Ogłoszenie z dnia 2007-07-25
Prudnik: Wymiana instalacji gazowej wraz z wyprowadzeniem wentylacji w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Prudniku przy ul. Królowej Jadwigi nr 19, Nyskiej nr 6
Numer ogłoszenia: 126432 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Piastowska 42, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363884, fax 077 4363884.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbkprudnik.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji gazowej wraz z wyprowadzeniem wentylacji w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Prudniku przy ul. Królowej Jadwigi nr 19, Nyskiej nr 6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji gazowej od zaworu głównego do istniejących urządzeń lokatorskich wraz z wyprowadzeniem wentylacji w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanym w Prudniku przy ul: Królowej Jadwigi nr 19, Nyskiej nr 6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają : - projekty budowlane i przedmiary robót opracowane oddzielnie na każdy budynek mieszkalny /dokumentacja na każdy budynek do wglądu u Zamawiającego oraz w wersji elektronicznej na stronie internetowej / Do zadań wykonawcy należy odbiór robót z Zakładem Gazowniczym w Prudniku polegającym na : - wykonaniu próby szczelności instalacji gazowej . - uzyskaniu orzeczenia Kominiarskiego od Okręgowego Mistrza Kominiarskiego Zaleca się aby oferent zdobył wszelkie informacje / dokonał wizji lokalnej na terenie budów j.w /, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. Odbiory zgodnie z przepisami prawa budowlanego i obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 164, poz. 1163 z poź. zm.) w szczególności : 1.1).Zatrudniają kierownika robót z uprawnieniami o specjalności instalacje gazowe, ogólnobudowlanej, który winien posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB. 1.2.) Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich dwóch lat co najmniej 3 zadań, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.3). Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na sfinansowanie przedmiotu zamówienia. 1.4). Posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , obowiązującą przez cały okres prowadzenia robót.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1.1) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - pzp na formularzu stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji (wzór nr 2 ), 1.2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie -kierownicy robót posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania robót; o specjalnościach instalacyjnej w zakresie instalacji gazowej i ogólnobudowlanej oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do OIIB. 1.4) oświadczenie o nie karalności w zakresie objętym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 1.5) oświadczenie , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 1.6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat robót instalacyjno-budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. (wzór nr 4 do siwz) 1.7) wykaz osób którzy będą wykonywać zamówienie (wzór nr 3 ) 1.8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obowiązującej przez cały okres prowadzenia robót. Ponadto wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: 1.9) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. (podstawa z art.36 ust.4 ustawy pzp ,) -( wzór nr 5 do siwz, ) 1.10) kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu 1.11 umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeżeli dotyczy, 1.12 upoważnienie dla partnera wiodącego - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbkprudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych ul. Piastowska 42 48-200 Prudnik.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych ul. Piastowska nr 42 48-200 Prudnik sekretariat pok. nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój turystyki rekreacyjnej w Gminie Ochotnica Dolna - etap I".
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Deki - Deczyńskiego w Pęczniewie w formule zaprojektuj - wybuduj
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego wraz z zapleczem przy filii Szkoły w Lipnicy Górnej
- Remonty mieszkań w budynkach Gminy Gliwice oraz TBS zarządzanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach będących w zasobach Rej. Obsługi Mieszk. Nr 4, Nr 6, Nr 10
- 39/PM/2024 Modernizacja lokalu mieszkalnego (pustostan) przy ul. 11 Listopada 20/3 w Bydgoszczy
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
więcej: Roboty instalacyjne gazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.