eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg Dolny › Przebudowa łazienek w budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-25

Brzeg Dolny: Przebudowa łazienek w budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym.
Numer ogłoszenia: 126075 - 2015; data zamieszczenia: 25.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181140 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Resocjalizacyjnych, ul. 1 Maja 21, 56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie, tel. 071 3195179, faks 071 3195179.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa łazienek w budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa łazienek w budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym. 2. Zakres inwestycji obejmuje: Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych, zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją oraz wymaganiami Inwestora obejmuje wykonanie modernizacji łazienek: 1)odkucie płytek na ścianach i posadzkach, 2)usunięcie uszkodzonych tynków , 3)uzupełnienie tynków na ścianach i sufitach, 4)przebudowa części instalacji wody i kanalizacji w łazienkach, 5)demontaż brodzików, 6)montaż odpływów liniowych, 7)wykonanie izolacji przeciwwodnej, 8)wykonanie okładzin ścian i posadzek z płytek ceramicznych, 9)montaż baterii umywalkowych i zestawów natryskowych, 10)dostawa i montaż skrzydeł drzwi oraz wymiana ościeżnic, 11)roboty malarskie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - przedmiar robót (pomocniczo) - załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - specyfikacja techniczna - załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1)Miejsce wykonania robót: Zespół Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym Należy mieć na uwadze, że zarówno budynek jak i obszar, na którym usytuowany jest niniejszy budynek znajduje się pod ochroną konserwatorską w rozumieniu ustawy o ochronie i opiece nad zabytkami pod rygorem przepisów zawartych w tej ustawie. 2)Określone wynagrodzenie ryczałtowe winno zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opracowanej dokumentacji projektowej jak również w niej nie ujęte a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to m. in. Koszty: robót przygotowawczych, robót porządkowych, wywiezienia, docelowego składowania i unieszkodliwienia odpadów, zabezpieczeń BHP oraz Ppoż., organizacji i utrzymania zaplecza, dostawy na teren budowy wyrobów budowlanych i innych wyrobów oraz ich zabezpieczenia w okresie przed wbudowaniem, zabezpieczenia narzędzi oraz urządzeń Wykonawcy, zapewnienia nadzoru i opracowania niezbędnej dokumentacji powykonawczej oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 3)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału osób uprawnionych w odpowiedniej branży przy wykonywaniu zadania. 4)Podane w SIWZ, ST, przedmiarze robót i opracowanej dokumentacji projektowej nazwy własne (pochodzenie, producent, art.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma cechy funkcjonalne, nie gorsze niż wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt, a jego jakość nie może być gorsza od jakości wskazanego produktu. W przypadku zamiaru korzystania z produktów i materiałów równoważnych, Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń komplet dokumentów zezwalających na ich stosowanie w budownictwie (wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów uzupełniających), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. W przypadku, gdy wykonawca oferuje materiał równoważny w stosunku do wskazanego w dokumentacji, informacja o tym będzie musiała znaleźć się w ofercie przez podanie nazwy materiału równoważnego. 5)Na wykonane prace Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU MANIEK Mariusz Kulas, ul. Kolejowa 5/10, 56-100 Wołów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 108164,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 91000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 105022,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.