eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie miasta Krosna w 2011r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-25

Krosno: Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie miasta Krosna w 2011r.
Numer ogłoszenia: 12598 - 2011; data zamieszczenia: 25.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno , ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 312, faks 13 47 43 312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie miasta Krosna w 2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie miasta Krosna w 2011r. Przedmiot zamówienia podzielony został na siedem części. CZĘŚĆ I 1) Podział pojedynczej działki lub podział pierwszej działki w przypadku działek przylegających do siebie (np. podział pasa drogowego), wraz ze stabilizacją trwałą punktów podziałowych betonowymi granicznikami i utrwaleniem drewnianymi palikami przyjętych punktów dzielonej działki. Każdy inny sposób stabilizacji musi być wcześniej uzgodniony ze zleceniodawcą. Stabilizację należy wykonać wraz z przyjęciem granic dzielonej nieruchomości, spisując z tej czynności protokół wg wzoru zawartego w instrukcji G-5. Wszystkie strony (każdego współwłaściciela - również w przypadku współwłasności ustawowej) należy z osobna powiadomić pisemnie (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego podmiotu świadczącego usługi pocztowe. Praca obejmuje również aktualizację użytków w dzielonych działkach, jeśli tak mówi zlecenie. Termin wykonania pracy - 1 miesiąc, licząc od daty otrzymania stosownej opinii do wstępnego projektu podziału z właściwego organu, lub miesiąc od daty otrzymania zlecenia - jeżeli w/w opinia nie jest wymagana. 2) Podział działek przylegających do siebie - podział drugiej działki i każdej kolejnej z działek przylegających. Na cenę składa się również aktualizacja użytków w dzielonych działkach, jeśli tak mówi zlecenie. Stabilizacja i sposób powiadamiania stron, jak wyżej. Na całkowitą cenę podziału działek przylegających składa się suma cen z punktu 1 i 2. Termin wykonania pracy - 1 miesiąc licząc od daty otrzymania stosownej opinii do wstępnego projektu podziału z właściwego organu, lub miesiąc od daty otrzymania zlecenia - jeżeli w/w opinia nie jest wymagana. UWAGA! Zlecenie może również zawierać inny niż w/w terminy, ale nie krótszy niż okres jednego miesiąca. CZĘŚĆ II 1) Pomiar kontrolny działki (pierwszej i każdej następnej przylegającej, stabilizacja nietrwała) niezależnie od wielkości działki i ilości działek przylegających. Praca obejmuje również aktualizację użytków, jeśli tak mówi zlecenie. Wszystkie strony (każdego współwłaściciela - również w przypadku współwłasności ustawowej) należy z osobna powiadomić pisemnie (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego podmiotu świadczącego usługi pocztowe. Termin realizacji - 1 miesiąc od daty otrzymania zlecenia. Uwaga: Przez określenie następnej przylegającej należy rozumieć tylko te działki przylegające do poprzedniej, które były przedmiotem zlecenia i były obmierzone w całości. W szczególnych przypadkach, jeżeli wynika to z treści zlecenia, przez pomiar kontrolny działki należy również rozumieć pomiar jednej lub kilku granic bez koniecznoś-ci pomiaru całej działki. W przypadku braku zgodnego oświadczenia stron, należy pomierzyć stan użytkowania, widoczny na gruncie. 2) Wznowienie (wyznaczenie) punktów granicznych (do dziesięciu punktów i każdy następny) - stabilizacja nietrwała. Wszystkie strony (każdego współwłaściciela - również w przypadku współwłasności ustawowej) należy z osobna powiadomić pisemnie (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego podmiotu świadczącego usługi pocztowe. Termin realizacji - 1 miesiąc od daty zlecenia. 3) Ustalenie granic w postępowaniu rozgraniczeniowym - wszystkie czynności i całą dokumentację należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999r. w sprawie rozgraniczenia nieruchomosci (Dz.U. Nr 45, poz. 453). Termin realizacji - 1 miesiąc od daty otrzymania zlecenia. 4) Kameralne wykonanie dokumentacji w celu doprowadzenia do zgodności stanu ewidencyjnego z ujawnionym w księgach wieczystych (dla jednej działki wykazanej w obowiązującym operacie ewidencji gruntów i budynków). Realizacja zlecenia polega na sporządzeniu odpowiedniego operatu w oparciu o analizę dokumentów i nie wymaga powiadamiania stron, przeprowadzenia pomiarów i wywiadu w terenie. Termin realizacji - 1 miesiąc od daty zlecenia. 5) Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego, jako odrębnego zlecenia (jednostka rozliczeniowa). Ilość jednostek rozliczeniowych w zleceniu to suma ilości parcel gruntowych i działek ewidencyjnych ujętych w wykazie synchronizacyjnym. Termin realizacji - 1 miesiąc od daty zlecenia. 6) Prace nietypowe, nieprzewidziane w powyższym zestawieniu lub dodatkowe czynności, niezbędne do wykonania robót objętych zestawieniem. Dla prac tych i czynności należy podać cenę za roboczogodzinę dla: a) jednej osoby - w przypadku prac kameralnych, b) zespołu pomiarowego - w przypadku prac terenowych. Termin realizacji roboty - według oddzielnych ustaleń pomiędzy stronami. CZĘŚĆ III 1) Aktualizacja numerycznej mapy zasadniczej w systemie TurboEWID - mapa do celów projektowych (za pierwszy ha i każdy następny), łącznie z kartowaniem wyników pomiaru na stanowisku komputerowym udostępnionym przez GODGiK. Poza elementami stanowiącymi treść obligatoryjną i fakultatywną mapy zasadniczej (m. in. aktualna rzeźba terenu i zieleń wysoka) mapa powinna zawierać także obiekty wskazane przez zleceniodawcę, zgodnie z celem wykonywanej pracy oraz spełniać wszystkie inne warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 1995r. Nr 25, poz. 123). Termin realizacji roboty wynosi miesiąc od daty zlecenia, a przy obszarze powyżej 10 ha dwa miesiące od daty zlecenia. CZĘŚĆ IV 1) Aktualizacja użytków gruntowych dla pojedyńczej działki. Wszystkie strony (każdego współwłaściciela - również w przypadku współwłasności ustawowej) należy z osobna powiadomić pisemnie (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego podmiotu świadczącego usługi pocztowe. Termin realizacji roboty - według odrębnych ustaleń pomiędzy stronami. CZĘŚĆ V 1) Wytyczenie obiektów inwestycyjnych na gruncie wg dostarczonego projektu (za pierwsze 10 punktów i każdy następny). Termin realizacji - 7 dni od daty zlecenia. 2) Inwentaryzacja powykonawcza małych obiektów - budynek lub przyłącze. Termin realizacji - do 15 dni od daty zlecenia. 3) Inwentaryzacja powykonawcza obiektów wydłużonych (sieci urządzeń podziemnych i naziemnych). Należy podać cenę za pierwszy odcinek do 100 m i każde następne rozpoczęte 100 metrów powyżej. Termin realizacji - sukcesywnie po uzgodnieniu z wykonawcą robót budowlanych, przed zasypaniem. 4) Inwentaryzację powykonawczą studni i komór kanalizacyjnych (sanitarnych, deszczowych, telekomunikacyjnych, elektrycznych, ciepłowniczych itp.) - cena za jedną studnię (komorę). Termin realizacji - sukcesywnie po uzgodnieniu z wykonawcą robót budowlanych, przed zasypaniem. Uwaga: Na całkowitą cenę inwentaryzacji sieci wybudowanej w kanalizacji składa się cena z punktu 3 za trasę oraz z punktu 4 za studnie. 5) Modernizacja poziomej osnowy geodezyjnej w przypadku pojedynczego zlecenia na uzupełnienie fragmentów zniszczonej osnowy (stabilizacja + pomiar + obliczenia). Należy podać cenę za jeden punkt w przypadku stabilizacji kamieniem (beton z rurką) lub bolcem stalowym z mosiężną podkładką (wyłącznie w przypadku twardego podłoża - chodnik, jezdnia, krawężnik itp.). Znaki w postaci bolca stalowego można osadzać tylko na kleju po wcześniejszym wywierceniu otworu (niedopuszczalne jest ich osadzanie w szczelinach). Dla wszystkich nowo założonych znaków osnowy należy określić wysokość (współrzędna h) metodą niwelacji technicznej. Termin realizacji roboty - według odrębnych ustaleń pomiędzy stronami. 6) Modernizację wysokościowej osnowy geodezyjnej w przypadku pojedyńczego zlecenia na uzupełnienie fragmentów zniszczonej osnowy (stabilizacja + pomiar + obliczenia). Dla znaków wysokościowych osnowy należy określić współrzędne poziome (x,y) z dokładnością taką, jak dla szczegółów I grupy dokladnościowej. Należy podać cenę za jeden punkt. Termin realizacji roboty - według odrębnych ustaleń pomiędzy stronami. CZĘŚĆ VI 1) Założenie bazy GESUT dla sieci wodociągowej w zakresie przyłączy - niezbędne prace kameralne (cena za jedno przyłącze). 2) Terenowa inwentaryzacja przyłączy wraz z elementami armatury - w ramach prac związanych z założeniem bazy GESUT dla sieci wodociągowej w zakresie przyłączy (cena za jedno przyłącze). 3) Terenowa inwentaryzacja obiektów wydłużonych wraz z elementami armatury (sieci urządzeń podziemnych i naziemnych) - w ramach prac związanych z założeniem bazy GESUT dla sieci wodociągowej w zakresie przyłączy: - cena za pierwszy odcinek do 100 m, - cena za każde następne rozpoczęte 100 m. 4) Terenowa inwentaryzacja studni i komór oraz elementów armatury (nie dotyczy elementów armatury wymienionych w punktach nr 2 i 3) - w ramach prac związanych z założeniem bazy GESUT dla sieci wodociągowej w zakresie przyłączy (cena za jedną studnię, komorę lub element armatury). Termin realizacji łącznie wszystkich prac wymienionych w części VI - do dnia 30 września 2011 roku. Zakres prac wymienionych w części VI zlecenia obejmuje: a) Analizę porównawczą części graficznej sieci wodociągowej znajdującej się w bazie GODGiK z plikami graficznymi MPGK w celu odnalezienia braków i błędów topologicznych bazy GODGiK w zakresie przewodów podziemnych oraz związanej z nimi armatury. Wynikiem tego etapu prac będzie raport stwierdzonych braków i niezgodności. b) Wykonanie niezbędnych pomiarów terenowych na podstawie wyników w/w analizy porównawczej (wynik: operat pomiarowy). c) Usunięcie błędów topologicznych z rysunku sieci wodociągowej w bazie GODGiK oraz jego uzupełnienie na podstawie rysunku sieci w bazie MPGK i wyników pomiarów terenowych (wynik: aktualny i topologicznie poprawny rysunek sieci w bazie). d) Utworzenie plików wynikowych umożliwiających zobiektowanie sieci wodociągowej (przyłączy) w bazie GODGiK zgodnie z obiektowaniem w bazie MPGK oraz załadowanie do bazy GODGiK informacji opisowych dotyczących przewodów podziemnych, które zawarte są w bazie MPGK. Wynik: 1. Plik tekstowy zawierający wykaz wszystkich przyłączy sieci wodociągowej wraz z odpowiadającym danemu odcinkowi identyfikatorem obiektu nadanym przez MPGK (lp. - współrzędne punktu początkowego - współrzędne punktu końcowego - ID MPGK) 2. Plik tekstowy zawierający wykaz współrzędnych wszystkich punktów, w których należy dokonać rozpięcia łańcuchów linii sieci wodociągowej w bazie GODGiK, aby uzyskać takie samo obiektowanie przyłączy, jak w bazie MPGK (lp. - współrzędne punktu). 3. Plik XLS zawierający wykaz obiektów (przyłączy) w bazie MPGK - numer ID oraz odpowiadające mu atrybuty opisowe. 4. Plik DGN zawierający odcinki przyłączy wodociągowych w bazie GODGiK nie posiadające odpowiadającego mu odcinka w bazie MPGK. Na każdym etapie prac niezbędna jest ścisła współpraca wykonwcy z upoważnionymi pracownikami MPGK (np. potwierdzenie wyników analizy porównawczej). Należy uwzględnić fakt, że baza GODGiK prowadzona jest w układzie 2000, a baza MPGK w układzie 1965. CZĘŚĆ VII 1) Poprawa i uzupełnienie w bazie GODGiK błędnych powiązań pomiędzy elementami graficznymi i ich atrybutami opisowymi dla obiektów stanowiących treść mapy zasadniczej. Praca będzie wykonywana w całości w pomieszczeniach GODGiK na udostępnionym stanowisku komputerowym. Każdy wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze szczegółami zlecenia u pracownika GODGiK Pana Sławomira Poradyło, co zostanie potwierdzone spisaniem odpowiedniego protokołu, którego brak powoduje, że oferta na wykonanie zadań części VII jest nieważna. Należy podać cenę za usunięcie jednego błędu. Ilość usuniętych błędów zostanie ustalona przez upoważnionego pracownika GODGiK na podstawie wyników właściwych raportów, generowanych okresowo z bazy. Termin realizacji roboty - do dnia 30 września 2011 roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Jeżeli w toku wykonywania przedmiotu umowy zajdzie konieczność wykonania zamówień uzupełniających przewidzianych w SIWZ dla zamówienia podstawowego i dotyczących przedmiotu zamówienia w niej określonego, a stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, Zamawiający w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - prawo zamówień publicznych, powierzy ich wykonanie w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zakres prac uzupełniających oraz związane z tym terminy i wynagrodzenia zostaną określone odrębną umową.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.40.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje: Część I: jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresach: - geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (pomiary sytuacyjno - wysokościowe i opracowanie ich wyników oraz geodezyjne pomiary realizacyjne i inwentaryzacyjne - w przypadku uprawnień zdobytych przed wejściem w życie ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne), - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Część II: jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresach: - geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (pomiary sytuacyjno - wysokościowe i opracowanie ich wyników oraz geodezyjne pomiary realizacyjne i inwentaryzacyjne - w przypadku uprawnień zdobytych przed wejściem w życie ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne), - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Część III: jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresach: - geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (pomiary sytuacyjno - wysokościowe i opracowanie ich wyników oraz geodezyjne pomiary realizacyjne i inwentaryzacyjne - w przypadku uprawnień zdobytych przed wejściem w życie ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne), - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Część IV: jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Część V: jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresach: - geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (pomiary sytuacyjno - wysokościowe i opracowanie ich wyników oraz geodezyjne pomiary realizacyjne i inwentaryzacyjne - w przypadku uprawnień zdobytych przed wejściem w życie ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne), - geodezyjna obsługa inwestycji. Część VI: jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresach: - geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (pomiary sytuacyjno - wysokościowe i opracowanie ich wyników oraz geodezyjne pomiary realizacyjne i inwentaryzacyjne - w przypadku uprawnień zdobytych przed wejściem w życie ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne), - geodezyjna obsługa inwestycji. Część VII: jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie: geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne (pomiary sytuacyjno - wysokościowe i opracowanie ich wyników oraz geodezyjne pomiary realizacyjne i inwentaryzacyjne - w przypadku uprawnień zdobytych przed wejściem w życie ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne). W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek można spełnić łącznie. Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest: a) złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, b) złożyć oświadczenie stwierdzające, iż osoby wymienione w wykazie posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia, c) podać informację o podstawie dysponowania osobami ujętymi w wykazie; W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca realizuje uprawnienie opisane wpowyżej, a podmioty z których zasobów korzysta wykonawca będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dalej Ustawy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo: Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składają ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z Jego udziałem zostaną odrzucone. Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. UWAGA! dla wykonawców będących osobami fizycznymi aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jest dokumentem potwierdzającym prawo do podpisania oferty. Zaleca się, by wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczyli ofertę sporządzoną według załączonego do SIWZ wzoru wraz z wypełnionym formularzem oferty przetargowej - Załączniki Nr 1.1 - 1.7.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy na uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, b) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i podpisaniu umowy, c) w przypadku zawieszenia usług przez Zamawiającego; 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b) rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub których wykomanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych usług. 3. Inne zmiany: a) w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji prac, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, c) w zakresie kolejności i terminów wykonywania prac wskazanych w SIWZ, 4. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 312, przy ul. Lwowskiej 28a w Krośnie - III piętro lub przesyłką pocztową.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, pokój nr 01 (kancelaria ogólna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2. Powyższe zasady porozumiewania się nie będą miały zastosowania do dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw składanych w odpowiedzi na wezwanie dokonane przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy, ze względu na konieczność zachowania formy tychże oświadczeń lub dokumentów przewidzianej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) lub przepisów Kodeksu cywilnego w przypadku pełnomocnictwa. 3. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób są: 1) Bogdan Mokrzycki - Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach merytorycznych, 2) Małgorzata Wanat lub Adriana Łącka - Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach formalno - prawnych; Sposób porozumiewania się: a) pisemnie - Krosno, ul. Lwowska 28a, z dopiskiem Zamówienia publiczne b) faksem - nr: 0-13 47 43 312 c) drogą mailową - zp@um.krosno.pl Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie miasta Krosna w 2011r. - część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Podział pojedynczej działki lub podział pierwszej działki w przypadku działek przylegających do siebie (np. podział pasa drogowego), wraz ze stabilizacją trwałą punktów podziałowych betonowymi granicznikami i utrwaleniem drewnianymi palikami przyjętych punktów dzielonej działki. Każdy inny sposób stabilizacji musi być wcześniej uzgodniony ze zleceniodawcą. Stabilizację należy wykonać wraz z przyjęciem granic dzielonej nieruchomości, spisując z tej czynności protokół wg wzoru zawartego w instrukcji G-5. Wszystkie strony (każdego współwłaściciela - również w przypadku współwłasności ustawowej) należy z osobna powiadomić pisemnie (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego podmiotu świadczącego usługi pocztowe. Praca obejmuje również aktualizację użytków w dzielonych działkach, jeśli tak mówi zlecenie. Termin wykonania pracy - 1 miesiąc, licząc od daty otrzymania stosownej opinii do wstępnego projektu podziału z właściwego organu, lub miesiąc od daty otrzymania zlecenia - jeżeli w/w opinia nie jest wymagana. 2) Podział działek przylegających do siebie - podział drugiej działki i każdej kolejnej z działek przylegających. Na cenę składa się również aktualizacja użytków w dzielonych działkach, jeśli tak mówi zlecenie. Stabilizacja i sposób powiadamiania stron, jak wyżej. Na całkowitą cenę podziału działek przylegających składa się suma cen z punktu 1 i 2. Termin wykonania pracy - 1 miesiąc licząc od daty otrzymania stosownej opinii do wstępnego projektu podziału z właściwego organu, lub miesiąc od daty otrzymania zlecenia - jeżeli w/w opinia nie jest wymagana. UWAGA! Zlecenie może również zawierać inny niż w/w terminy, ale nie krótszy niż okres jednego miesiąca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie miasta Krosna w 2011r. - część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Pomiar kontrolny działki (pierwszej i każdej następnej przylegającej, stabilizacja nietrwała) niezależnie od wielkości działki i ilości działek przylegających. Praca obejmuje również aktualizację użytków, jeśli tak mówi zlecenie. Wszystkie strony (każdego współwłaściciela - również w przypadku współwłasności ustawowej) należy z osobna powiadomić pisemnie (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego podmiotu świadczącego usługi pocztowe. Termin realizacji - 1 miesiąc od daty otrzymania zlecenia. Uwaga: Przez określenie następnej przylegającej należy rozumieć tylko te działki przylegające do poprzedniej, które były przedmiotem zlecenia i były obmierzone w całości. W szczególnych przypadkach, jeżeli wynika to z treści zlecenia, przez pomiar kontrolny działki należy również rozumieć pomiar jednej lub kilku granic bez koniecznoś-ci pomiaru całej działki. W przypadku braku zgodnego oświadczenia stron, należy pomierzyć stan użytkowania, widoczny na gruncie. 2) Wznowienie (wyznaczenie) punktów granicznych (do dziesięciu punktów i każdy następny) - stabilizacja nietrwała. Wszystkie strony (każdego współwłaściciela - również w przypadku współwłasności ustawowej) należy z osobna powiadomić pisemnie (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego podmiotu świadczącego usługi pocztowe. Termin realizacji - 1 miesiąc od daty zlecenia. 3) Ustalenie granic w postępowaniu rozgraniczeniowym - wszystkie czynności i całą dokumentację należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999r. w sprawie rozgraniczenia nieruchomosci (Dz.U. Nr 45, poz. 453). Termin realizacji - 1 miesiąc od daty otrzymania zlecenia. 4) Kameralne wykonanie dokumentacji w celu doprowadzenia do zgodności stanu ewidencyjnego z ujawnionym w księgach wieczystych (dla jednej działki wykazanej w obowiązującym operacie ewidencji gruntów i budynków). Realizacja zlecenia polega na sporządzeniu odpowiedniego operatu w oparciu o analizę dokumentów i nie wymaga powiadamiania stron, przeprowadzenia pomiarów i wywiadu w terenie. Termin realizacji - 1 miesiąc od daty zlecenia. 5) Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego, jako odrębnego zlecenia (jednostka rozliczeniowa). Ilość jednostek rozliczeniowych w zleceniu to suma ilości parcel gruntowych i działek ewidencyjnych ujętych w wykazie synchronizacyjnym. Termin realizacji - 1 miesiąc od daty zlecenia. 6) Prace nietypowe, nieprzewidziane w powyższym zestawieniu lub dodatkowe czynności, niezbędne do wykonania robót objętych zestawieniem. Dla prac tych i czynności należy podać cenę za roboczogodzinę dla: a) jednej osoby - w przypadku prac kameralnych, b) zespołu pomiarowego - w przypadku prac terenowych. Termin realizacji roboty - według oddzielnych ustaleń pomiędzy stronami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie miasta Krosna w 2011r. - część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja numerycznej mapy zasadniczej w systemie TurboEWID - mapa do celów projektowych (za pierwszy ha i każdy następny), łącznie z kartowaniem wyników pomiaru na stanowisku komputerowym udostępnionym przez GODGiK. Poza elementami stanowiącymi treść obligatoryjną i fakultatywną mapy zasadniczej (m. in. aktualna rzeźba terenu i zieleń wysoka) mapa powinna zawierać także obiekty wskazane przez zleceniodawcę, zgodnie z celem wykonywanej pracy oraz spełniać wszystkie inne warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 1995r. Nr 25, poz. 123). Termin realizacji roboty wynosi miesiąc od daty zlecenia, a przy obszarze powyżej 10 ha dwa miesiące od daty zlecenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie miasta Krosna w 2011r. - część IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja użytków gruntowych dla pojedyńczej działki. Wszystkie strony (każdego współwłaściciela - również w przypadku współwłasności ustawowej) należy z osobna powiadomić pisemnie (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego podmiotu świadczącego usługi pocztowe. Termin realizacji roboty - według odrębnych ustaleń pomiędzy stronami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie miasta Krosna w 2011r. - część V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wytyczenie obiektów inwestycyjnych na gruncie wg dostarczonego projektu (za pierwsze 10 punktów i każdy następny). Termin realizacji - 7 dni od daty zlecenia. 2) Inwentaryzacja powykonawcza małych obiektów - budynek lub przyłącze. Termin realizacji - do 15 dni od daty zlecenia. 3) Inwentaryzacja powykonawcza obiektów wydłużonych (sieci urządzeń podziemnych i naziemnych). Należy podać cenę za pierwszy odcinek do 100 m i każde następne rozpoczęte 100 metrów powyżej. Termin realizacji - sukcesywnie po uzgodnieniu z wykonawcą robót budowlanych, przed zasypaniem. 4) Inwentaryzację powykonawczą studni i komór kanalizacyjnych (sanitarnych, deszczowych, telekomunikacyjnych, elektrycznych, ciepłowniczych itp.) - cena za jedną studnię (komorę). Termin realizacji - sukcesywnie po uzgodnieniu z wykonawcą robót budowlanych, przed zasypaniem. Uwaga: Na całkowitą cenę inwentaryzacji sieci wybudowanej w kanalizacji składa się cena z punktu 3 za trasę oraz z punktu 4 za studnie. 5) Modernizacja poziomej osnowy geodezyjnej w przypadku pojedynczego zlecenia na uzupełnienie fragmentów zniszczonej osnowy (stabilizacja + pomiar + obliczenia). Należy podać cenę za jeden punkt w przypadku stabilizacji kamieniem (beton z rurką) lub bolcem stalowym z mosiężną podkładką (wyłącznie w przypadku twardego podłoża - chodnik, jezdnia, krawężnik itp.). Znaki w postaci bolca stalowego można osadzać tylko na kleju po wcześniejszym wywierceniu otworu (niedopuszczalne jest ich osadzanie w szczelinach). Dla wszystkich nowo założonych znaków osnowy należy określić wysokość (współrzędna h) metodą niwelacji technicznej. Termin realizacji roboty - według odrębnych ustaleń pomiędzy stronami. 6) Modernizację wysokościowej osnowy geodezyjnej w przypadku pojedyńczego zlecenia na uzupełnienie fragmentów zniszczonej osnowy (stabilizacja + pomiar + obliczenia). Dla znaków wysokościowych osnowy należy określić współrzędne poziome (x,y) z dokładnością taką, jak dla szczegółów I grupy dokladnościowej. Należy podać cenę za jeden punkt. Termin realizacji roboty - według odrębnych ustaleń pomiędzy stronami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie miasta Krosna w 2011r. - część VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Założenie bazy GESUT dla sieci wodociągowej w zakresie przyłączy - niezbędne prace kameralne (cena za jedno przyłącze). 2) Terenowa inwentaryzacja przyłączy wraz z elementami armatury - w ramach prac związanych z założeniem bazy GESUT dla sieci wodociągowej w zakresie przyłączy (cena za jedno przyłącze). 3) Terenowa inwentaryzacja obiektów wydłużonych wraz z elementami armatury (sieci urządzeń podziemnych i naziemnych) - w ramach prac związanych z założeniem bazy GESUT dla sieci wodociągowej w zakresie przyłączy: - cena za pierwszy odcinek do 100 m, - cena za każde następne rozpoczęte 100 m. 4) Terenowa inwentaryzacja studni i komór oraz elementów armatury (nie dotyczy elementów armatury wymienionych w punktach nr 2 i 3) - w ramach prac związanych z założeniem bazy GESUT dla sieci wodociągowej w zakresie przyłączy (cena za jedną studnię, komorę lub element armatury). Termin realizacji łącznie wszystkich prac wymienionych w części VI - do dnia 30 września 2011 roku. Zakres prac wymienionych w części VI zlecenia obejmuje: a) Analizę porównawczą części graficznej sieci wodociągowej znajdującej się w bazie GODGiK z plikami graficznymi MPGK w celu odnalezienia braków i błędów topologicznych bazy GODGiK w zakresie przewodów podziemnych oraz związanej z nimi armatury. Wynikiem tego etapu prac będzie raport stwierdzonych braków i niezgodności. b) Wykonanie niezbędnych pomiarów terenowych na podstawie wyników w/w analizy porównawczej (wynik: operat pomiarowy). c) Usunięcie błędów topologicznych z rysunku sieci wodociągowej w bazie GODGiK oraz jego uzupełnienie na podstawie rysunku sieci w bazie MPGK i wyników pomiarów terenowych (wynik: aktualny i topologicznie poprawny rysunek sieci w bazie). d) Utworzenie plików wynikowych umożliwiających zobiektowanie sieci wodociągowej (przyłączy) w bazie GODGiK zgodnie z obiektowaniem w bazie MPGK oraz załadowanie do bazy GODGiK informacji opisowych dotyczących przewodów podziemnych, które zawarte są w bazie MPGK. Wynik: 1. Plik tekstowy zawierający wykaz wszystkich przyłączy sieci wodociągowej wraz z odpowiadającym danemu odcinkowi identyfikatorem obiektu nadanym przez MPGK (lp. - współrzędne punktu początkowego - współrzędne punktu końcowego - ID MPGK) 2. Plik tekstowy zawierający wykaz współrzędnych wszystkich punktów, w których należy dokonać rozpięcia łańcuchów linii sieci wodociągowej w bazie GODGiK, aby uzyskać takie samo obiektowanie przyłączy, jak w bazie MPGK (lp. - współrzędne punktu). 3. Plik XLS zawierający wykaz obiektów (przyłączy) w bazie MPGK - numer ID oraz odpowiadające mu atrybuty opisowe. 4. Plik DGN zawierający odcinki przyłączy wodociągowych w bazie GODGiK nie posiadające odpowiadającego mu odcinka w bazie MPGK. Na każdym etapie prac niezbędna jest ścisła współpraca wykonwcy z upoważnionymi pracownikami MPGK (np. potwierdzenie wyników analizy porównawczej). Należy uwzględnić fakt, że baza GODGiK prowadzona jest w układzie 2000, a baza MPGK w układzie 1965..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie miasta Krosna w 2011r. - część VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poprawa i uzupełnienie w bazie GODGiK błędnych powiązań pomiędzy elementami graficznymi i ich atrybutami opisowymi dla obiektów stanowiących treść mapy zasadniczej. Praca będzie wykonywana w całości w pomieszczeniach GODGiK na udostępnionym stanowisku komputerowym. Każdy wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze szczegółami zlecenia u pracownika GODGiK Pana Sławomira Poradyło, co zostanie potwierdzone spisaniem odpowiedniego protokołu, którego brak powoduje, że oferta na wykonanie zadań części VII jest nieważna. Należy podać cenę za usunięcie jednego błędu. Ilość usuniętych błędów zostanie ustalona przez upoważnionego pracownika GODGiK na podstawie wyników właściwych raportów, generowanych okresowo z bazy. Termin realizacji roboty - do dnia 30 września 2011 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.