Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-29
Warszawa: Usługa certyfikacji systemów zarządzania w 17 urzędach administracji rządowej.
Numer ogłoszenia: 12611 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów , Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +4822 6947503, faks +48226946392.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.premier.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa certyfikacji systemów zarządzania w 17 urzędach administracji rządowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa certyfikacji systemów zarządzania w 17 urzędach administracji rządowej (wskazana w opisie przedmiotu zamówienia i wzorach umów), tj.: przeprowadzenie audytów certyfikujących w 17 urzędach zgodnie z obowiązującymi zasadami, w tym: - w 12 urzędach, pod względem zgodności systemu zarządzania jakością z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2009 oraz pod względem zgodności wymagań systemu Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym (część 1 zamówienia), - w 5 urzędach, pod względem zgodności systemu zarządzania jakością z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2009 (część 2 zamówienia). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Części zamówienia zostały opisane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ - wspólny dla obu części zamówienia). Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia, z wyłączeniem zadań dotyczących sprawozdawczości i wydania certyfikatów. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę/ów, Wykonawca wskaże w Formularzu oferty, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1a/1b do SIWZ, zadania, które powierzy podwykonawcy/om. Budżet, przewidziany na realizację przedmiotowego zamówienia, wynosi 240 000,00 zł brutto (przy założeniu stawki podatku VAT, zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług - Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 - t.j.), w tym: część 1 zamówienia: 199 200,00 zł, część 2 zamówienia: 40 800,00 zł. Stosownie do art. 29 ust. 4 uPzp, dotyczącego klauzuli społecznej, Zamawiający wymaga (dla każdej części zamówienia odrębnie) zatrudnienia przy realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie umowy o pracę, co najmniej 1 osoby, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. VIII opisu przedmiotu zamówienia oraz w § 17 wzorów umów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.50.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - dla części 1 zamówienia - 4 800,00 zł; - dla części 2 zamówienia - 900,00 zł; przed upływem określonego w SIWZ terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należyte wykonanie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: a) w odniesieniu do części nr 1 zamówienia - co najmniej 4 usług (każda na podstawie odrębnej umowy) certyfikacji, w tym: - dwóch usług certyfikacji w zakresie normy PN-EN ISO 9001:2009, każdej z nich obejmującej nie mniej niż 3 podmioty/jednostki/ instytucje; i - dwóch usług certyfikacji w zakresie wymagań Systemu Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym, każdej z nich obejmującej nie mniej niż 1 podmiot/jednostkę/ instytucję; przy czym certyfikacja (PN-EN ISO9001-2009 lub SPZK), zrealizowana w ramach co najmniej jednej z tych usług, obejmowała swoim zakresem jednostkę lub jednostki sektora finansów publicznych, o których mowa w Ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, art. 9 punkty 1-14 (Dz. U. z 2013 r., poz. 885); b) w odniesieniu do części nr 2 zamówienia - co najmniej 2 usług (każda na podstawie odrębnej umowy) certyfikacji w zakresie normy PN-EN ISO 9001:2009, każdej z nich obejmującej nie mniej niż 2 podmioty/jednostki/ instytucje, przy czym certyfikacja, zrealizowana w ramach co najmniej jednej z tych usług, obejmowała swoim zakresem jednostkę lub jednostki sektora finansów publicznych, o których mowa w Ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, art. 9 punkty 1-14 (Dz. U. z 2013 r., poz. 885). W przypadku składania oferty na obie części zamówienia, Wykonawca może przedstawić te same usługi, z zastrzeżeniem że zakres tych usług wyczerpuje warunki dla obu części zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy dysponują wiedzą i doświadczeniem, koniecznymi do realizacji zamówienia, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunku określonego: - w ust. a) może zostać wykazane w całości przez jednego Wykonawcę (podmiot) lub przez Wykonawców (podmioty) łącznie w ten sposób, że usługi certyfikacji w zakresie normy PN-EN ISO 9001:2009 zostaną wykazane przez co najmniej jednego Wykonawcę (podmiot), zaś usługi certyfikacji w zakresie SPZK - przez drugiego Wykonawcę (podmiot); - w ust. b) musi zostać wykazane w całości przez co najmniej jednego Wykonawcę (podmiot). W przypadku jeśli dana usługa rozliczana była w walucie obcej, należy wskazać jej równowartość w PLN wg kursu NBP z dnia zawarcia umowy, na podstawie której usługa była realizowana.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy, zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
inne dokumenty
Dot. części 1 i 2 zamówienia - przez zaświadczenie, o którym mowa powyżej, Zamawiający rozumie aktualny certyfikat akredytacyjny (zaświadczenie), wydany przez Polskie Centrum Akredytacji lub inny równoważny podmiot mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego (lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie równoważnych środków zapewnienia jakości). Dot. części 1 zamówienia - Wykonawca musi posiadać zezwolenie właścicieli dokumentu Wymagania Systemu Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym do prowadzenia usług certyfikacyjnych we wskazanym zakresie (obszarze) - w tym celu do oferty należy dołączyć ww. zezwolenie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo, w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie, należy dołączyć do oferty. 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, zgodnie z terminem wskazanym w pkt. III.4.3.1. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w ust. 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 75
- 2 - stworzenie prezentacji tematycznej z zakresu certyfikacji ISO 9001 oraz SPZK na konferencję podsumowującą projekt - 5
- 3 - stworzenie prezentacji temat.z zakresu certyfikacji ISO 9001 oraz SPZK na spotk.gr.roboczej ds.zarządz.jakością (odrębnej od prezentacji z pkt 2) - 5
- 4 - skrócenie terminu realizacji zamówienia - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana istotnych postanowień umowy (wspólne dla obu części) w stosunku do treści oferty, dopuszczalna jest w sytuacji, gdy nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisania umowy, a ponadto jej dokonanie podyktowane jest w szczególności: 1) zmianą stanu prawnego regulującego właściwość zamówienia; 2) zmianą wytycznych i dokumentów programowych regulujących zasady realizacji PO KL; 3) zmianą stanu faktycznego powodującego nieracjonalność lub niecelowość dalszej realizacji zamówienia; 4) działaniem siły wyższej uniemożliwiającej realizację w części lub w całości zamówienia; 5) oczywistymi omyłkami rachunkowymi lub pisemnymi; 6) działaniem osób trzecich, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności. Jeżeli zmiana przepisów prawa w okresie obowiązywania umowy powodować będzie konieczność zmiany umowy, strony dokonają niezwłocznie zmiany umowy w zakresie wymaganym przepisami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kprm.gov.pl/portal/kpr/84/Postepowania_wszczete.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa (Biuro Dyrektora Generalnego, Wydział ds. Zamówień Publicznych)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa lub złożyć na Dziennik Podawczy, wejście od Al. Szucha 14..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu Doskonalenie standardów zarządzania w administracji rządowej, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa certyfikacji systemów zarządzania w 12 urzędach administracji rządowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa certyfikacji systemów zarządzania w 12 urzędach administracji rządowej, zgodnie z obowiązującymi zasadami, w tym pod względem zgodności systemu zarządzania jakością z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2009 oraz pod względem zgodności wymagań systemu Przeciwdziałania Zagrożeniom Korupcyjnym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.50.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. stworzenie prezentacji tematycznej z zakresu certyfikacji ISO 9001 oraz SPZK na konferencję podsumowującą projekt - 5
- 3. stworzenie prezentacji temat.z zakresu certyfikacji ISO 9001 oraz SPZK na spotk.gr.roboczej ds.zarządz.jakością (odrębnej od prezentacji z pkt 2) - 5
- 4. skrócenie terminu realizacji zamówienia - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa certyfikacji systemów zarządzania w 5 urzędach administracji rządowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa certyfikacji systemów zarządzania w 5 urzędach administracji rządowej, zgodnie z obowiązującymi zasadami, pod względem zgodności systemu zarządzania jakością z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2009..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.50.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. stworzenie prezentacji tematycznej z zakresu certyfikacji ISO 9001 oraz SPZK na konferencję podsumowującą projekt - 5
- 3. stworzenie prezentacji temat.z zakresu certyfikacji ISO 9001 oraz SPZK na spotk.gr.roboczej ds.zarządz.jakością (odrębnej od prezentacji z pkt 2) - 5
- 4. skrócenie terminu realizacji zamówienia - 15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.