eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Przebudowa drogi powiatowej 2410 G Karsin - Czersk na odcinku granica powiatu chojnickiego - Mokre - Malachin wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej w Mokrem oraz budowa drogi powiatowej nr 2613 G Mokre - Gotelp, o łącznej długości 6,34 km.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Chojnice: Przebudowa drogi powiatowej 2410 G Karsin - Czersk na odcinku granica powiatu chojnickiego - Mokre - Malachin wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej w Mokrem oraz budowa drogi powiatowej nr 2613 G Mokre - Gotelp, o łącznej długości 6,34 km.
Numer ogłoszenia: 126358 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki , ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej 2410 G Karsin - Czersk na odcinku granica powiatu chojnickiego - Mokre - Malachin wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej w Mokrem oraz budowa drogi powiatowej nr 2613 G Mokre - Gotelp, o łącznej długości 6,34 km..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla ramach zadania p.n.:Przebudowa drogi powiatowej 2410 G Karsin - Czersk na odcinku granica powiatu chojnickiego - Mokre - Malachin wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej w Mokrem oraz budowa drogi powiatowej nr 2613 G Mokre - Gotelp, o łącznej długości 6,34 km. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale D - SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia, E - SIWZ Istotnych postanowieniach do umowy oraz załącznikach do SIWZ oraz załączniku pn.: Dokumentacja. Przedmiary robót należy traktować tylko jako elementy pomocnicze przy przygotowywaniu oferty. Podstawą przygotowania oferty są: -dokumentacja projektowa; -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIOR). Główny przedmiot: 45233140-2 Roboty drogowe 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic, 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych, jakie zostały określone w siwz, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Roboty budowlane dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej 2410 G Karsin - Czersk na odcinku granica powiatu chojnickiego - Mokre - Malachin wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej w Mokrem oraz budowa drogi powiatowej nr 2613 G Mokre - Gotelp, o łącznej długości 6,34 km. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić projekt organizacji ruchu na czas budowy uzgodniony z Komendą Powiatową Policji i zatwierdzony przez Starostę Chojnickiego. I.Roboty przygotowawcze 1.Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 1)Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym: 6,745 km + 0,09 km 2.Usunięcie drzew i krzewów 1)Usunięcie w obrębie pasa drogowego lokalnie występujących zakrzaczeń i samosiewów wzdłuż drogi powiatowej nr 2410G na odcinku będącym przedmiotem inwestycji: 3,19 ha 2)Wycinka drzew młodszych niż 20 lat na wywłaszczonych terenach Lasów Państwowych: 161,00 m2 3)Usunięcie karpin po wycince lasu dokonanej przez Lasy Państwowe: 126,00 szt. 3.Zdjęcie warstwy humusu 1)Zdjęcie humusu mechanicznie (zadarniony i zabrudzony) z odwiezieniem na trwały odkład: 12 002,00 m3 2)Zdjęcie humusu mechaniczne (ziemia urodzajna) z odwiezieniem do czasowego składowania (do późniejszego wbudowania po wzbogaceniu): 3 348,00 m3 4.Przebudowa kablowych linii energetycznych nN 0,4 kV 1)Przebudowa linii kablowej - kolizja nr 1: 26,00 m 2)Przebudowa linii kablowej - kolizja nr 2: 38,00 m 3)Przebudowa linii kablowej - kolizja nr 3: 22,00 m 4)Przebudowa linii kablowej - kolizja nr 4: 21,00 m 5)Przebudowa linii kablowej - kolizja nr 5: 7,00 m 5.Rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i małej architektury 1)Rozbiórka ogrodzenia drewnianego na słupkach betonowych, dz. 241/2 (Mokre 26): 18,00 m 2)Rozbiórka ogrodzenia z siatki na słupkach betonowych: 80,00 m 3)Odtworzenie (rozebrania i ponowne ustawienie w tym samym miejscu, materiał z odzysku) ogrodzenia drewnianego na słupkach betonowych, dz. 289/3 (Mokre 16): 8,00 m 4)Rozbiórka przepustów betonowych wraz ze ścianką czołową i wyposażeniem (balustrada, ścianka czołowa, wpust): 24,00 m 5)Rozbiórka wiat przystankowych: 2,00 szt. 6)Rozbiórka nawierzchni drogowej na średnią głębokość 40 cm: 6 181,02 m2 7)Rozbiórka nawierzchni asfaltowej drogowej drogi gminnej nr DG 224007G: 88,78 m2 8)Rozbiórka nawierzchni drogowej z płyt betonowych (jumbo): 643,61 m2 9)Rozbiórka chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej (kolor szary) wraz z podbudową i obrzeżami: 1 436,39 m2 10)Rozbiórka zjazdów bramowych z kostki betonowej wibroprasowanej wraz z podbudową i obrzeżami : 238,49 m2 11)Rozbiórka znaków drogowych: 43,00 szt 12)Rozbiórka słupków drogowych: 27,00 szt 6.Przebudowa i budowa urządzeń telekomunikacyjnych 1)Przebudowa linii kablowej - kolizja nr 1: 21,00 m 2)Przebudowa linii kablowej - kolizja nr 2: 84,00 m 3)Przebudowa linii kablowej - kolizja nr 3: 39,00 m 4)Przebudowa linii kablowej - kolizja nr 4: 5,00 m 7.Przebudowa sieci wodociągowej 1)Wykonanie rurociągu PE: 20,00 mb 2)Zabezpieczenie wodociągu rurą osłonową: 5,00 m 3)Regulacja wysokościowa uzbrojenia wodociągu: 10,00 msc II. Roboty ziemne 1.Wykonanie wykopów 1)Budowa wykopów mechanicznie z transportem na odkład (unieszkodliwienie): 11 401,00 + 97,00 m3 2.Wykonanie nasypów 1)Budowa nasypów, formowanie mechanicznie, z gruntu dowiezionego z dokopu: 6 498,00 m3 III. Odwodnienie korpusu drogowego 1.Przepusty pod koroną drogi 1)Wykonanie przepustu: 12,70 m 2)Ścianka czołowa: 1,00 szt 2.Budowa kanalizacji deszczowej 1)Wykonanie kanału deszczowego PCV O315: 993,500 mb 2)Wykonanie studni: 23,00 szt 3)Zmiana wysokości studni: 69,00 szt 4)Wykonanie przykanalika: 187,500 mb 5)Wykonanie wpustu: 44,000 szt 6)Montaż urządzeń podczyszczających: 2,000 kpl 7)Wykonanie umocnienie wylotów kanału i przykanalika: 5,000 szt 8)Regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnej: 26,00 szt 9)Wykonanie ścieku z elementów prefabrykowanych grubości 15 cm na ławie betonowej B-20 - szer. 50 cm: 66,00 mb 10)Montaż kratki ściekowej wraz z wykopem, wykonaniem podłoża pod wpust i przykanalik, podłączeniem przykanalika i zasypaniem: 2,00 szt IV. Podbudowy 1.Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża 1)Korytowanie mechaniczne pod nowa konstrukcje nawierzchni, głębokość koryta do 30 cm: 12 834,76 m2 2)Korytowanie mechaniczne pod ciąg pieszo - rowerowy, chodnik, głębokość koryta do 30 cm: 8 133,65 m2 3)Korytowanie na poszerzeniach jezdni wykonywane ręcznie, głębokość koryta do 20 cm: 4 221,00 m2 4)Profilowanie i zagęszczanie podłoża mechanicznie pod nową konstrukcję nawierzchni: 12 834,76 m2 5)Profilowanie i zagęszczanie podłoża ręcznie na poszerzeniach jezdni: 4 221,00 m2 2.Warstwa odsączająca 1)Budowa warstwy z pospółki grubości 50 cm przy wykonywaniu polisady: 1 199,30 m3 3.Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych 1)Wykonanie skropienia warstwy wiążącej i wyrównawczej emulsją niemodyfikowaną (C60B3 ZM): 70 705,97 m2 2)Wykonanie skropienia warstwy podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie emulsją niemodyfikowaną (C60B3 ZM): 11 699,24 m2 3)Wykonanie skropienia warstwy po frezowaniu emulsją niemodyfikowaną (C60B3 ZM): 3 565,61 m2 4)Wykonanie skropienia istniejącej warstwy ścieralnej emulsja niemodyfikowaną (C60B3 ZM): 28 045,50 m2 5)Oczyszczenie warstw przed skropieniem emulsją: 113 040,73 m2 4.Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 1)Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, w warstwie grubości 20 cm: 8 431,37 m2 2)Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, w warstwie grubości 15 cm: 12 638,25 m2 5.Ulepszone podłoże stabilizowane spoiwem: 1)Wykonanie ulepszonego podłoża z gruntu niespoistego stabilizowanego cementem (wytwarzanie mieszanki w zespołach stacjonarnych), Rm=2,5 MPa, warstwa grubości 10 cm: 4 504,60 m2 2)Wykonanie ulepszonego podłoża z gruntu niespoistego stabilizowanego cementem (mieszanie na miejscu), R m=2,5 MPa, warstwa grubości 15 cm, wzmocnienie podłoża innego niż G1: 300,00 m2 3)Wykonanie ulepszonego podłoża z gruntu niespoistego stabilizowanego cementem (wytwarzanie mieszanki w zespołach stacjonarnych), Rm=2,5 MPa, warstwa grubości 20 cm, dla miejsc postojowych: 372,86 m2 4)Wykonanie warstwy kruszywa łamanego stabilizowanego cementem (wytwarzanie mieszanki w zespołach stacjonarnych) Rm=5 MPa, warstwa grubości 24 cm, dla zatoki autobusowej: 223,05 m2 6.Podbudowa z chudego betonu 1)Wykonanie ręcznie warstwy podbudowy na poszerzeniach z chudego betonu grubości min. 18 cm: 4 138,94 m2 2)Wykonanie ręcznie warstwy podbudowy na poszerzeniach z chudego betonu grubości min. 10 cm: 82,37 m2 7.Podbudowa z betonu cementowego B20 1)Wykonanie warstwy podbudowy na zatokach autobusowych z betonu B20 grubości 26 cm: 223,05 m2 8.Wyrównanie warstwą betonu asfaltowego 1)Wykonanie warstwy wyrównawczej, grubości min. 3 cm betonem asfaltowym AC 16 W 50/70: 6 977,45 t + 498,32 t 9.Wyrównanie warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 1)Wykonanie warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości min. 10 cm: 462,14 m3 V. Nawierzchnie 1.Nawierzchnia z kostki kamiennej 1)Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej gr. ~14 cm z podsypką cementowo-piaskową gr. 3 cm z wypełnieniem szczelin masą zalewową, na zatoce autobusowej: 223,05 m2 2.Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa ścieralna 1)Wykonanie warstwy ścieralnej AC 11 S grubości 4 cm: 37 723,96 + 498,32 m2 3.Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca 1)Wykonanie warstwy wiążącej AC 16 W 50/70 grubości 4 cm: 30 563,83 m2 2)Wykonanie warstwy wiążącej AC 16 W grubości 8 cm dla nowej konstrukcji nawierzchni KR2: 7 163,06 + 498,32 m2 4.Frezowanie nawierzchni bitumicznej na zimno 1)Wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość do 10 cm: 3 565,61 + 498,32 m2 5.Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej 1)Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej niefazowanej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem: 6 121,55 m2 2)Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej fazowanej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem: 2 330,61 m2 3)Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej niefazowanej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem: 1 150,00 m2 4)Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej fazowanej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem: 768,28 m2 5)Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej granatowej niefazowanej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej: 785,07 m2 6)Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej granatowej fazowanej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem: 784,00 m2 7)Regulacja wysokościowa zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki brukowej na podsypce cementowo - piaskowej: 67,00 m2 6.Nawierzchnia z płyt ażurowych 1)Wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych gr. 12 cm ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3 cm, miejsca postojowe: 372,86 m2 7.Geosiatka bitumowana 1)Ułożenie geosiatki bitumowanej na całej szerokości jezdni: 32 063,00 + 498,32 m2 VI. Roboty wykończeniowe 1.Umocnienie powierzchniowe 1)Wykonanie umocnienia skarp humusem w warstwie grubości 10 cm wraz z obsianiem nasionami traw: 33 480,00 m2 + 259,23 2)Wykonanie trawników poprzez humusowanie w warstwie grubości 10 cm wraz z obsianiem nasionami traw: 8 291,19 m2 3)Wykonanie umocnienia skarp płytą ażurową typu Meba grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej grub. 5 cm, wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i obsianie trawą: 438,15 m2 4)Wykonanie na dnie rowu palisad drewnianych o wysokości około 160 cm i średnicy 10-12 cm umocnionych narzutem kamiennym: 50,00 szt 2.Pobocze gruntowe ulepszone 1)Wykonanie pobocza mieszanką kruszywa wapiennego w warstwie grubości 15 cm: 9 598,93 m2 + 142,03 VII. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu 1.Oznakowanie poziome 1)Oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi - linie przerywane: 388,97 m2 2)Oznakowanie poziome materiałami grubowarstwowymi - linie ciągłe: 1 556,75 m2 3)Oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi - linie na skrzyżowaniach i przejściach: 222,38 m2 2.Oznakowanie pionowe 1)Ustawienia słupków do znaków drogowych zapewniających bierne bezpieczeństwo zgodnie z PN-EN 12767: 93,00 szt. 2)Ustawienie słupków do znaków drogowych z wysięgnikiem: 8,00 szt. 3)Przymocowanie do gotowych słupków drogowych lub słupów oświetleniowych tarcz znaków drogowych średniej wielkości, folia odblaskowa typ 1, znaki typu A (trójkątny na podstawie 900 mm): 22,00 szt. 4)Przymocowanie do gotowych słupków drogowych lub słupów oświetleniowych tarcz znaków drogowych średniej wielkości, folia odblaskowa typ 1, znaki typu B (okrągły O 800 mm); 19,00 szt. 5)Przymocowanie do gotowych słupków drogowych lub słupów oświetleniowych tarcz znaków drogowych średniej wielkości, folia odblaskowa typ 1, znaki typu C (okrągły O 800 mm): 16,00 szt. 6)Przymocowanie do gotowych słupków drogowych lub słupów oświetleniowych tarcz znaków drogowych średniej wielkości, folia odblaskowa typ 1, znaki typu D (długość podstawy 600 mm): 16,00 szt. 7)Przymocowanie do gotowych słupków drogowych lub słupów oświetleniowych tarcz znaków drogowych średniej wielkości, folia odblaskowa typ 1, znaki typu D (długość boku 600 mm) 2,00 szt. 8)Przymocowanie do gotowych słupków drogowych lub słupów oświetleniowych tarcz znaków drogowych średniej wielkości, folia odblaskowa typ 1, znaki typu D (o wymiarach 900x600mm): 8,00 szt. 9)Przymocowanie do gotowych słupków drogowych lub słupów oświetleniowych tarcz znaków drogowych średniej wielkości, folia odblaskowa typ 1, znaki typu D (o wymiarach 530x1200mm): 4,00 szt. 10)Przymocowanie do gotowych słupków tablic drogowskazowych, folia odblaskowa typ 1, znaki typu E, jednoramiennych, jednostronnych: 18,00 szt. 11)Przymocowanie do gotowych słupków tablic uzupełniających, folia odblaskowa typ 1, znaki typu F; 4,00 szt. 12)Przygotowanie do gotowych słupków tabliczek do znaków drogowych, folia odblaskowa typ 1, znaki typu T: 4,00 szt. 13)Przymocowanie do gotowych słupków tabliczek z numerem drogi, folia odblaskowa typ 1, znaki typu U-1f: 2,00 szt. 14)Przymocowanie do gotowych słupków znaków przed przejazdami kolejowymi, folia odblaskowa typ 1, znaki typu G (300x1000m): 6,00 szt. 15)Przymocowanie do gotowych słupków drogowych lub słupów oświetleniowych tarcz znaków drogowych małej wielkości, folia odblaskowa typ 1, znaki typu B (okrągły O600mm): 1,00 szt. 16)Przymocowanie do gotowych słupków drogowych lub słupów oświetleniowych tarcz znaków drogowych małej wielkości, folia odblaskowa typ 1, znaki typu C (okrągły O600mm); 2,00 szt. 17)Przymocowanie do gotowych słupków drogowych lub słupów oświetleniowych tarcz znaków mini wielkości, folia odblaskowa typ 1, znaki typu D (długość boku 400 mm): 4,00 szt. 3.Bariery ochronne 1)Ustawienie systemu bariery N1, W4: 92,00 m 4.Ogrodzenie posesji przydrożnych 1)Odtworzenie ogrodzenia z siatki stalowej wysokości 1,5 m, na linkach, słupki co 2,4 m, na cokole betonowym: 90,00 m 5.Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych 1)Ustawienie ogrodzeń segmentowych U-12a: 21,00 m 2)Ustawienie wygrodzeń ochronnych (balustrady) U-11a: 91,00 m VIII. Elementy ulic 1.Krawężniki betonowe 1)Ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm na ławie betonowej z oporem (h=12 cm): 2 935,73 m 2)Ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm na ławie betonowej z oporem (h=6 cm) jako obramowanie wysp kanalizujących: 51,70 m 3)Ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm na ławie betonowej z oporem (h=2 cm): 1995,15 m 4)Ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm na ławie betonowej z oporem (h=0 cm): 147,46 m 5)Ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm łukowanych R=0,5 m na ławie z oporem: 3,00 m 6)Ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm łukowanych R=1 m na ławie betonowej z oporem: 14,00 m 7)Ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm łukowanych R=4 m na ławie betonowej z oporem:: 44,00 m 8)Ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm łukowanych R=5 m na ławie betonowej z oporem: 23,00 m 9)Ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm łukowanych R=6 m na ławie betonowej z oporem: 58,00 m 10)Ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm łukowanych R=7 m na ławie betonowej z oporem: 16,00 m 11)Ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm łukowanych R=8 m na ławie betonowej z oporem: 53,00 m 12)Ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm łukowanych R=10 m na ławie betonowej z oporem: 11,00 m 13)Ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm łukowanych R=12 m na ławie betonowej z oporem: 12,00 m 14)Ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm h=0 cm na ławie betonowej z oporem jako obramowanie zjazdów: 448,00 m 2.Krawężniki kamienne 1)Ustawienie oporników kamiennych 20x30 cm h=1 cm na ławie betonowej prostej (zatoki autobusowe): 121,00 m 3.Obrzeża betonowe 1)Ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm jako obramowanie chodnika i ciągu pieszo-rowerowego: 2 810,24 m 4.Ściek z elementów prefabrykowanych 1)Wykonanie ścieku prefabrykowanego korytkowego szerokości 60 cm przy krawędzi pobocza na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm i podbudowie z kruszywa wapiennego łamanego gr. 15 cm: 456,50 m 2)Wykonanie ścieku prefabrykowanego trapezowego naskarpowego szerokości 40 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 7 cm wraz z wykonaniem elementów wylewanych na mokro oraz narzutem kamiennym, 4 szt.: 46,00 m 3)Wykonanie ścieku prefabrykowanego korytkowegochodnikowego, szerokości 25 cm przy krawędzi miejsc postojowych na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm: 138,00 m IX. Inne roboty 1.Wiaty przystankowe 1)Wykonanie wiat przystankowych: 2,00 szt. X. Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza XI. Środowiskowe uwarunkowania realizacji przedsięwzięcia - zgodnie z załączonym załącznikiem. 1.Na obszarach leśnych prace budowlane o większym nasileniu i poziomie hałasu (rozbiórka nawierzchni) należy wykonać poza okresem lęgowym i wychowania młodych ptaków, (tj. poza okresem od 01 marca do 31 sierpnia). 2.Wycinkę drzew i krzewów należy wykonać poza okresem lęgowym i wychowania młodych ptaków, (tj. poza okresem od 01 marca do 31 sierpnia). ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE MOŻLIWOŚĆ UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA JEŻELI ŚRODKI POCHODZĄCE Z BUDŻETU UNII EUROPEJSKIEJ, KTÓRE ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZAŁ PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA NIE ZOSTANĄ MU PRZYZNANE..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych w wysokości do 30 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł słownie:(sto tysięcy złotych 00/100). 2.W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Więcbork nr 45 8162 0003 0019 0004 2000 0120 (decyduje DATA UZNANIA WPŁATY NA KONCIE Zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 1 dokument wadium należy dołączyć do oferty. 5.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6.Oferta, do której nie będzie dołączone wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców - pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawców. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz w przypadku jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy 9.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego 11.Wykonawca, którego oferta została wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku, gdy: a.Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b.Wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. -dokładne określenie przedmiotu postępowania, -kwotę zobowiązania, -termin ważności, -klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 13.Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów. 14.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawcy muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi lub ulicy o wartości minimum 5 500 000,00 zł brutto z likwidacją kolizji przynajmniej dwóch branż.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie potencjału technicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują lub będą dysponowali osobami: - minimum 1 osobą na stanowisko Kierownika robót drogowych - posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - minimum 1 osobą na stanowisko Kierownika robót - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osobą na stanowisko Kierownika robót - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osobą na stanowisko Kierownika robót - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (j. t. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub innymi równoważnymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonanie tych samych czynności do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia wykonawcy zamawiający określa roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym wskazania w wykazie informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonywanych nienależycie - wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do siwz wykonawcy muszą wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi lub ulicy o wartości minimum 5 500 000,00 zł brutto z likwidacją kolizji przynajmniej dwóch branż.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

7.ZAWARTOŚĆ OFERT: Oferta winna zawierać wypełniony formularz - druk OFERTA - wg załącznika - Rozdział. B do SIWZ, oraz niżej wymienione dokumenty: a) Dokumenty wymienione w dziale IX niniejszej SIWZ b) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: - Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej. - Dowód wniesienia wadium. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca obowiązany jest do złożenia oryginału gwarancji lub poręczenia. -Zobowiązanie o współpracy - wg załącznika nr 7 do siwz. -Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 8 do siwz. -Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 9 do siwz. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( poz. 231). Zgodnie z zapisem § 4 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów (odniesienie do pkt. III 4.3.1 ogłoszenia), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. W przypadku gdy wykonawca nie spełnia samodzielnie wymaganych warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu składa pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale) zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda: Dokumentów dotyczących w szczególności (wg wzoru nr 7 do siwz) a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3.Dla potrzeb Umowy, Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki. 4.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1)konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a)z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby podniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, b)prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 2)wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli Zamawiający uzna je za zasadne. 3)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 4)wystąpienie siły wyższej, 5)skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, 6)wstrzymania przez zamawiającego wykonywania prac nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy. 5.W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w pkt 1-6, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 6.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wartości przedmiotu umowy w przypadku: 1)zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 7.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: 1)wprowadzenia nowego podwykonawcy, 2)rezygnacji podwykonawcy, 3)zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe, po pisemnym zaakceptowaniu umowy wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania tej umowy przez wykonawcę. 8.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany osób wymienionych w umowie w przypadku: 1)śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych, 2)zastrzeżeń jednej ze stron, co do kompetencji w/w osób. W takim przypadku nowa osoba musi spełniać wymagania określone w siwz. 9.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może Wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 10.Istotne dla Stron postanowienia zawiera wzór umowy, która stanowi integralną część niniejszej SIWZ. 11.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 12.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 13.Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIAT CHOJNICKI ul. 31 Stycznia 56 89-600 CHOJNICE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice Biuro Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.