eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Malowanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kosciuszki nr 4, Kościuszki nr 6 i Kościuszki nr 8 w Prudniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-25

Prudnik: Malowanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kosciuszki nr 4, Kościuszki nr 6 i Kościuszki nr 8 w Prudniku
Numer ogłoszenia: 126348 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Piastowska 42, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363884, fax 077 4363884.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbkprudnik.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kosciuszki nr 4, Kościuszki nr 6 i Kościuszki nr 8 w Prudniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest malowanie klaki schodowej od parteru po strych wraz z naprawą tynków w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kościuszki nr 4 i Kościuszki nr 6 i Kościuszki nr 8 w Prudniku . 1.2Nazwa i kod dotycząca przedmiotu zamówienia /CPV 45442100-8 / Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają : - przedmiary robót opracowane oddzielnie na każdy budynek mieszkalny, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zaleca się aby oferent zdobył wszelkie informacje / dokonał wizji lokalnej na terenie budów /, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Zamówienie - malowanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kościuszki nr 4 i Kościuszki nr 6 i Kościuszki nr 8 w Prudniku, realizowane będzie w całości z materiałów wykonawcy. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i obowiązującymi przepisami. Odbiór robót malarskich nastąpi zgodnie z przepisami prawa budowlanego i obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 23.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 z póź.zm.), a w szczególności : 1) zatrudniają kierownika robót z uprawnieniami o specjalności ogólnobudowlanej, który winien posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów określonych w punkcie 7 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć następujące wymagane dokumenty: 1.1) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - pzp na formularzu stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji (wzór nr 2 ), 1.2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie -kierownik robót posiada wymagane uprawnienia do wykonywania robót; o specjalności ogólnobudowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB. 1.4) oświadczenie o nie karalności w zakresie objętym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 1.5) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne . 1.6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat robót malarskich, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (wzór nr 5 do siwz). 1.7) wykaz osób którzy będą wykonywać zamówienie (wzór nr 3). 1.8) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- obowiązujący przez cały okres prowadzenia robót. 1.9) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. (podstawa z art.36 ust.4 ustawy pzp ,) - wzór nr 4 do siwz, oraz wykaz osób które będą realizować zamówienie (wzór nr 3) 1.10) kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową z zestawieniem robocizny ,materiałów i sprzętu . Ponadto wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: 1.11) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie -jeżeli dotyczy. 1.12) upoważnienie dla partnera wiodącego - jeżeli dotyczy 1.13) oferty składane przez spółki prawa handlowego oraz konsorcja złożone z dwóch lub więcej firm występujących jako partnerzy winny spełniać następujące wymagania: a) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. 1.1-1.10 dla Spółki lub partnerów konsorcjum b) jeden z partnerów konsorcjum winien być wyznaczony jako wiodący (lider)a upoważnienie do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i załączone do oferty. Wzór takiego upoważnienia przedstawia c) oferta winna być podpisana przez upoważnionych przedstawicieli Spółki lub konsorcjum. d) wiodący partner konsorcjum winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu i na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu; dotyczy to także płatności. e) Spółka lub wszyscy partnerzy konsorcjum będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań kontraktowych. Takie oświadczenie złożone przez każdego z partnerów winno być załączone do pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt.b. W przypadku wygrania przetargu oświadczenia takie będą jednym z dokumentów Umowy. f) wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie Spółki prawa handlowego lub konsorcjum podpisana przez wszystkich partnerów zawierająca poniższe postanowienia: - określenie celu zawarcia i czasu trwania umowy, - podział robót wykonywanych przez poszczególne podmioty, - zapis dotyczący solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia. - zobowiązanie o braku możliwości rozwiązania umowy przed wykonaniem wszystkich zobowiązań wynikających z umowy na wykonanie zamówienia, - zakaz dokonywania zmian w umowie bez zgody zamawiającego g) dane i informacje dotyczące poszczególnych partnerów spółki lub konsorcjum ( wymagane przez dokumenty kwalifikacyjne ) winny być zsumowane. h) Dokumenty załączone do oferty przez lidera oraz innych członków konsorcjum winne być potwierdzone (Za zgodność) przez lidera konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbkprudnik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarzad Budynkow Komunalnych ul. Piastowska nr 42 48-200 Prudnik.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych ul. Piastowska nr 42 48-200 Prudnik sekretariat pok. nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.