eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, kreacji, strategii mediowej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz Powroty.gov.pl w Internecie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-27

Białystok: Opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, kreacji, strategii mediowej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz Powroty.gov.pl w Internecie
Numer ogłoszenia: 126418 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy , ul. Pozioma 4, 15-558 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 8516187, faks 85 6516187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.ohp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, kreacji, strategii mediowej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz Powroty.gov.pl w Internecie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie koncepcji kreatywnej, kreacji, strategii mediowej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz Powroty.gov.pl w Internecie. Koncepcja kreatywna powinna stanowić zrozumiały, jednoznaczny i oryginalny pomysł odznaczający się rozpoznawalnością i zapamiętywalnością. Koncepcja kreatywna powinna charakteryzować się nowatorstwem i niepowtarzalnością na tle wcześniej realizowanych przez Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia Zielona Linia kampanii promocyjnych. Podstawowe elementy kreacji kampanii, przygotowane w oparciu o wypracowaną koncepcję kreatywną (w formie np. opisowej, graficznej, video, ilustrowanej) powinny być spójne i rozpoznawalne w wersji wizualnej, dźwiękowej i werbalnej oraz powinny charakteryzować się niezbędnymi cechami w zakresie komunikatywności, estetyki i treści przekazu. Wykonawca zobowiązuje się do stworzenia koncepcji kreatywnej na podstawie dostępnych źródeł informacji dotyczących Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz udostępnionych przez Zamawiającego informacji na temat wcześniej realizowanych kampanii (załącznik nr 1a do SIWZ). Celem kampanii promocyjnej jest: 1) zwiększenie świadomości usług świadczonych przez Centrum Informacyjno-Konsultacyjne Służb Zatrudnienia Zielona Linia, 2) zwiększenie wejść na stronę www.zielonalinia.gov.pl oraz www.powroty.gov.pl, 3) wzrost liczby kontaktów z Centrum (telefonicznych -infolinia i elektronicznych -zapytania meilowe, czat). ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, jej założeń, zdefiniowanie głównego przekazu/idei kampanii wraz z uzasadnieniem przekazu (z uwzględnieniem dwóch głównych grup odbiorców reklamy: klienci Zielonej Linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej). 2) Opracowanie spójnej koncepcji wizualnej kampanii (przygotowanie dwóch propozycji layoutu kampanii zawierających przykłady graficzne zaproponowanych form reklamowych w Internecie: opracowanie strony landing page- z uwzględnieniem dwóch głównych grup odbiorców reklamy: klienci Zielonej Linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej). 3) Opracowanie hasła przewodniego kampanii wraz z uzasadnieniem (po dwie propozycje dla głównych grup odbiorców: klienci Zielonej Linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej). 4) Opracowanie strategii mediowej: a) dookreślenie celu kampanii oraz propozycje głównych zadań do wykonania w ramach zamówienia; b) identyfikacja usług Zamawiającego i określenie listy usług, które warto wg oceny Wykonawcy promować; c) analiza i charakterystyka grupy docelowej, określenie grup do których skierowana będzie kampania (w tym powracający po emigracji zarobkowej); d) określenie propozycji i liczby form reklamowych w Internecie oraz intensywności dotarcia do różnych grup odbiorców (z uwzględnieniem dwóch głównych grup odbiorców reklamy: klienci Zielonej Linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej); e) dobór treści reklamowych (z uwzględnieniem dwóch głównych grup odbiorców reklamy: klienci Zielonej linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej); f) opracowanie media planu wraz z uzasadnieniem wyboru poszczególnych mediów; g) ustalenie budżetu kampanii (z uwzględnieniem dwóch głównych grup odbiorców reklamy: klienci Zielonej Linii oraz serwisu Powroty.gov.pl - osoby powracające po emigracji zarobkowej); h) określenie efektywności kampanii (zasięg) na podstawie dostępnych źródeł/badań. 5) Opracowanie propozycji harmonogramu kampanii wraz z uzasadnieniem zaproponowanych terminów i rozpisaniem budżetu na poszczególne elementy kampanii zawarte w harmonogramie. 6) Uzasadnienie zaproponowanej kampanii. 7) Wdrożenie i przeprowadzenie przygotowanej kampanii. 8) Przekazanie praw autorskich na utwory powstałe w ramach kampanii. 9) Osiągnięcie wskaźników minimalnych deklarowanych w przedstawionej ofercie. 10) Przedstawienia raportu końcowego wraz z analizą skuteczności całej kampanii w terminie do 10 dni roboczych od daty zakończenia realizacji zadania. 11) W skład opracowanej przez Wykonawcę kampanii muszą wejść następujące elementy: a) przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych komunikacyjnych usługi Zielonej linii oraz serwisu Powroty.gov.pl w Internecie, b) analiza obecności Zielonej Linii i serwisu Powroty gov.pl w social media - wypracowanie rekomendacji odnośnie komunikacji sporządzone w formie raportu, c) rekomendacja zmian w serwisie Zielona Linia oraz Powroty.gov.pl zwiększających użyteczność sporządzonew formie raportu, d) utworzenie strony internetowej kampanii (landing page) - dla serwisu Zielona Linia oraz Powroty.gov.pl 12) Zasięg kampanii: a) Klienci Zielonej Linii - cała Polska, b) Klienci Powroty.gov.pl - kraje Unii Europejskiej, kraje EOG, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Kanada. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ oraz wykaz zrealizowanych kampanii e-marketingowych promocyjnych wraz z poświadczeniem należytego wykonania każdej usługi, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zorganizował i przeprowadził (tzn. zakończył) co najmniej 2 kampanie e-marketingowe promocyjne, każda o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. Do każdej usługi należy dołączyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje wykwalifikowaną kadrą spełniającą następujące wymagania Zamawiającego: I. Kierownik projektu - osoba odpowiedzialna za realizację całości zamówienia musi posiadać - minimum 5 - letnie doświadczenie branży reklamowej, wykształcenie wyższe magisterskie, kompetencje w zarządzaniu projektem potwierdzone certyfikatem IPMA (D) lub równoważnym. II. Specjalista ds. komunikacji marketingowej - musi posiadać minimum 4-letnie doświadczenie w realizacji internetowych kampanii informacyjno-promocyjnych oraz wykształcenie wyższe magisterskie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 4) SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. 2.pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (np. konsorcjum) o ile nie jest podpisana przez wszystkich podmioty występujące wspólnie (wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu, w tym do podpisania oferty, albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Koncepcja kreatywna - 60
  • 3 - Opis zarządzania kampanią - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: -zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy, -zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajk, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej itp.) mającej wpływ na realizację umowy; -wystąpienie niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy innych istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na termin realizacji umowy. 3. Warunkiem dokonania zmiany, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis oraz obliczenie kosztów zmiany, jeżeli będzie ona miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku, ul. Pozioma 4, 15-558 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku, ul. Pozioma 4, 15-558 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.