eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojaszówka › Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Wojaszówka.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-29

Wojaszówka: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Wojaszówka.
Numer ogłoszenia: 126082 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojaszówka , Wojaszówka 115, 38-471 Wojaszówka, woj. podkarpackie, tel. 013 4385016, faks 013 4385225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojaszowka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Wojaszówka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług komunalnych na terenie gminy Wojaszówka , polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych obejmujących następujące miejscowości: Bajdy, Bratkówka, Łączki Jagiellońskie, Łęki Strzyżowskie, Odrzykoń, Pietrusza Wola, Przybówka, Rzepnik, Ustrobna, Wojkówka, Wojaszówka . Gmina Wojaszówka liczy: 9238 mieszkańców ok. 2 300 gospodarstw w jedenastu sołectwach. Średnia ilość wywożonych odpadów komunalnych w roku 2012 z terenu Gminy Wojaszówka : 765 ton na 9 miesięcy z czego: a) ok. 400 ton to odpady niesegregowane i pozostałe po segregacji b) ok. 250 ton to odpady segregowane ( papier, szkło, plastik, metal, opakowania wielowarstwowe), c) odpady wielkogabarytowe 10 ton, d) odpady elektroniczne 2 tony, e) zużyte opony 2 tony, f) odpady ulegające biodegradacji i zielone 50 ton, g) odpady remontowo-budowlane 20 ton, h) popiół paleniskowy 40 ton, i) odpady niebezpieczne 1 tona. Podana ilość odbioru odpadów stanowi wielkość orientacyjną i Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej lub większej ilości odpadów. Nie będą odbierane: odpady ciekłe, odpady nieznanego pochodzenia, odpady o składzie niezgodnym z dokumentami wymaganymi przy obrocie odpadami. Zbiórka, wywóz i zagospodarowanie odpadów winno się odbywać zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami oraz przepisami prawa polskiego. Płatność za wykonane usługi: co miesiąc na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury, do której należy dołączyć pokwitowanie wagowe zebranych odpadów. 2) Sposób i zasady wywozu. Wywozem i zagospodarowaniem odpadów objęte będą wyłącznie nieruchomości zamieszkałe oraz niezamieszkałe nieruchomości stanowiące mienie Gminy Wojaszówka będące w posiadaniu jej jednostek organizacyjnych, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (placówki oświatowe, Domy Ludowe, Domy Strażaka). Właściciele nieruchomości zamieszkałych , na których powstają odpady komunalne obowiązani są do pozbywania się odpadów komunalnych z terenu nieruchomości w oparciu o system segregacji odpadów z podziałem na odpady: - szkło (kolorowe i bezbarwne) kod 15 01 07 - worek w kolorze zielonym , - opakowania z metalu, tworzyw sztucznych, papier, opakowania wielomateriałowe kod 15 01 06 - worek w kolorze pomarańczowym, - odpady pozostałe po segregacji kod 20 03 01 - worek w kolorze niebieskim, - odpady ulegające biodegradacji kod 20 02 01 - worek w kolorze brązowym, Właściciele, którzy nie zadeklarowali segregacji odpadów komunalnych pozbywać się będą zmieszanych odpadów gromadzonych w workach koloru czarnego kod 20 03 01. Odpady mają być zgromadzone w workach przez Właścicieli nieruchomości z umieszczonym na nich czytelnym numerem identyfikacyjnym podatnika nadanym przez Gminę Wojaszówka. Na niezamieszkałych nieruchomościach stanowiących mienie Gminy Wojaszówka będących w posiadaniu jej jednostek organizacyjnych, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (placówki oświatowe, Domy Ludowe, Domy Strażaka) odpady będą gromadzone w workach lub pojemnikach o poj. 1100 l. 3) Rodzaje odbieranych i zagospodarowywanych odpadów: a) worek w kolorze zielonym ma być napełniony szkłem kolorowym i bezbarwnym. Worek w kolorze zielonym o pojemności 120 l zapewni Wykonawca odbierający odpady, b) worek w kolorze pomarańczowym ma być napełniony opakowaniami z papieru i tektury, opakowaniami z plastiku (butelki, pudełka, worki foliowe, torby na zakupy itp.) opakowania z metalu (puszki po napojach, konserwach itp.), opakowania wielomateriałowe (kartony po napojach, mleku itp.) Worek w kolorze pomarańczowym o pojemności 120 l zapewni Wykonawca odbierający odpady, c) worek w kolorze niebieskim ma być napełniony odpadami pozostałymi po segregacji (dotyczy tylko nieruchomości gdzie odbywa się selektywne gromadzenie odpadów). Worek w kolorze niebieskim o pojemności 120 l zapewni Wykonawca odbierający odpady, d) worek w kolorze czarnym ma być napełniony odpadami zmieszanymi (niesegregowanymi). Worek o pojemności 120 l zapewni Wykonawca odbierający odpady. e) worek w kolorze brązowym ma być napełniony odpadami ulegającymi biodegradacji. Worek o pojemności 120 l zapewni Wykonawca odbierający odpady, Worki z folii LDPE półprzejrzyste wykonane z materiałów i o odpowiedniej grubości zgodnej z Polskimi Normami dostarczy Wykonawca opisane zgodnie z przeznaczeniem do gromadzenia odpowiednich odpadów w ilości: - zielone ok. 29000 szt. - pomarańczowe ok. 29000 szt. - niebieskie ok. 29000 szt. - czarne ok. 3800 szt. - brązowe 1 4000 szt. Przyjmuje się zasadę, że właściciele nieruchomości zabudowanych otrzymają miesięcznie bezpłatnie pakiety: - 1-3 osoby w gospodarstwie trzy worki (1 zielony, 1 pomarańczowy i 1 niebieski lub 3 czarne), - 4 osoby wzwyż (2 zielone,2 pomarańczowe, 2 niebieskie lub 6 czarnych), - po 2 worki brązowe na nieruchomość w miesiącach odbioru odpadów biodegradowalnych. Dystrybucją worków zajmować się będzie Urząd Gminy w Wojaszówce za pośrednictwem sołtysów poszczególnych sołectw. Worki w ilości wynikającej z pakietów Wykonawca dostarczy w 3 terminach: - do 10 czerwca 2013 r. - 1/3 ilości zielonych ,pomarańczowych, niebieskich i czarnych oraz wszystkie brązowe - do 10 września 2013 r. - 1/3 ilości zielonych ,pomarańczowych, niebieskich i czarnych - do 10 grudnia 2013 r. - 1/3 ilości zielonych ,pomarańczowych, niebieskich i czarnych a ich koszt zostanie przez niego wliczony do ogólnego kosztu odbioru odpadów komunalnych. Należy zapewnić dodatkową ilość worków aby właściciele mogli je nabyć od Wykonawcy po cenach detalicznych - sprzedaż mogą prowadzić sołtysi sołectw. Wykonawca dostarczy w terminie do 28 czerwca 2013 r. na zasadach użyczenia pojemniki o poj. 1100 l do gromadzenia odpadów na nieruchomościach niezamieszkałych (placówki oświatowe, Domy Ludowe i Domy Strażaka) w ilości 10 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kopia aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Wojaszówka, celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP Komisja powołana przez Wójta Gminy Wojaszówka dokona sprawdzenia podanych wyżej wymogów na podstawie dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń przedstawionych przez każdego wykonawcę w złożonej ofercie zgodnie z zapisami określonymi w niniejszej SIWZ. Będzie ona dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się: a) wykazem wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane. Wykonanie odbioru odpadów komunalnych w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie minimum 1100 Mg/rok. Komisja powołana przez Wójta Gminy Wojaszówka dokona sprawdzenia podanych wyżej wymogów na podstawie dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń przedstawionych przez każdego wykonawcę w złożonej ofercie zgodnie z zapisami określonymi w niniejszej SIWZ. Będzie ona dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym, jeżeli: a) dysponuje lub dysponował będzie sprzętem adekwatnym do wykonania niniejszego zamówienia Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: a) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami ( w tym kubatura samochodów specjalistycznych- bezpylnych w m3 oraz ładowność samochodów skrzyniowych w Mg) co najmniej 1 samochód o ładowności do 3,5 t,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r .(Dz.U. z 2013, poz.122) Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: b) dysponuje lub dysponował będzie osobami do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na wartość minimum 500.000,00 zł na czas świadczenia usług na rzecz Zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ) b) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 3 do SIWZ). c) pełnomocnictwo jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym oraz w przypadku podmiotów występujących wspólnie. d) wypełnione i podpisane załączniki do SIWZ nr 6, 7, 8 tj. Wykaz personelu , Wykaz wykonanych usług Wykaz wyposażenia technicznego, e) ponadto w przypadku zlecenia wykonania usługi bądź części usługi podwykonawcy/ podwykonawcom , wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak oświadczenia w sprawie powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, uznany będzie za zobowiązanie do samodzielnego wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wojaszowka.bip.krosoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wojaszówka 38-471 Wojaszówka 115 pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Wojaszówka 38-471 Wojaszówka 115 pok. nr 8 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.