eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gidle › Dostawa wraz z montażem stolarki okiennej i drzwiowej do osady leśnej Rędziny. Dostawa wraz z montażem stolarki drzwiowej do siedziby Nadleśnictwa Gidle

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-25

Gidle: Dostawa wraz z montażem stolarki okiennej i drzwiowej do osady leśnej Rędziny. Dostawa wraz z montażem stolarki drzwiowej do siedziby Nadleśnictwa Gidle
Numer ogłoszenia: 126208 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle, Niesulów 3, 97-540 Gidle, woj. łódzkie, tel. (034) 327 29 70, fax (034 ) 327 29 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.lasy.gov.pl/gidle

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem stolarki okiennej i drzwiowej do osady leśnej Rędziny. Dostawa wraz z montażem stolarki drzwiowej do siedziby Nadleśnictwa Gidle.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem stolarki okiennej i drzwiowej do osady leśnej Rędziny (adres: Rędziny 31, 91-532 Żytno) oraz dostawa wraz z montażem stolarki drzwiowej do siedziby Nadleśnictwa Gidle (adres: Niesulów 3, 97-540 Gidle). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Demontaż istniejącej stolarki okiennej skrzyniowej drewnianej w ilości 10 sztuk oraz stolarki drzwiowej w ilości 1 sztuka. 2. Demontaż parapetów wewnętrznych. 3. Dostawę i osadzenie nowej stolarki okiennej i drzwiowej z drewna klejonego - drewno sosnowe lite I gatunek zgodnie z zestawieniem stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Okna i drzwi balkonowe muszą spełniać następujące parametry: drewniane, jednoramowe, ze stałym słupkiem, z drewna sosnowego klejonego, w kolorze teck- dwustronnym, Szyby zespolone o współczynniku przenikalności ciepła U = 1,1 W/m² lub mniejszym, nie przyciemniane. Okno musi być zabezpieczone przed spływającą woda w postaci okapników aluminiowych na dolnej ramie okna i na skrzydle okiennym w kolorze okna lub podobnym. Okna i drzwi balkonowe muszą być wyposażone w klamki w kolorze srebrnym . Okucia obwiedniowe z mikroregulacją, uszczelki obwiedniowe. Muszą posiadać Aprobatę techniczną. 5. Drzwi zewnętrzne wraz z klamką muszą spełniać następujące parametry: drewniane, w kolorze teck, grubość skrzydła minimum 68 mm, ze wstawką szklana (szyba zespolona) - wzór do ustalenia przed przystąpieniem do montażu. 6. Wykonanie niezbędnych uzupełnień podmurówką wewnętrzną oraz szpałdowanie ościeży. 7. Wykonanie parapetów wewnętrznych zgodnie z opisem: drewniane z drewna klejonego, sosnowego, w kolorze teck. Szerokość większa o około 4-5 cm od szerokości ościeży. 8. Zamurowanie oraz zatynkowanie otworów w ścianach powstałych w skutek montażu stolarki o innym wymiarze, około 4,91 m2 muru (około 9,80 m2 tynku). 9. Wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych uzupełniających na styku ościeży okiennej z murem jak również w miejscach zamurować oraz pomalowanie farbą emulsyjną - białą. 10. Dokonanie napraw powstałych uszkodzeń oraz ewentualnego odtworzenia elewacji zewnętrznej. 11. Wywiezienie gruzu oraz innych odpadów. 12. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca którego oferta została wybrana zobowiązany jest do zweryfikowania wyżej podanych wymiarów stolarki okiennej i drzwiowej. 13. Termin rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy wynosi 3 lata (słownie: trzy lata) licząc od daty odbioru przedmiotu umowy podczas, którego nie zostaną stwierdzone wady, których usunięcie będzie obciążało Wykonawcę. W terminie dwóch tygodni przed upływem okresu rękojmi strony sporządzą w formie pisemnej protokół, w którym stwierdzą ewentualne wystąpienie wad fizycznych, których usunięcie będzie należało do Wykonawcy i określą termin ich usunięcia. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji udzielonych przez Sprzedawców użytych do wykonania umowy rzeczy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego w BOŚ Częstochowa nr 16 15401014 2001 7300 0866 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium-wymiana okien. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), należy załączyć do oferty w formie oryginału. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji gwaranta. Każdy podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 9 sierpnia 2007 roku, do godz. 9.30 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w zdaniu poprzednim terminie jego wpłatą zostanie uznany rachunek bankowy zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 2 pkt 2 i 3 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający zatrzyma wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 5 ustawy. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu według zasad określonych w art. 46 ust. 4 ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1` Wykaz według załącznika nr 4 do SIWZ Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że dostawy zostały należycie wykonane. Wykonawca musi wykazać wykonanie minimum jednej dostawy stolarki okiennej i drzwiowej o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) bez podatku od towarów i usług, potwierdzonej referencjami lub inną forma potwierdzenia wystawiona przez Zleceniodawcę. 2` Wykaz według załącznika nr 5 do SIWZ niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca 3` Wykaz według załącznika nr 6 do SIWZ osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Spełniają warunki udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ), b) oświadczenie o wpisie do właściwego rejestru albo do ewidencji działalności gospodarczej (wg załącznika nr 2 do SIWZ) c) oświadczenie złożone w wykonaniu art. 44 ustawy, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika nr 3 do SIWZ); d) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że dostawy zostały należycie wykonane. (według załącznika nr 4 do SIWZ). e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wg załącznika nr 5 do SIWZ) f) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 6 do SIWZ), g) dokumenty potwierdzające wpłacenie wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://katowice.lasy.gov.pl/gidle

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Gidle w Niesulowie Niesulów 3 97-540 Gidle.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego pokój nr 09 - sekretariat N-czego N-ctwa Gidle.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.