eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Wykonywanie prac z zakresu hodowli, pielęgnacji i ochrony lasu oraz ochrony przyrody w lasach gminy Jaworzno, w 2009 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Jaworzno: Wykonywanie prac z zakresu hodowli, pielęgnacji i ochrony lasu oraz ochrony przyrody w lasach gminy Jaworzno, w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 126383 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych , ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181758, faks 032 6181758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mznk.jaworzno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Miasta Jaworzna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac z zakresu hodowli, pielęgnacji i ochrony lasu oraz ochrony przyrody w lasach gminy Jaworzno, w 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie prac z zakresu hodowli, pielęgnacji i ochrony lasu oraz ochrony przyrody w lasach gminy Jaworzno, w 2009 roku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy zamówienia, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku, nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 2. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana metodą: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę zamówienia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V i VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 2) oświadczenia stwierdzającego, że Wykonawca zamówienia spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku, nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) - złożonego na formularzu zgodnym ze wzorem - załącznik nr 3 do SIWZ, 3) wykazu wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako główny Wykonawca zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocizny usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących między innymi: a) przygotowywanie powierzchni do odnowień i zalesień, b) wykonywanie melioracji agrotechnicznych, c) wykonywanie czyszczeń późnych w młodnikach, d) wykonywanie pielęgnacji drzew dorodnych w młodnikach i drzewostanach różnych klas wieku, e) wykonywanie odnowień, zalesień, poprawek w uprawach i podszytów w drzewostanach starszych klas wieku, f) wykonywanie trzebieży i cięć przygodnych w drzewostanach liściastych i iglastych z całkowitym wyrobem drewna użytkowego, g) wykonywanie zabezpieczeń upraw i sadzonek w podszytach przed zwierzyną przy użyciu repelentu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzony w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, Wykonawca zamówienia powinien wykazać, że spełnia warunek określony w rozdziale IV pkt 1 ppkt 2 SIWZ. W związku z powyższym należy dołączyć co najmniej 3 dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że wymagane usługi z zakresu pielęgnacji, hodowli i użytkowania lasu zostały wykonane należycie, a faktyczna i zafakturowana wartość robocizny każdego z 3 wymaganych zamówień nie może być mniejsza niż 30.000,00 zł brutto. Każdy z dokumentów (np. referencja) powinien zawierać następujące dane: - zakres wykonywanych usług, - miejsce i termin w jakim te usługi były zrealizowane, - wartość robocizny faktycznie wykonanych i zafakturowanych usług brutto (zapis ten nie dotyczy wartości umownej danego zadania, lecz faktycznie wykonanych i zafakturowanych usług). 4) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca zamówienia nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 5) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca zamówienia nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 6) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca zamówienia i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - złożonego na formularzu zgodnym ze wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie, że Wykonawca zamówienia musi dysponować przynajmniej: a) ośmioma pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia i posiadającymi umiejętność rozpoznawania gatunków drzew i krzewów oraz roślin chronionych występujących w lasach na siedliskach borowych i lasowych, b) trzema pracownikami posiadającymi aktualne, na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, uprawnienia do posługiwania się piłą spalinową (kurs pilarza). W przypadku gdy Wykonawca zamówienia w załączniku nr 5 do SIWZ wskazał osoby, którymi będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. Zobowiązanie takie winno zawierać: - wykaz pracowników udostępnionych do wykonania przedmiotowego zadania, - termin w którym udostępnieni pracownicy będą mogli uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zadania, - telefon kontaktowy podmiotu udostępniającego pracowników, celem możliwości sprawdzenia przez Zamawiającego prawdziwości zobowiązania. 7) wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca zamówienia - złożonego na formularzu zgodnym ze wzorem - załącznik nr 6 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie, że Wykonawca zamówienia musi dysponować przynajmniej: a) jedną rozdrabniarką do rozdrabniania gałęzi i odpadów pozrębowych, b) trzema piłami spalinowymi, c) pięcioma kilofami, d) pięcioma szpadlami, e) pięcioma motykami, f) pięcioma siekierami, g) pięcioma sekatorami. W przypadku gdy Wykonawca zamówienia w załączniku nr 6 do SIWZ wskazał sprzęt, którym będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu do wykonania przedmiotowego zamówienia. Takie zobowiązanie winno zawierać: - wykaz sprzętu udostępnionego do wykonania przedmiotowego zadania, - termin w którym udostępniony sprzęt będzie mógł być wykorzystany w realizowaniu przedmiotowego zadania, - telefon kontaktowy podmiotu udostępniającego sprzęt, celem możliwości sprawdzenia przez Zamawiającego prawdziwości zobowiązania. 8) wykazu dostawców, u których Wykonawca zamówienia zakupi materiał szkółkarski - złożonego na formularzu zgodnym ze wzorem - załącznik nr 9 do SIWZ, 9) aktualnych, na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, uprawnień (kursów) trzech pilarzy do posługiwania się piłą spalinową (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 10) aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), Minimalna kwota ubezpieczenia 50.000,00 zł. Jeżeli dokument (np. polisa) obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia, Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że przedłuży ją na czas trwania umowy. Takie oświadczenie musi zostać podpięte pod polisę i złożone razem z ofertą. Z uwagi na to, że opłacenie składki jest warunkiem koniecznym do objęcia ochroną ubezpieczeniową z przedkładanego dokumentu (np. polisy) musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca zamówienia objęty jest na dzień składania oferty ochroną ubezpieczeniową. Jeżeli z dokumentu jednoznacznie nie wynika że składka została zapłacona Wykonawca zamówienia winien dołączyć na potwierdzenie takiej okoliczności dowód opłacenia składki (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia). 2. W przypadku Wykonawców zamówienia występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w pkt 1 ppkt 1), 2), 4) i 5) niniejszego rozdziału, dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty określone w pkt 1 ppkt 1), 4) i 5), a występujące w formie kserokopii, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca zamówienia ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1), 4) i 5) niniejszego rozdziału, składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy zamówienia oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku, nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Jednolita cena nabycia /loco las/ 1 m3 wyrobionego drewna klasy S4 - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mznk.jaworzno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b (IV piętro), 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 404 - 405. SIWZ bezpłatna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 08:45, miejsce: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b (IV piętro), 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 404 - 405.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 12.08.2009 o godzinie 09:00 w Miejskim Zarządzie Nieruchomości Komunalnych w Jaworznie, ul. Północna 9b (IV piętro), 43-600 Jaworzno, woj. śląskie w Dziale Zamówień Publicznych, w pokoju nr 404 - 405.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.