eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Remont wewnętrznej części instalacji centralnego ogrzewania w Ośrodku Wypoczynkowym Politechniki Białostockiej "Dwór Mejera" w Hołnach Mejera, gm. Sejny, woj. podlaskie DO-120.362/128/16

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-03

Ogłoszenie nr 1259 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.

Białystok: Remont wewnętrznej części instalacji centralnego ogrzewania w Ośrodku Wypoczynkowym Politechniki Białostockiej "Dwór Mejera" w Hołnach Mejera, gm. Sejny, woj. podlaskie DO-120.362/128/16
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 348026-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Białostocka, krajowy numer identyfikacyjny 167200000, ul. ul. Wiejska  , 15351   Białystok, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752, e-mail zampubl@pb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont wewnętrznej części instalacji centralnego ogrzewania w Ośrodku Wypoczynkowym Politechniki Białostockiej "Dwór Mejera" w Hołnach Mejera, gm. Sejny, woj. podlaskie DO-120.362/128/16

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Remont wewnętrznej części instalacji centralnego ogrzewania w Ośrodku Wypoczynkowym Politechniki Białostockiej " Dwór Mejera" w Hołnach Mejera, gm. Sejny, woj. podlaskie" wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi. Powyższy zakres stanowi fragment zakresu robót objętego pozwoleniem na budowę. Pozostałe roboty budowlane zewnętrzne wraz z wymiana pieca i remontem kotłowni zostaną objęte innym postępowaniem. Zakres robót obejmuje wykonanie instalacji c.o. wraz z włączeniem do rozdzielaczy w pomieszczeniu kotłowni. Budynek oraz park wpisany jest do rejestru zabytków. Politechnika Białostocka posiada prawomocną decyzję o pozwoleniu na prowadzenie prac budowlanych przy zabytkach oraz decyzję o pozwoleniu na budowę dotyczącą robót budowlanych. 1)Roboty budowlane prowadzone będą przy obiekcie użytkowanym. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia prac uciążliwych w terminie uzgodnionym z użytkownikiem. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje zaplecze budowy. 2)Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zabezpieczenia mienia znajdującego się w pomieszczeniach przed jego uszkodzeniem. Ponadto zabezpieczy znajdującą się w pomieszczeniach wykładzinę podłogową przed jej zniszczeniem w trakcie realizacji robót. 3)Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót należy traktować pomocniczo.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45212150-2
Dodatkowe kody CPV: 45410000-2, 45400000-1, 45262600-7, 45410000-4, 45442100-8, 45111220-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT153658.43
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Instalacji Sanitarnych s.c. Zbigniew Dmitruk, Grzegorz Sitko,  zis52@wp.pl,  ul. Reja 52A/4,  16-400,  Suwałki,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 125804.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 125804.14
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 192689.57
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.