eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › budowa odwodnienia terenu w Parku Źródliska II w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-13

POZYCJA 12633

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: budowa odwodnienia terenu w Parku Źródliska II w Łodzi Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Łodzi Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa, do kontaktów: Anna Szeffer, Grażyna Retelewska, Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 5, 90-365 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384711, fax 042 6384747. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uml.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa odwodnienia terenu w Parku Źródliska II w Łodzi. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Park Źródliska II przy Pl. Zwycięstwa 2 w Łodzi. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty dotyczące budowy odwodnienia terenu w Parku Źródliska II przy Pl. Zwycięstwa 2 w Łodzi. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Szczegóły dotyczace oświadczeń i dokumentów zawieraz SIWZ wraz z załącznikami. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy obejmuje: a) budowę drenażu odwadniającego w postaci trzech ciągów zbierających; b) budowę studzienek kontrolnych; c) czyszczenie wraz z uszczelnieniem istniejącego przyłącza śr. 200mm; d) budowę studni śr. 1000mm z osadnikiem; e) rekultywację trawników. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie jest wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią wymogi określone w ustawie (art.22 ust. 1) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz dodatkowo spełniają następujące warunki: 1.Wykonawca wykaże posiadanie doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności fakt wykonywania robót odwadniających i wodno - kanalizacyjnych na terenach zieleni bądź na terenach rolniczych w okresie ostatnich 5 lat, o wartości łącznej 300.000,00 zł. za wykonanie maksymalnie trzech robót. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z prowadzonych prac o tej samej wartości i ilości w okresie prowadzonej działalności. 2.Wykonawca udzieli minimum 3 letniej gwarancji na roboty objęte zamówieniem. 3.Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub dla wcześniej wydanych uprawnień w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będąca członkiem właściwej izby samorządu budowlanego (kierownik budowy), - co najmniej 1 osoba z wykształceniem przynajmniej średnim: technik ogrodnik lub technik rolnik (ze względu na realizację robót - w parku miejskim, wpisanym do rejestru zabytków). 4.Zamawiający wyraża zgodę jedynie na powierzenie podwykonawcom robót związanych z rekultywacją trawników. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, należy podać pełne nazwy i adresy firm oraz zakres zamówienia, którego wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 5.Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej o łącznej wysokości min. 100.000,00zł. - wykaże się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę min. 100.000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu posługując się kryterium: spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy (druk załączony do specyfikacji). 2.Ryczałtową tabelę elementów scalonych dla zadania inwestycyjnego \Wykonanie odwodnienia terenu w Parku Źródliska II\ (druk załączony do specyfikacji). 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (druk załączony do specyfikacji). 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub zaktualizowany przez organ wydający dokument) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5.Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6.Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek oraz opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 7.Informację(-e) banku(-ów), w którym(-ych) Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą(-e) wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną(-e) nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o łącznej wartości min. 100.000,00 zł. 8.Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat robót odwadniających i wodno - kanalizacyjnych na terenach zieleni bądź na terenach rolniczych - w tym, co najmniej trzech robót o łącznej wartości 300.000,00 zł., z podaniem wartości, ilości robót, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te (o wykazanej w wykazie wartości) zostały wykonane z należytą starannością. Jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z prowadzonych prac o tej samej ilości i wartości w tym okresie, zgodnie z załączonym drukiem. 9.Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji, posiadanych uprawnień i członkowstwa we właściwej izbie samorządu zawodowego (min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub dla wcześniej wydanych uprawnień w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będąca członkiem właściwej izby samorządu budowlanego (kierownik budowy) oraz min. 1 osoba z wykształceniem przynajmniej średnim: technik ogrodnik lub technik rolnik), zgodnie z załączonym do specyfikacji drukiem. 10.Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, dotyczącej przedmiotu zamówienia, na kwotę min. 100.000,00 zł. 11.Wykaz podwykonawców, przy pomocy których Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia, z podaniem ich nazwy, siedziby, rodzaju i zakresu powierzonych do wykonania robót. UWAGI: - Jeżeli żądany dokument nie ma odniesienia do specyfiki Wykonawcy, składu zarządu lub dyrekcji, wówczas Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wyjaśniające brak danego dokumentu. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionego w pkt. 4, 5 i 6, składa odpowiedni dokument, wymieniony w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl. Opłata: 38 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata dotyczy udostępnienia SIWZ w formie papierowej, na płycie CD- bez opłat.Płatność przelewem na konto Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 14.05.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.03.2007, godzina 10:00, Urząd Miasta Łodzi, Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa, 90-365 Łódź, ul. Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 5.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.