eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród Bobrzański › termomodernizacja obiektów na terenie miasta Nowogród Bobrzański

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-13

POZYCJA 12637

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowogród Bobrzański: termomodernizacja obiektów na terenie miasta Nowogród Bobrzański Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Nowogród Bobrzański, do kontaktów: Andżelika Surman, Marian Pająk, ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 068 3290962, fax 068 3276663, e-mail: now.bobrz.um@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nowowgrodbobrz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim, Andżelika Surman, Marian Pajak, ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 068 329 09 62-64, fax 068 327 66 63, e-mail: now.bobrz.um@post.pl, bip.nowogrodbobrz.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja obiektów na terenie miasta Nowogród Bobrzański. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nowogród Bobrzański. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Termomodernizacja Przedszkola Samorządowego przy ul. Kościuszki 2. Termomodernizacja Przedszkola Samorządowego przy ul. Szkolnej 3. Termomodernizacja Gimnazjum Publicznego przy ul. Kościuszki 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z art. 22 - ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z póź. zm) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Przedszkole Samorządowe przy ul. Kościuszki - wykonanie więźby i pokrycia dachu - m2 = 991 - ocieplenie dachu z wełny mineralnej - m2 = 780 - docieplenie ścian styropianem gr. 3 cm - m2 = 33, styropianem gr. 8 cm - m2 = 105 oraz styropianem gr. 15 cm - m2 = 619 - wykoanie podjazdu dlaosób niepełnosprawnych oraz schdów żelbetowych 2. Przedszkole Samorządowe ul. Szkolna - ocieplenie dachu wełną mineralna gr. 15 cm oraz pokrycie dachu papą termozgrzealną - m2 = 570 - ocieplenie ścian styropianem gr. 3 cm - m2 = 121,93 , gr. 10 - m2 = 363,8, gr. 15 cm - m2 = 713,92 - wymaia stolarki okiennej szt. 22 3. Gimnazjum ul. Kościuszki - ocieplenie dachu wełną mineralną gr. 15 cm oraz pokrycie dach papą termozgrzewalną - m = 1145,45 - docieplenie ścian wełną mineralna gr. 10 cm - m2 = 48,33 - docieplenie ścian styropianem gr. 12 cm - m2 = 1545,87 oraz gr. 8 cm - m2 = 92,2 - wymiana pokrycia dachu dachówka karpiową - m2 = 629 - wymiana stolarki okiennej - szt = 67 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4; okres w dniach: 120

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Dla Przedszkola Samorządowego ul. Kościuszki - 8000 zł 2. Dla Przedszkola samorządowego ul. Szkolna - 8000 zł 3. Dla Gimnazjum Publicznego ul. Kościuszki - 16000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie moga sie ubiegać, Wykonawcy spełniający warunki: 1. Nie podlegaja wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, 2. Spełniaja wymogi w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy pzp, 3. Posiadaja dokumenty stwierdzajace że osoby które będą wykonywać zamowienie posiadaja wymagane uprawnienia, 4. Posiadają doświadczenie w postaci wykonania conajmniej dwóch zadań o podobnym charakterze i wartości, 5. Posiadają zdolnośc kredytową lub srodki finasowe w wysokości min. 50% ceny oferowanej netto, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy określony został wg formy spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z warunków skutowac będzie wykluczeniem wykonawcy z postepowania. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 16 SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania warości ofert musi zawierać następujące orginalne dokumenty lub poświdczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie 1. Oferta zgodna z formularzem ofert 2. Oświdczenie wykonawcy w zakresie art. 22 ust. 1 usawy pzp 3. Aktualny odpis z właściwego rejestu lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 4. Aktualnej informacji z KRK w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp 5. Aktualnej informacji z KRK w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp 6. Wykaz minimum dwóch wykonanych robót w okresie ostanich pięciu lat z referencjami 7. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz ZUS lub KRUS 8. Informacja banku potwierdzajaca wysokośc posiadanych środków finasowych lub zdolność kredytową 9. Dowód wpłacenia wadium 10. Kosztorys ofertowy z rozbiciem na R. M. S 11. Dane kierownika lub kierowników robót wraz z niezbędnymi uprawieniami

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip. nowogrodbobrz.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.03.2007, godzina 10:00, Urzą Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, pokój nr 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Przedszkole Samorządowe przy ul. Kościuszki. 1) Krótki opis: Termoizolacja ścian z tynkami mineralnymi malowanymi, wykonanie drewnianej wiźby dachu z pokryciem dachówką, wykonanie podejścia dla osób niepełnosprawnych i schodów żelbetowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.45.30.00, 45.32.20.00, 45.26.10.00. 3) Wielkość lub zakres: jak w ogłoszeniu podstawowym. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 4; Okres w dniach: 120 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Termomodernizacja Przedszkola samorządowego przy ul. Szkolnej. 1) Krótki opis: Wykonanie ocieplenia i pokrycia dach płaskiego, wymiana stolarki okiennej i docieplenie ścian styropianem oraz tynki mineralne malowane. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.45.30.00, 45.32.20.00, 45.42.11.00. 3) Wielkość lub zakres: jak w ogłoszeniu podstawowym. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 4; Okres w dniach: 120 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Termomodernizacja Gimnazjum przy ul. Kościuszki. 1) Krótki opis: Docieplenie dachów płaskich z pokryciem papą termozgrzewalną, przełożenie pokrycia dachu stromego, wymiana stolarki okiennej, docieplenie ścian styropianem z tynkami mineralnymi malowanymi. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 45.45.30.00, 45.32.20.00, 45.26.10.00, 45.42.11.00. 3) Wielkość lub zakres: jak w ogłoszeniu podstawowym. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 4; Okres w dniach: 120 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.