eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Modernizacja poprzez remont drogi powiatowej nr 5691P Granice - Smardze - Mroczeń z wydzieleniem ścieżki rowerowej Etap III -Miejscowość Smardze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-29

Kępno: Modernizacja poprzez remont drogi powiatowej nr 5691P Granice - Smardze - Mroczeń z wydzieleniem ścieżki rowerowej Etap III -Miejscowość Smardze
Numer ogłoszenia: 126304 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7828900, faks 062 7828901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja poprzez remont drogi powiatowej nr 5691P Granice - Smardze - Mroczeń z wydzieleniem ścieżki rowerowej Etap III -Miejscowość Smardze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja poprzez remont drogi powiatowej nr 5691P Granice - Smardze - Mroczeń z wydzieleniem ścieżki rowerowej. Etap III -Miejscowość Smardze Celem inwestycji jest poprawa dostępności komunikacyjnej Powiatu Kępińskiego oraz zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego jak również rozwój społeczno -gospodarczy regionu. Osiągnięcie ww. celu będzie możliwe przez cele cząstkowe projektu: podniesienie standardu życia mieszkańców miejscowości Smardze, zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego - zarówno dla rowerzystów, jak i pojazdów, poprawa warunków ruchu na wyremontowanym odcinku drogi, ułatwienie dojazdu dla mieszkańców do terenu własnych posesji, gospodarstw, miejsc pracy i obiektów użyteczności publicznej, umożliwienie szybszego dostania się do większych miejscowości np. Laski, Trzcinica, gdzie zlokalizowane są obiekty użyteczności publicznej, edukacyjne i sportowe Projekt jest zgodny m.in. z: Strategią Rozwoju Województwa Wielkopolskiego do roku 2020: Cel strategiczny Dostosowanie przestrzeni do wyzwań XXI wieku, Cel operacyjny 1.2 Wzrost spójności komunikacyjnej oraz powiązań z otoczeniem oraz 1.7 Wielofunkcyjny rozwój ośrodków subregionalnych i lokalnych, Strategią Rozwoju Powiatu Kępińskiego: Cel strategiczny Rozwój infrastruktury Powiatu, Strategią Rewitalizacji Dróg Powiatu Kępińskiego, której jednym z założeń jest zapewnienie odpowiedniego standardu połączeń drogowych, Strategią Rozwoju Gminy Trzcinica na lata 2010-2020, Cel strategiczny: Rozwój konkurencyjnej gospodarki i rolnictwa, cel operacyjny: Infrastrukturalne wzmocnienie i rozwój obszarów wiejskich, Planem Odnowy Miejscowości Smardze, Cel rozwojowy nr 2 - Rozwój infrastruktury technicznej, Projekt 2.2 - Poprawa stanu dróg. ZAKRES RZECZOWY Z OKREŚLENIEM PLANOWANYCH ROBÓT Z PODANIEM PARAMETRÓW I PRAC TOWARZYSZACYCH ORAZ POWIĄZANIE FUNKCJONALNE ODCINKÓW DRÓG Przedmiotem projektu jest remont odcinka drogi powiatowej nr 5691P Granice - Smardze - Mroczeń z wydzieleniem ścieżki rowerowej o szerokości 1,5 m na odcinku od przejazdu kolejowego km 4+840 w miejscowości Granice do km 3+273 całość etapu III od km 3+273 do km 4+840. Całość projektu obejmuje odcinek 5km - od przejazdu kolejowego w miejscowości Smardze do drogi krajowej nr 39 w miejscowości Mroczeń. Ze względu na uwarunkowania formalno prawne powiat kępiński wyodrębnił z całości projektu odcinek o długości 1,567 km określając go jako etap III. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie wielkopolskim, w powiecie kępińskim, w gminie Trzcinica. Droga, na której planuje się remont zlokalizowana jest w północnej części gminy Trzcinica w terenie zabudowy mieszkaniowo - gospodarczej i pól uprawnych. Inwestycja realizowana będzie w terenie niezabudowanym i zabudowanym. Pozostałe odcinki to: Etap I - przebudowa odcinka drogi powiatowej od km 0+000 do km 2+031,27; Etap II - remont przebudowa drogi powiatowej na odcinku od km 2+031,27 do km 3+273; Zakres inwestycji podlegający dofinansowaniu obejmuje, więc etap III, w ramach którego planuje się: remont konstrukcji drogi powiatowej od km 3+273 do km 4+840, wydzielenie z istniejącej nawierzchni drogi ścieżki rowerowej o szerokości 1,5m oraz montaż separatorów ruchu oddzielających ruch pieszo-rowerowy od ruchu pojazdów na odcinku od km 3+453 do 4+840 zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w istniejącym pasie drogowym, wykonanie i montaż nowego oznakowania poziomego i oznakowania pionowego, wycinkę i zabezpieczenie istniejących drzew. Niniejszy projekt nie zmienia funkcji obiektu budowlanego, jaką jest droga powiatowa, natomiast zmienia jego formę architektoniczną, jeśli chodzi o podstawowe parametry geometryczne. Trasa w planie przebiegać będzie po istniejącym śladzie drogi powiatowej. Planowany remont drogi i uzyskanie dzięki temu poprawienie komfortu jazdy poprawi zdecydowanie bezpieczeństwo ruchu oraz jego płynność. Wyremontowana droga i nowe zagospodarowanie jej najbliższego otoczenia stanowić będzie element poprawiający estetykę miejscowości Laski - Granice oraz Smardze. O zasadności remontu odcinka drogi powiatowej nr 5691P świadczy jej obecny stan techniczny. Wygląd nawierzchni bitumicznej na odcinku objętym projektem jest niejednolity i niejednorodny. Na drodze występują liczne spękania siatkowe i podłużne oraz rozwarstwienia istniejących warstw bitumicznych FUNKCJONALNOŚĆ PRZYJĘTYCH ROZWIĄZAŃ W celu bezpieczeństwa ruchu pieszo - rowerowego zaprojektowano wydzielenie z istniejącej nawierzchni drogi ścieżki pieszo - rowerowej o szerokości 1,5 m oraz montaż separatorów ruchu oddzielających ruch pieszo-rowerowy od ruchu pojazdów. Rozwiązania przyjęte w projekcie służyć mają poprawie bezpieczeństwa wszystkich użytkowników ruchu. EFEKTY ZAŁOŻONEJ INWESTYCJI Całkowita długość wyremontowanej drogi wyniesie 1567,00 mb przy szerokości 2x2,75 m; z pasa nawierzchni drogi wydzielona zostanie ścieżka pieszo - rowerowa o szerokości 1,5 m. Ścieżka rowerowa wykonana zostanie z betonu asfaltowego. Technologia wykonania konstrukcji nawierzchni drogi i wydzielonej z pasa nawierzchni ścieżki rowerowej: warstwa ścieralna z AC 8 S50/70 - 4 cm warstwa wiążąca z AC 11 W50/70 - 4 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm - 23 cm warstwa wzmacniająca z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm Podstawowe wskaźniki realizacji zadania to: 1.567,00 mb wyremontowanej drogi o szerokości 2x2,75 m 1.387,00 mb ścieżki rowerowej o szerokości 1,5 m od km 3+453 do km 4+840. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załączony projekt budowlany specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót Zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenie przewidzianym do budowy. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie także wideorejestracji z inwentaryzacją wykonanego odcinka drogi w granicach pasa drogowego i przekazanie w wersji elektronicznej : tab, mif, shp, dxf w formacie RL12-warstwa odwzorowania 92..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 50. 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie krótszym niż 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy niż 5 lat wykonał należycie- co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości 1,5 mln zł brutto ..

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca dysponuje przy realizacji niniejszego zamówienia osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wykonawczym w specjalności niezbędnej do wykonania robót określonych w niniejszej SIWZ. Na tej podstawie Wykonawca przedstawi w wykazie osobę legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji wymienionej poniżej: kierownik budowy posiadający co najmniej uprawnienia w specjalności konstrukcyjno- inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni - obejmującej również typowe przepusty i mosty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, Oswiadczenie z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007r. Nr 50, poz. 331, ze zm.)*, albo nie należące do tej grupy .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w okresie realizacji robót, które Wykonawca winien wziąć pod uwagę przy składaniu oferty cykl pór roku bwystąpienie okoliczności siły wyższej jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, c zmiana będąca następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, itp. d żądanie wstrzymania robót skierowane do Wykonawcy przez Zamawiającego , inspektora nadzoru inwestorskiego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkepno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 5 63-600 Kępno , pokój nr 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno Biuro Podawcze parter pokój nr 4 lub przesłać pocztą, z dopiskiem.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach programu wieloletniegio pn. Nardowy program przebudowy dróg lokalnych Etap II Bezpieczenstwo Dostępność Rozwój.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.