eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › PN 310-9/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-29

Kraków: PN 310-9/09
Numer ogłoszenia: 126208 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Akademia Umiejętności , ul. Sławkowska 17, 31-016 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4240200, faks 012 4225422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pau.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 310-9/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w czynnych obiektach zabytkowych: a) zabudowy wewnętrznego szybu wentylacyjnego na pomieszczenia sanitarno-socjalne, Kraków, ul. Sławkowska 17, b) dobudowy zewnętrznej klatki schodowej, Kraków, ul. Św. Jana 22..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20.000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy) złotych, płatne: - pieniądzem: przelewem, wpłacane na rachunek bankowy Zamawiającego prowdzony przez Pekao SA O/Kraków, nr 02 1240 4722 1111 0000 4849 7314, z dopiskiem: PN 310-9/09. - lub w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia udzielonego rzed podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 (wymagane podpisane oświadczenie - zał. 7.1 lub 7.2 do SIWZ) oraz spełniający wymogi dodatkowe: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności nie zalegają z opłatami z tytułu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź też uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu i dysponują środkami finansowymi (linia kredytowa lub środki pieniężne) w wysokości co najmniej 500.000,00 zł, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków do kierowania robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych lub legitymującą się co najmniej dwuletnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 4) posiadają stosowne doświadczenie poprzez wykazanie, iż w ciągu ostatnich 5 lat należycie zrealizowali minimum 3 realizacje o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia w obiektach zabytkowych, każda o wartości min. 700.000,00 zł. W szczególności minimum jedna z tych realizacji powinna zawierać dostawę i montaż windy oraz wykonanie posadowienia w technologii mikropali - zał. nr 8 do SIWZ, 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500.000,00 zł, 6) zapoznali się z przedmiotem zamówienia i uwarunkowaniami prowadzenia prac między innymi poprzez odbycie wizji lokalnej na miejscu planowanego zamierzenia inwestycyjnego (szczegóły - patrz SIWZ) i złożyli stosowne oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej potwierdzone przez Zamawiającego. Odbycie wizji lokalnej Zamawiający uważa za niezbędne do opracowania oferty z uwagi na specyfikację robót, jak również czynny obiekt zabytkowy. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-6 niniejszego rozdziału. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 7.1.) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7.2.), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnienia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia), 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, 6) aktualne zaświadczenie z właściwego banku o wysokości posiadanych środków finansowych lub dostępie do linii kredytowych na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł, 7) kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500.000,00 zł, 8) wykaz realizacji w obiektach zabytkowych z podaniem okresu realizacji, zakresu prac i ich wartości oraz adresu ówczesnego zamawiającego wraz z załączonymi zaświadczeniami ówczesnych zamawiających (np. listy referencyjne, protokoły odbioru, potwierdzenie dokonania płatności) z ostatnich 5 lat - załącznik nr 8. Z zaświadczeń tych powinno jednocześnie wynikać, iż Wykonawca należycie zrealizował minimum 3 realizacje o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia w obiektach zabytkowych, każda o wartości min 700.000,00 zł. W szczególności minimum jedna z tych realizacji powinna zawierać dostawę i montaż windy oraz wykonanie posadowienia w technologii mikropali, 9) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w zakresie sprawowania funkcji kierownika robót, kierowników robót branżowych - załącznik nr 9, 10) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, b) uprawnienia WKZ do kierowania robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych lub oświadczenie o odbyciu co najmniej dwuletniej praktyki na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, W przypadku, gdy Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia, winien dodatkowo złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 11) szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy w cyklu miesięcznym, 12) projekt organizacji robót i zagospodarowania placu budowy opracowany w oparciu o dokonaną wizję lokalną, 13) w przypadku gdy Wykonawca zakłada udział podwykonawcy, wymagane jest podanie szczegółowego zakresu i wartości prac (załącznik nr 3) przewidzianych do wykonania przez podwykonawcę wraz z projektem umowy przedwstępnej, 14) oświadczenie Wykonawcy o odbyciu wizji lokalnej poświadczone przez Zamawiającego (załącznik nr 15), 15) dowód wniesienia wadium - patrz rozdział VIII pkt. 4 niniejszej SIWZ, 16) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty - załącznik nr 1, 17) kosztorys ofertowy - załącznik nr 3. Przyjęte w kosztorysie materiały i urządzenia muszą mieć te same bądź lepsze parametry niż założone w dokumentacji i SIWZ. Zastosowanie materiałów równoważnych wymaga uzyskania zgody Zamawiającego przed złożeniem oferty, 18) uzupełnioną o brakujące dane kopię umowy podpisaną odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 6). Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. Powyższy zapis nie dotyczy pełnomocnictw, które muszą być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. W przypadku konsorcjum dokumenty przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. W przypadku konsorcjum, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pau.krakow.pl/index.php/20090428105/SIWZ-PN-310-9/09.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Akademia Umiejętności ul. Sławkowska 17 31-016 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Polska Akademia Umiejętności, 31-016 Kraków, ul. Sławkowska 17, Kancelaria, I piętro, pok. 104..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.