eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa wyposażenia pokoi w domach studenckich AGH w Krakowie z grupy CPV 395 (koce, kołdry itp.) ZP/0169/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-29

Kraków: Dostawa wyposażenia pokoi w domach studenckich AGH w Krakowie z grupy CPV 395 (koce, kołdry itp.) ZP/0169/2009
Numer ogłoszenia: 126156 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica , Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pokoi w domach studenckich AGH w Krakowie z grupy CPV 395 (koce, kołdry itp.) ZP/0169/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na Miasteczko Studenckie AGH w Krakowie artykuły z grupy CPV 395 (koce, kołdry, pościel, materace, pokrowce na materace.) stanowiące wyposażenie pokoi studenckich. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z poniższym opisem: Zamówienie cząstkowe 1 Dostawa pokrowców na materace (50 sztuk) i materacy z pokrowcami (518 kompletów) Zamówienie cząstkowe 2 Dostawa 1.340 sztuk kocy Zamówienie cząstkowe 3 Dostawa 700 sztuk kołder Zamówienie cząstkowe 4 Dostawa pościeli (1.430 sztuk poszew, 1.730 sztuk poszewek, 1.630 sztuk prześcieradeł) Zamówienie cząstkowe 5 Dostawa 400 sztuk poduszek Uwaga: Dotyczy wszystkich części zamówienia 1.Zamawiający wymagać będzie przy każdej dostawie przedstawienia przez Wykonawcę atestu Państwowego Zakładu Higieny na surowce i materiały użyte do produkcji przedmiotu dostawy, 2.Zamawiający wymagać będzie przy każdej dostawie przedstawienia przez Wykonawcę Polskiego Certyfikatu Jakości na tkaniny użyte do produkcji przedmiotu dostawy, 3.Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. 4.Zamawiający dopuszcza dostawę innych materiałów niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu specyfikacji cenowej pod warunkiem, że zaproponowane zamienniki będą równoważne. Za równoważne uznane będą zamienniki, które posiadają, co najmniej takie same parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a w szczególności wykazania, iż artykuły przez nich zaproponowane są istotnie równoważne z wymaganymi, a przedstawionymi w opisie zamówienia i formularzu specyfikacji cenowej, 6.Wzór wyrobów do zatwierdzenia przez Zamawiającego Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy. 7.Wykonawca musi udzielić pełnej gwarancji na dostarczone artykuły na okres nie krótszy niż 12 miesiące, 8.Wykonawca winien wyrazić zgodę na minimalny okres płatności 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym 39.51.10.00 - Koce i pledy 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa 39.21.23.00 - 39.21.23.00 39.21.61.20 - 39.21.61.20 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- (zał. nr 2 SIWZ). 2 Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamówienia cząstkowe 1; 2; 4 1a). zrealizował w okresie ostatnich 3 lat dostawy, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na łączną kwotę minimum 80.000,- zł, w tym wykonał przynajmniej jedno zamówienia o wartości minimum 30 000 zł Zamówienia cząstkowe 3 i 5 1 b) zrealizował w okresie ostatnich 3 lat dostawy, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na łączną kwotę minimum 20.000,- zł, 2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wymagane dokumenty 3) Wykaz zrealizowanych dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (zał. nr 3 SIWZ) 4) Wykaz osób i podmiotów odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia (zał. nr 4 SIWZ) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony Formularz Oferty. 2 Podpisany wzór umowy 3 Dokument gwarancyjny 4 Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) 5 Formularz Specyfikacji Cenowej 6 Dokumenty wymienione w punkcie powyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.agh.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat MS AGH przy ul. Rostafińskiego 7a 30-072 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat MS AGH przy ul. Rostafińskiego 7a 30-072 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pokrowców na materace (50 sztuk) i materacy z pokrowcami (518 kompletów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pokrowców na materace (50 sztuk) i materacy z pokrowcami (518 kompletów) 1. Materace z pokrowcami o wymiarach: 1) 1950 x 900 x 100 mm - 500 kompletów, w tym: DS.-9 ul. Budryka 9 320 kompletów DS.-13 ul. Budryka 1 180 kompletów, 2) 1950 x 1200 x 100 mm - 18 kompletów, w tym: DS.-9 ul. Budryka 9 12 kompletów DS.-4 ul. Rostafińskiego 10 6 kompletów 2.Pokrowce na materace o wymiarach: 1) 1950 x 900 x 100 mm - 50 szt., w tym: DS.-15 ul. Tokarskiego 10 - 50 szt. Materace wykonane z bezfreonowej pianki elastycznej o gęstości 25 kg/m3 obszyte pokrowcem pełnym z tkaniny kolorowej wzorzystej typu Policoton drukowany, Pokrowce zapinane na boku krótszym na rzep - wzór tkaniny do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie w terminach: 1.od 25-09-2009 r do 30-09-2009 dla DS.-9 2.od 01-09-2009 r do 11-09-2009 dla pozostałych domów studenckich.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.00.00-0, 39.51.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 1.340 sztuk kocy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1.340 sztuk kocy Koc o wymiarach 2000 x 1500 mm Typ AROSA, jakość I; 80 % PAN, 16 % bawełna. Kolor: jedna strona ciemny brąz, druga strona beż, wszystkie boki obszyte taśmą koloru ciemny brąz. Dopuszcza się wzorzyste wykonanie kolorami brąz/beż po wyborze wzoru przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Odcień kolorów do wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego. Dostawa dla: DS.-9 ul. Budryka 9 340 szt. I DS. Alfa ul. Reymonta 17 - 20 szt. DS.-7 ul. Rostafińskiego 4 - 310 szt. DS.-11 ul. Budryka 5 320 szt. DS.-14 ul. Budryka 2 350 szt. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie w terminach: 1.od 25-09-2009 r do 30-09-2009 dla DS.-9 2.od 01-09-2009 r do 11-09-2009 dla pozostałych domów studenckich.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.00.00-0, 39.51.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 700 sztuk kołder.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 700 sztuk kołder Kołdry antyalergiczne o wymiarach 1600 x 2000 mm Wkład: włókna poliestrowe rurkowe termiczne skręcane HOLLOW poszycie policoton jednobarwna pikowana kolor do wyboru przez Zamawiającego. Waga wsadu 1,6 kg. Dostawa dla: DS.-9 ul. Budryka 9 340 szt. DS.-4 ul. Rostafińskiego 10 350 szt. DS.-8 ul. Rostafińskiego 2 10 szt. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie w terminach: 1. od 25-09-2009 r do 30-09-2009 dla DS.-9 2. od 01-09-2009 r do 11-09-2009 dla pozostałych domów studenckich.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.00.00-0, 39.51.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pościeli (1.430 sztuk poszew, 1.730 sztuk poszewek, 1.630 sztuk prześcieradeł).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pościeli (1.430 sztuk poszew, 1.730 sztuk poszewek, 1.630 sztuk prześcieradeł) 1.Poszwa o wymiarach 2000 x 1600 mm - 1.430 sztuk. Wykonanie:Tkanina kolorowa drukowana - bawełna 100 % klasy KORAL o gramaturze 140 g/m2, wykurcz 2 - 4 %. Zapięcie zastąpione na boku krótszym zakładką szerokości 25 cm.Wzór tkaniny do wyboru przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Dostawa dla: DS.-9 ul. Budryka 9 630 szt. DS.-5 ul. Rostafińskiego 8 - 100 szt. DS.-7 ul. Rostafińskiego 4 - 50 szt. DS.-14 ul. Budryka 2 500 szt. DS.-15 ul. Tokarskiego 10 150 szt. 2.Poszewka o wymiarach 800 x 700 mm - 1.730 sztuk.Wykonanie:Tkanina kolorowa drukowana - bawełna 100 % klasy KORAL o gramaturze 140 g/m2, wykurcz 2 - 4 %. Zapięcie zastąpione na boku krótszym zakładką szerokości 20 cm.Wzór tkaniny do wyboru przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Dostawa dla: DS.-9 ul. Budryka 9 630 szt. I DS. Alfa ul. Reymonta 17 - 300 szt. DS.-5 ul. Rostafińskiego 8 - 100 szt. DS.-7 ul. Rostafińskiego 4 - 50 szt. DS.-14 ul. Budryka 2 500 szt. DS.-15 ul. Tokarskiego 10 150 szt. 3.Prześcieradło o wymiarach 2100 x 1500 mm - 1.630 sztuk.Wykonanie:Tkanina biała bawełna 100 % o gramaturze 170g/m2, wykurcz 2 - 4 %, brzegi obrąbione. Dostawa dla: DS.-9 ul. Budryka 9 630 szt. I DS. Alfa ul. Reymonta 17 - 200 szt. DS.-5 ul. Rostafińskiego 8 - 100 szt. DS.-7 ul. Rostafińskiego 4 - 50 szt. DS.-14 ul. Budryka 2 500 szt. DS.-15 ul. Tokarskiego 10 150 szt. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie w terminach: 1. od 25-09-2009 r do 30-09-2009 dla DS.-9 2. od 01-09-2009 r do 11-09-2009 dla pozostałych domów studenckich.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.00.00-0, 39.51.23.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa 400 sztuk poduszek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 400 sztuk poduszek Poduszka o wymiarach 800 x 700 mm - 400 sztuk. Wykonanie: Skład tkaniny: 100% bawełny zabezpieczonej przed przenikaniem puchu na zewnątrz Kolory: różowy Wypełnienie: 1700g +/- 100g pierza gęsiego (maksimum 5% puchu białego) Pierze i puch przed produkcją winno być prane i dezynfekowane. Właściwości wypełnienia: miękkie, lekkie i sprężyste pierze z piór gęsich w I gatunku, Dostawa dla: DS.-9 ul. Budryka 9 340 szt. DS.-3 ul. Tokarskiego 1 60 szt. Dostawy winny być realizowane sukcesywnie w terminach: 1. od 25-09-2009 r do 30-09-2009 dla DS.-9 2. od 01-09-2009 r do 11-09-2009 dla pozostałych domów studenckich.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.00.00-0, 39.51.61.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.