eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Rekultywacja terenu byłego składu MPS w JW./ Mirosławiec. Etap II - zainstalowanie systemu do oczyszczania w wariancie podstawowym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Szczecin: Rekultywacja terenu byłego składu MPS w JW./ Mirosławiec. Etap II - zainstalowanie systemu do oczyszczania w wariancie podstawowym.
Numer ogłoszenia: 126303 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4452000, 4452026, fax 091 4452024, 4452029, 4331054.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekultywacja terenu byłego składu MPS w JW./ Mirosławiec. Etap II - zainstalowanie systemu do oczyszczania w wariancie podstawowym..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu rekultywacji terenu byłego składu MPS w JW./ Mirosławiec. Etap II - zainstalowanie systemu do oczyszczania w wariancie podstawowym. 2. Zakres wykonania zadania: a. Instalacja: - Otworów technologicznych wielofunkcyjnych, - Głowic do otworów technologicznych, - Przewodów wodnych i powietrznych wraz ze złączkami, - Pomp wodnych zewnętrznych, - Drenażu rozsączającego, - Przyłączy elektrycznych z licznikami, - Przewodów elektrycznych, - Przewodów sterowniczych, -Stacji uzdatniania wody zawierającej: kontener, separator koalescencyjny z osadnikiem grawitacyjnym, odżelaziacz, filtr sorpcyjny, stripping, pompy przetłaczające, dmuchawę wewnętrzną z osprzętem, dmuchawę zewnętrzną z osprzętem, przewody i złączki, szafkę sterowniczą i bezpiecznikową. b. Wykonanie projektu prac geologicznych wraz z zatwierdzeniem. c. Rozruch systemu. d. Eksploatacja przez 4 miesiące. 3. Prace należy wykonać zgodnie z załączonym Projektem rekultywacji stanowiącym załącznik do SIWZ nr 5, stosując rozwiązania techniczne, parametry techniczne urządzeń, ilości urządzeń, miejsca zamontowania oraz wydajności przedstawione w projekcie. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu zatwierdzonego programu gospodarki odpadami zezwalającym na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania odpadów o kodzie 19 13 07* i 17 05 03* w okresie do 30 dni od dnia otwarcia ofert. 5. W przypadku niedostarczenia w/w programu w określonym terminie Zamawiający wypowie umowę z Wykonawcą z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności. 6. Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni mapy terenu objętego zamówieniem. 7. Obszar i wielkość zanieczyszczeń może różnić się od danych posiadanych przez Zamawiającego. 8. Wszystkie dokumentacje powinny być dostarczone w trzech egzemplarzach i oprawione w twardą okładkę. 9. Wszystkie dokumentacje powinny być przekazane Zamawiającemu również w formie elektronicznej, w jednym egzemplarzu. 10. Za szkody powstałe w wyniku prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 11. Wykonawca przedstawi na życzenie Zamawiającemu certyfikaty na zastosowane materiały. 12. Za utylizację powstałego odpadu (ścieki ropopochodne, szlam z czyszczenia zbiorników i rurociągu) odpowiada wykonawca. 13. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi. 14. Prace wymienione w ust. 2 pkty: a, b i c Opisu przedmiotu zamówienia należy wykonać do 15.11.2008 roku. Prace opisane w ust. 2 pkt d Opisu przedmiotu zamówienia należy wykonać do dnia 15.03.2009 roku. 15. Szacunkowa wartość zamówienia: 402.000 zł

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.03.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 4.000 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP oraz nie zalegają z opłatami na rzecz ZUS, US, KRUS. Ocena: Spełnia/Nie spełnia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w art. 22 Ustawy PZP, zawierające treść jak w załączniku nr 2 do SIWZ - Oświadczenie; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie usług umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Kopia aktualnego zatwierdzonego programu gospodarki odpadami zezwalającym na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania odpadów o kodzie 19 13 07* i 17 05 03* lub kopię wniosku złożonego do właściwego Urzędu o zatwierdzenie programu gospodarki odpadami niebezpiecznymi o kodzie 19 13 07* i 17 05 03*; 4. Kopia decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych o kodzie 19 13 07* i 17 05 03* lub kopię umowy z podmiotami posiadającymi decyzję na transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodzie 19 13 07* i 17 05 03* wraz z kopią decyzji wystawioną na dany podmiot. 5. Kopie uprawnień geologicznych kat. IV lub V dla dwóch osób przewidzianych do nadzoru technologicznego, wykonywania projektu prac geologicznych oraz odwiertów; 6. Kopia uprawnień budowlanych o specjalności ogólnobudowlanej oraz kopia zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika prac. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i wykonawców. Wymagane jest wykonanie minimum jednej usługi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia, potwierdzonej dokumentami wystawionymi przez Inwestora bezpośredniego o należytym wykonaniu usługi.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w punkcie I.1) Opłata za SIWZ: na wniosek 60,00 PLN opłacona w kasie RZI lub za zaliczeniem pocztowym; ze strony internetowej - nieodpłatnie..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba RZI Szczecin..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.