 r. do godziny 08.00. Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Złożenie koperty z ofertą niezgodnie z opisem jak określono w ust. 8 może zostać potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji. Oferta z dokładnością do wskazanej godziny i minuty musi być złożona w kancelarii zamawiającego. zamawiający nie przewiduje przyjmowania ofert na biurze przepustek. wymóg ten dotyczy również przesyłek nadawanych za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub kurierskiej. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert powinien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniąca służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.