eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa 2 sztuk kserokopiarek, biurowego urządzenia wielofunkcyjnego oraz 2 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych. Sprawa numer18/IV/2009/ZIS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-29

Kraków: Dostawa 2 sztuk kserokopiarek, biurowego urządzenia wielofunkcyjnego oraz 2 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych. Sprawa numer: 18/IV/2009/ZIS
Numer ogłoszenia: 125992 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie , ul. Walerego Sławka 10, 30-633 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 254 14 76, faks 0-12 254 14 72.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zis.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 sztuk kserokopiarek, biurowego urządzenia wielofunkcyjnego oraz 2 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych. Sprawa numer: 18/IV/2009/ZIS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 sztuk kserokopiarek, biurowego urządzenia wielofunkcyjnego oraz 2 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 42.96.40.00 - Zautomatyzowany sprzęt biurowy 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.12.14.10 - Telefaksy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 upzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 upzp, a w szczególności wykażą, że: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zrealizowali co najmniej: - 1 dostawę kserokopiarki cyfrowej (w przypadku składania oferty na część 1); - 1 dostawę biurowego urządzenia wielofunkcyjnego (skaner, faks, drukarka, kopiarka) (w przypadku składania oferty na część 2). 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w części IV SIWZ oraz w punkcie poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 w związku z art. 44 upzp - wg zał. nr 3; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbior-ców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4; d) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) wypełniony formularz oferty - wg zał. nr 1; 2) charakterystykę kopiarki określającą jej parametry techniczne - sporządzoną na podstawie załącznika nr 5 - w przypadku składania oferty na część 1; 3) charakterystykę urządzenia wielofunkcyjnego oraz laserowego urządzenia wielofunkcyjnego określającą parametry techniczne sprzętu - sporządzoną na podstawie załącznika nr 6 - w przypadku składania oferty na część 2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zis.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, ul. św. Wawrzyńca 13, pokój nr 214 lub pobrać ze strony internetowej zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, ul. Walerego Sławka 10, 30-633 Kraków, sekretariat (pokój nr 15).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Uprawnieni do porozumiewania się z wykonawcami: Agnieszka Szczechowicz - Pierko Dział Umów i Zamówień Publicznych (sprawy proceduralne) - tel. (012) 254-14-82; od dnia 04.05.2009 r. - tel. (012) 616-64-40. Iwona Tuleja Dział Administracji i Spraw Pracowniczych (sprawy techniczne) - tel. (012) 254-14-78; od dnia 04.05.2009 r. - tel. (012) 616-64-51. 2. W przypadku odbioru Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w formie wydruku w siedzibie Zamawiającego należy uprzednio dokonać wpłaty w wysokości 10 złotych na rachunek Zamawiającego: Bank Pekao S.A. nr rachunku 69 1240 4432 1111 0010 2302 3230. 3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami w formie wydruku można uzyskać pod adresem: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, ul. św. Wawrzyńca 13 w dniach: od dnia publikacji ogłoszenia do dnia 30 kwietnia 2009 roku. W dniach 4-7 maja 2009 roku w związku ze zmianą siedziby Zamawiającego powyższe dokumenty dostępne będą w nowej siedzibie Zamawiającego przy ul. Walerego Sławka 10 w Krakowie. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu: - dokument (certyfikat) stwierdzający, że oferowane urządzenie posiada oznakowanie (CE); - potwierdzenie kryteriów środowiskowych - oświadczenie producenta o spełnieniu wymogów dyrektywy 2002)95)EC (RoHS) oraz dyrektywy WEEE 2002)96)EC; - oświadczenie producenta o zgodności z normą ISO 1043 przez oferowane urządzenie; - certyfikat Autoryzowanego Przedstawiciela oferowanej marki..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 2 sztuk kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 sztuk kserokopiarek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Koszty eksploatacji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa biurowego urzadzenia wielofunkcyjnego oraz 2 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa biurowego urzadzenia wielofunkcyjnego oraz 2 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.40.00-1, 30.21.61.10-0, 30.12.14.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.