eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Budowa oświetlenia ul. Dworzysko, Budowa oświetlenia ul. Geodetów - etap II, Budowa oświetlenia ul. Kaletniczej, Budowa oświetlenia ul. Michlewskiej, Budowa oświetlenia ul. Nefrytowej, Budowa oświetlenia ul. Świętokrzyskiej w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-30

Rzeszów: Budowa oświetlenia ul. Dworzysko, Budowa oświetlenia ul. Geodetów - etap II, Budowa oświetlenia ul. Kaletniczej, Budowa oświetlenia ul. Michlewskiej, Budowa oświetlenia ul. Nefrytowej, Budowa oświetlenia ul. Świętokrzyskiej w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 12608 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Miejski Zarząd Dróg i Zieleni w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471 w. 241, faks 017 8526223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nowy.erzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ul. Dworzysko, Budowa oświetlenia ul. Geodetów - etap II, Budowa oświetlenia ul. Kaletniczej, Budowa oświetlenia ul. Michlewskiej, Budowa oświetlenia ul. Nefrytowej, Budowa oświetlenia ul. Świętokrzyskiej w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. dostawę i ułożenie kabli oświetleniowych dla danego zadania 2. dostawę i montaż słupów oświetleniowych, 3. dostawę i montaż opraw do lamp oświetleniowych wraz ze źródłami światła, 4. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Rodzaj, ilość, parametry zastosowanych materiałów i sposób wykonania określa odpowiedni projekt wykonawczy oraz STWiOR dla danego zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium dla: 1) Zadania nr 1 - w wysokości 1 700,00 zł 2) Zadania nr 2 - w wysokości 1 900,00 zł 3) Zadanie nr 3 - w wysokości 7 000,00 zł 4) Zadanie nr 4 - w wysokości 1 600,00 zł 5) Zadanie nr 5 - w wysokości 1 000,00 zł 6) Zadanie nr 6 - w wysokości 6 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał minimum 3 zadania polegające na budowie oświetlenia drogowego na kwotę minimum 50 000,00 zł. każde - poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 3. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel bezpośrednio zatrudniony do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) Kierownik budowy - osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz będąca członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, b) minimum 50% zatrudnionych z uprawnieniami eksploatacyjnymi E do 1 kV, c) min. 1 osoba osób z uprawnieniami do prac kontrolno - pomiarowych w instalacjach elektrycznych, 4. potencjał techniczny Wykonawca powinien mieć w dyspozycji lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia tj.: a) samochód skrzyniowy 4t - 1 szt., b) samochód dostawczy - 1 sz., c) koparka podsiębierna o małej łyżce - 1 szt., d) agregat prądotwórczy - 1 szt., e) stopa udarowa do zagęszczania gruntu - 1 szt., f) urządzenia wibracyjne do zagęszczania podłoża pod chodniki, g) elektronarzędzia ręczne tj.: wiertarka z udarem, szlifierka kątowa - po 1 szt., h) praska do formowania i zaciskania końcówek kablowych. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę metodą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawcy. 4.Wykaz ważniejszych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z sekcją III 2) pkt 2 ogłoszenia) z podaniem ich wielkości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób (zgodnie z sekcją II 2) pkt 3 ogłoszenia), którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień i członkowstwo w PIIB - na załączniku nr 4. 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca przewidział możliwość korzystania z tych osób. 7.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jakim dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca (zgodnie z sekcją II 2) pkt 4 ogłoszenia) na załączniku nr 5. 8.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7, Wykonawca przewidział możliwość korzystania z tych narzędzi i urządzeń. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: 1) pkt 1- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokument, o którym mowa w pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 11. Dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia na załączniku nr 6. 12. Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu winien dołączyć do oferty kopię dowodu wpłaty na rachunek Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy w formie oryginału złożyć w siedzibie Zamawiającego (pok. 601, VI piętro), a do oferty załączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 13. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nowy.erzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni 35-064 Rzeszów ul. Targowa 3 pokój 320 III oiętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Zieleni 35-064 Rzeszów ul. Targowa 1 pokój 601 VI piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa oświetlenia ul. Dworzysko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. dostawę i ułożenie kabli oświetleniowych dla danego zadania 2. dostawę i montaż słupów oświetleniowych, 3. dostawę i montaż opraw do lamp oświetleniowych wraz ze źródłami światła, 4. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Rodzaj, ilość, parametry zastosowanych materiałów i sposób wykonania określa odpowiedni projekt wykonawczy oraz STWiOR dla danego zadania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6, 45.31.56.00-4, 45.31.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa oświetlenia ul. Geodetów - etap II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. dostawę i ułożenie kabli oświetleniowych dla danego zadania 2. dostawę i montaż słupów oświetleniowych, 3. dostawę i montaż opraw do lamp oświetleniowych wraz ze źródłami światła, 4. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Rodzaj, ilość, parametry zastosowanych materiałów i sposób wykonania określa odpowiedni projekt wykonawczy oraz STWiOR dla danego zadania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6, 45.31.56.00-4, 45.31.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa oświetlenia ul. Kaletniczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. dostawę i ułożenie kabli oświetleniowych dla danego zadania 2. dostawę i montaż słupów oświetleniowych, 3. dostawę i montaż opraw do lamp oświetleniowych wraz ze źródłami światła, 4. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Rodzaj, ilość, parametry zastosowanych materiałów i sposób wykonania określa odpowiedni projekt wykonawczy oraz STWiOR dla danego zadania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6, 45.31.56.00-4, 45.31.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa oświetlenia ul. Michlewskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. dostawę i ułożenie kabli oświetleniowych dla danego zadania 2. dostawę i montaż słupów oświetleniowych, 3. dostawę i montaż opraw do lamp oświetleniowych wraz ze źródłami światła, 4. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Rodzaj, ilość, parametry zastosowanych materiałów i sposób wykonania określa odpowiedni projekt wykonawczy oraz STWiOR dla danego zadania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6, 45.31.56.00-4, 45.31.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa oświetlenia ul. Nefrytowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. dostawę i ułożenie kabli oświetleniowych dla danego zadania 2. dostawę i montaż słupów oświetleniowych, 3. dostawę i montaż opraw do lamp oświetleniowych wraz ze źródłami światła, 4. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Rodzaj, ilość, parametry zastosowanych materiałów i sposób wykonania określa odpowiedni projekt wykonawczy oraz STWiOR dla danego zadania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6, 45.31.56.00-4, 45.31.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Budowa oświetlenia ul. Świętokrzyskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. dostawę i ułożenie kabli oświetleniowych dla danego zadania 2. dostawę i montaż słupów oświetleniowych, 3. dostawę i montaż opraw do lamp oświetleniowych wraz ze źródłami światła, 4. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Rodzaj, ilość, parametry zastosowanych materiałów i sposób wykonania określa odpowiedni projekt wykonawczy oraz STWiOR dla danego zadania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6, 45.31.56.00-4, 45.31.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.