Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-04
Pierzchnica: dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do Zespołu Szkół w Pierzchnicy w skład którego wchodzą: Gimnazjum i Szkoła Podstawowa z oddziałami przedszkolnymi
w Pierzchnicy
Numer ogłoszenia: 126231 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Pierzchnicy , Kardynała Stefana Wyszyńskiego 5, 26-015 Pierzchnica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3538170, faks 041 3538620.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do Zespołu Szkół w Pierzchnicy w skład którego wchodzą: Gimnazjum i Szkoła Podstawowa z oddziałami przedszkolnymi w Pierzchnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz około 403 dzieci do Zespołu szkół w Pierzchnicy w skład którego wchodzą: Gimnazjum i Szkoła Podstawowa z oddziałami przedszkolnymi w Pierzchnicy z następujących miejscowości: Górki, Brody, Maleszowa, Gumienice, Osiny, Pierzchnianka, Ujny, Holendry, Skrzelczyce, Szczecno. Średnia trasa dzienna wynosi około 290 km..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00 - 60.11.31.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawniweń. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Akrualny odpis z właściwego rejestru albo akrualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawuione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Kocesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie dizałalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przrewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawione nie wczesniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składanie ofert. 5. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienia, posiadają uprawnienia. 6. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówien Publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Wykaz autobusów przystosowanych do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej. 8. Wykaz wykonywanych w okresie trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - wtym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów, że usługi te zostały wykonane nalezycie. 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby posiadaja wymagane uprawnienia, kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynmności. 10. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Polisę lub inny dokument potqwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pierzchnica.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkól w Pierzchnicy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 5,
26-015 Pierzchnica, w biurze administracji szkolnej, pokój nr 3 /parter kompleksu szkolnego/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół w Pierzchnicy ul. Karynała Stefana Wyszyńskiego 5, 26-015 Pierzchnica, biuro administracji szkolnej pokój nr 3 /parter kompleksu szkolnego/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.