eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › dostawę błon rentgenowskich mammograficznych oraz odczynników chemicznych do obróbki automatycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-15

Opole: dostawę błon rentgenowskich mammograficznych oraz odczynników chemicznych do obróbki automatycznej
Numer ogłoszenia: 12628 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Centrum" w Opolu , ul. Kościuszki 2, 45-062 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4020398, faks 077 4020397.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozcentrum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę błon rentgenowskich mammograficznych oraz odczynników chemicznych do obróbki automatycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wszystkie towary stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Błony i odczynniki muszą pochodzić od tego samego producenta i być tej samej marki. 1. Błon rentgenowskich mammograficznych: 18 x 24 cm - 700 op. (1 op. - 100 arkuszy) 24 x 30 cm - 70 op. (1 op. - 100 arkuszy) 2. Odczynników chemicznych: a) Utrwalacz - 3000 litrów roztworu roboczego b) wywoływacz - 3000 litrów roztworu roboczego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.10.00 - Płyty i klisze fotograficzne 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.Posiadania wiedzy i doświadczenia; 3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4.Sytuacji ekonomicznej i finansowej 5.Złożą oświadczenia i dokumenty wskazane w punkcie 4 specyfikacji 6.Oraz wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunku o którym mowa w art. 24 ust. 1 W zakresie warunków wskazanych powyżej ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń (załączników do formularza oferty) oraz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków - wymienionych w punkcie 4 SIWZ, metodą zero-jedynkową..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1Wypełniony formularz oferty - wg wzoru znajdującego się w rozdziale III 4.2Wypełniony formularz cenowy - wg załącznika nr 1 do formularza oferty 4.3Zaakceptowany egzemplarz wzoru umowy Dodatkowo zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy 4.4Koncesję, zezwolenie lub licencję na dystrybucję przedmiotu zamówienia na terenie Polski; 4.5Oświadczenie oferenta, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 na druku stanowiącym załącznik nr 2 (oświadczenie informuje również o braku podstaw do wykluczenia z postępowania art. 24 ust. 1) 4.6Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje). Dodatkowo zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy 4.7oświadczenie oferenta ż o braku podstaw do wykluczenia z postępowania art. 24 ust. 1 na druku stanowiącym załącznik nr 2 (oświadczenie informuje również o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1) 4.8aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 4.9Pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego oferenta do obrotu prawnego 4.10 Kserokopia umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej Dodatkowo w celu wykazania że oferowane dostawy spełniają wymagania zawarte w SIWZ 4.11Zaświadczenia lub certyfikat, że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i posiada wymagane prawem świadectwa rejestracji 4.12Specyfikację techniczną zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ 4.13 Wzorzec krzywej charakterystycznej procesu fotochemicznego dla oferowanych błon Rtg..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozcentrum.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Centrum w Opolu, 45-062 Opole, ul. Kościuszki 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 317 (sekretariat),SP ZOZ Centrum w Opolu, 45-062 Opole, ul. Kościuszki 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.