Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-29
Łańcut: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI (SZP/380/12/09)
Numer ogłoszenia: 126126 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240100, 2240231, faks 017 2252302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-lancut.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI (SZP/380/12/09).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielona na 7 Pakiety. PAKIET I - MYDŁA PAKIET II - PROSZKI, PŁYNY I ARTYKUŁY SANITARNE PAKIET III - SPRZĘT DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI PAKIET IV - MASZYNKI JEDNORAZOWE DO GOLENIA PAKIET V - KOSZE NA ŚMIECI PAKIET VI - NACZYNIA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I SZTUĆCE PAKIET VII - MOPY Wartość zamówienia poniżej 206 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00 - Mydło 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.22.42.00 - Szczotki 33.72.12.00 - Maszynki do golenia 39.22.11.10 - Naczynia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymagaIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) Ustawy - prawo zamówień publicznych, a mianowicie Wykonawcy którzy: 1. Posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiamy pisemne zobowiązanie (w formie załącznika) innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) - Prawo zamówień publicznych. ZAMAWIAJĄCY będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez WYKONAWCÓW w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia;nie spełnia (DRUK - ZP - 17).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych, ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, informacji): 1. Oświadczenia, że WYKONAWCA spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1 pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do oferty. 2. Oświadczenia WYKONAWCY, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 5 do oferty. 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Załącznik Nr 6 do oferty. Dokument ten WYKONAWCA powinien dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i powinien być podpisany przez osobę,y uprawnioną,e lub upoważnioną,e do reprezentowania WYKONAWCY. WYKAZ INNYCH WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik Nr 1 do oferty. 2. Wypełniony FORMULARZ CENOWY - PAKIET Nr - Załączniki: 2, 2, 2.1, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 do oferty. 3. Zaakceptowany wzór Umowy Sprzedaży - Załącznik Nr 7 do oferty. Wymagane dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Poświadczenia winna/y dokonać osoba,y uprawniona,e do reprezentowania WYKONAWCY (tj. osoba,osoby wymieniona,e w odpisie z właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) lub osoba,y upoważniona,e do reprezentowania WYKONAWCY na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, które powinno być dołączone do oferty w formie oryginału..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90.00
- 2 - Okres Niezmienności Cen - 10.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-lancut.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut - dział zamówień publicznych pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariacie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut (pokój nr 13)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - MYDŁO - Załącznik nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mydło. Ilość pozycji 7. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - PROSZKI, PŁYNY I ARTYKUŁY SANITARNE - Załącznik nr 2.1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proszki, płyny i artykuły sanitarne. Ilość pozycji 28. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.81.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - SPRZĘT DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - Załącznik nr 2.2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do utrzymania czystości. Ilość pozycji 26. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.22.40.00-8, 39.22.42.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - MASZYNKI JEDNORAZOWE DO GOLENIA - Załącznik 2.3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszyn jednorazowe do golenia. Ilość pozycji 3. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 33.72.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - KOSZE NA ŚMIECI - Załącznik nr 2.4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosze na śmieci. Ilość pozycji 2. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI - NACZYNIA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU SZTUĆCE - Załącznik nr 2.5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naczynia jednorazowego użytku, sztućce. Ilość pozycji 8. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.22.11.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII - MOPY - Załącznik nr 2.6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mopy. Ilość pozycji 6. Wartość zamówienia poniżej 14 000 euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10.00
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- Modernizacja zabytkowej kaplicy cmentarnej na cmentarzu komunalnym w Łańcucie etap oraz modernizacja zabytkowej kaplicy cmentarnej na cmentarzu komunalnym w Łańcucie etap I i II
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA MODERNIZACJI OBIEKTÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
- Budowa systemu automatycznego nawadniania w parku wewnętrznym przy obiekcie Muzeum-Zamek w Łańcucie
- Remont dachu i kominów, remont łazienek i malowanie pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej w Łańcucie
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa środków higienicznych
- "Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego"
- Dostawa naczyń i sztućców z tworzywa wielokrotnego użytku
- Dostawa środków czystości i higieny dla PKW Turcja, PKW Rumunia, PKW Irini.
- Dostawa środków higieny, zestawów przyborów do konserwacji obuwia, oraz zestawów przyborów do utrzymania higieny osobistej (zamówienie z podziałem na 3 części)"
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.