eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie robót budowlanych dla przedszkola przy ul. Zachodniej 61 wraz z zakupem i montażem nowych urządzeń zabawowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont budynku przy ul. Zachodniej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-03

Zielona Góra: Wykonanie robót budowlanych dla przedszkola przy ul. Zachodniej 61 wraz z zakupem i montażem nowych urządzeń zabawowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont budynku przy ul. Zachodniej
Numer ogłoszenia: 126023 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93743 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dla przedszkola przy ul. Zachodniej 61 wraz z zakupem i montażem nowych urządzeń zabawowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont budynku przy ul. Zachodniej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla przedszkola przy ul. Zachodniej 61 wraz z zakupem i montażem nowych urządzeń zabawowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont budynku przy ul. Zachodniej. 5.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 5.2.1. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) remontu budynku przy ul. Zachodniej stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ i rysunkami poglądowymi stanowiącymi załączniki nr 12 do SIWZ oraz 5.2.2. Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (SST) dostawy i montażu urządzeń na plac zabaw stanowiącymi załącznik nr 10 do SIWZ; 5.3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: 5.3.1. opracowanie projektu zagospodarowania terenu placu zabaw z zachowaniem stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami, uzgodnienie projektu z Zamawiającym oraz uzyskanie akceptacji właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej (wraz z niezbędnymi opiniami, oświadczeniami i uzgodnieniami z właścicielami uzbrojenia podziemnego, koniecznymi do zrealizowania przedmiotu zamówienia) w 3 egz, w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf. (plan syt. - wys. stanowi załącznik nr 11 do SIWZ); 5.3.2. wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu na plac zabaw: plantowanie, terenu, korytowanie i wypełnienie piaskiem płukanym stref bezpieczeństwa, ułożenie trawy z rolki na warstwie humusu, odnowieniu istniejących 16 ławek na terenie przedszkola w tym: 11 - tu ławek z oparciem i 5- ciu ławek bez oparcia, wymianie uszkodzonej siatki ogrodzeniowej, a także rozbiórki istniejącej piaskownicy betonowej i obrzeża chodnikowego oraz demontażu 2 dwóch bramek stalowych z fundamentami (szczegóły w Zbiorczym Zestawieniu Kosztów stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ i SST stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ); 5.3.3. wykonanie dostawy i montażu nowych urządzeń zabawowych wg zaprojektowanego i uzgodnionego projektu placu zabaw (szczegóły w Zbiorczym Zestawieniu Kosztów stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ i SST stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ); 5.3.4. wykonanie robót budowlanych wewnątrz przedszkola: rozbiórka ścianek działowych z płyt gipsowo - kartonowych i murowanych, szlifowanie i lakierowanie parkietów, ułożenie paneli podłogowych z cokolikami, wymiana pochwytów z PCV na balustradach, wykonanie balustrady stalowej, malowanie farbą akrylową ścian i sufitów, malowanie farbą olejną lamperii, zamurowanie otworu drzwiowego wraz z jego otynkowaniem, wydzielenie łazienki w sali zajęć (szczegóły w Zbiorczym Zestawieniu Kosztów stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ i STWiOR stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ); 5.4. Lokalizacja obiektu, którego dotyczy przedmiot zamówienia: Zielona Góra, ul. Zachodnia 61, dz. nr 110, obręb 26. 5.5. Zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie (plan syt. - wys. stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ nie uwzględnia złożoności terenu przeznaczonego na plac zabaw) i w obiekcie przeznaczonym na przedszkole. 5.6. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 5.6.1. zorganizowanie w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy spotkania z Zamawiającym potwierdzonego spisaniem protokołu celem dokonania niezbędnych ustaleń i wniesienia ewentualnych uwag do koncepcji ; 5.6.2. dostarczenie w ciągu 2 tygodni od dnia podpisania umowy: - koncepcji zagospodarowania terenu każdego z modernizowanych placów zabaw z zachowaniem stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami - 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf - parametrów urządzeń zabawowych, rodzaju fundamentów, rodzaju zamocowań urządzeń zabawowych ; - kolorowych zdjęć proponowanych urządzeń zabawowych ; 5.6.3. zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę na przedmiotowy zakres opracowania i uzyskania akceptacji właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej (wraz z niezbędnymi opiniami, oświadczeniami i uzgodnieniami z właścicielami uzbrojenia podziemnego, koniecznymi do zrealizowania przedmiotu zamówienia); 5.6.4. wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi zasadami sztuki budowlanej, ofertą i etyką zawodową oraz postanowieniami umowy; 5.6.5. protokolarnego przejęcia terenu budowy; 5.6.6. zorganizowania zaplecza budowy i jego zabezpieczenia z zachowaniem najwyższej staranności; 5.6.7. utrzymania na bieżąco ładu i porządku na terenie wykonywanych prac w trakcie prowadzenia robót i po ich zakończeniu; 5.6.8. przygotowania i zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, uczestniczenia w czynnościach odbioru i zapewnienia usunięcia stwierdzonych wad; 5.6.9. zapewnienia ciągłego kierowania robotami przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych posiadających potwierdzenie przynależności do właściwej Izby Inżynierskiej; 5.6.10. niezwłocznego usunięcia, własnym staraniem i na koszt własny ewentualnych szkód powstałych z jego winy w związku z realizacją niniejszej umowy; 5.7. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartości zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 5.8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo - finansowy robót i terminów realizacji inwestycji. 5.9. Wykonawca przed przystąpieniem do czynności odbioru technicznego wystąpi do nadzoru budowlanego o pozwolenie na użytkowanie po uzyskaniu niezbędnych uzgodnień i odbiorów, które musi być dostarczone Zamawiającemu w dniu końcowego odbioru robót. 5.10. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 318180.70 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojciech Sroka Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ZITON, Os. Pomorskie 8A, 65-001 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 318180.70
  • Oferta z najniższą ceną: 318180.70 oferta z najwyższą ceną: 318180.70
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.