eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choceń › Przebudowa drogi powiatowej nr 2933 Izbica Kujawska - Nowa Wieś - Błenna w miejscowościach Józefowo i Komorowo od km 1+200 do km 2+350, odcinek długości 1 150 mb.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-25

Choceń: Przebudowa drogi powiatowej nr 2933 Izbica Kujawska - Nowa Wieś - Błenna w miejscowościach Józefowo i Komorowo od km 1+200 do km 2+350, odcinek długości 1 150 mb.
Numer ogłoszenia: 126350 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku, Jarantowice 5, 87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2846487, fax 054 2846487.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2933 Izbica Kujawska - Nowa Wieś - Błenna w miejscowościach Józefowo i Komorowo od km 1+200 do km 2+350, odcinek długości 1 150 mb..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - ścinkę 2.300 mb poboczy o średnim zawyżeniu 15 cm, - oczyszczenia 5.750 m2 istniejącej nawierzchnie, - skropienie 5.750 m2 istniejącej nawierzchni, - wykonanie 5.750 m2 warstwy ścieralnej grubości 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej standard I.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 22.08.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga składania wadium w kwocie 1.000,00 zł słownie: tysiąc złotych, które należy wnieść przed terminem składania ofert..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) przedmiot działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia. c) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej trzy roboty budowlane (budowy, przebudowy, remonty dróg), odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) dysponują niżej wymienionym sprzętem: - wytwórnia do wytwarzania mieszanek mineralno - bitumicznych - 1 szt. koparko - ładowarki (poj. łyżki koparki 0,4 m3/poj. łyżki ładowarki 1,0 m3), - 1 szt. równiarki (100 KM), - 1 szt. szczotki mechanicznej, - 1 szt. walca drogowego ogumionego (masa min. 15 Mg), - 2 szt. walców stalowych samojezdnych (masa min. 10 Mg), - 1 szt. skrapiarki do bitumu (poj. zbiornika min. 4 Mg), - 1 szt. układarki masy bitumicznej (szerokość układania min 4 m), - 2 szt. samochodów ciężarowych samowyładowczych (o ładowności 10-15 Mg), - 1 szt. samochodów dostawczych osobowo - ciężarowych (ładowność 750 kg lub 8 osób), - 2 szt. zagęszczarek płytowych (40 kN), - 1 szt. piły do cięcia asfaltu, - 1 szt. laboratorium stałe lub udokumentowany dostęp do usług laboratoryjnych. a) dysponują osobami na stanowisku: - kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania robotami drogowymi i conajmniej roczne doświadczenie na stanowisku kierownik budowy. - kierownik robót - posiadający uprawnienia do kierowania robotami drogowymi i conajmniej na stanowisku kierownik robót. b) posiadają środki finansowi lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej co najmniej robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. c) posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności. d) wnieśli wadium. e) udzielą 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty, licząc od daty końcowego odbioru robót.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony druk (Oferta), wraz z kosztorysem ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, h) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ i) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ j) Dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy, który będzie wykonywał zamówienie, posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, k) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, l) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, m) Potwierdzenie wniesienia wadium (przelew, poręczenie, gwarancje), n) Oświadczenie Oferenta o udzieleniu gwarancji na okres min. 36 miesięcy od daty odbioru robót. o) Wykonawcy składający ofertę wspólnie na podstawie art. 23 Prawa zamówień publicznych, zobowiązani są, poza dokumentami wymienionymi wyżej, do złożenia: ­ umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, ­ dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl.

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach, 87-850 Choceń.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach, 87-850 Choceń, w pokoju nr 6.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.