eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Wymiana instalacji elektrycznej, stolarki drzwiowej oraz malowanie pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Lubinie przy ul. Składowej 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Lubin: Wymiana instalacji elektrycznej, stolarki drzwiowej oraz malowanie pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Lubinie przy ul. Składowej 3
Numer ogłoszenia: 125927 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych, ul. Składowa 3, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 749 72 71, fax 0-76 749 72 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsslubin.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja edukacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej, stolarki drzwiowej oraz malowanie pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Lubinie przy ul. Składowej 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie realizowane będzie w obiekcie Zespołu Szkół Specjalnych w Lubinie i obejmować będzie: - wymiana instalacji elektrycznej w budynku w częściach modernizowanych - wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach całego budynku z pominięciem drzwi wejściowych - malowanie pomieszczeń w częściach modernizowanych po wymianie instalacji zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową i przedmiarem robót, stanowiącą zał. nr 5 SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3500,00,- zł.(słownie: trzy tysiące pięćset złotych),w terminie do dnia 21.07.2008r. Dołączyć do oferty poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię potwierdzenia wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25,poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie wadium w innych formach. 11.2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zespołu Szkół Specjalnych nr : Dominet Bank I/O Lubin 98 1690 0013 2048 0031 5031 0004 Jeżeli będzie wnoszone w innych formach, należy je złożyć u Głównej Księgowej lub w kasie w siedzibie Zamawiającego . Termin wniesienia wadium oznacza, że w tym terminie wadium wniesione w pieniądzu winno być odnotowane na koncie zamawiającego, a wniesione w innych formach oznacza złożenie stosownych dokumentów u Głównej Księgowej Zamawiającego lub w kasie w siedzibie Zamawiającego . Do oferty, pod rygorem jej nieważności, należy dołączyć potwierdzoną przez wykonawcę lub notariusza kopię dokumentu stanowiącego dowód wniesienia wadium. Brak dokumentów potwierdzających wniesienie wadium spowoduje odrzucenie oferty jako nie spełniającej warunków przetargu. Wadium zostanie zwrócone w trybie określonym art. 46 ustawy. Jeżeli będzie wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki do spełnienia przez Wykonawcę 1. Posiadanie wiedzy, uprawnień, doświadczenia, potencjału technicznego i ekonomicznego do wykonania zadania tj. spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (potwierdzić w formularzu ofertowym- zał. nr 1). 2. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy (potwierdzić w formularzu ofertowym - zał. nr 1). 3. Złożenie zaświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. 4 niniejszej specyfikacji. 4. Opracowanie oferty ściśle wg załączonego formularza ofertowego - zał. nr 1, w zgodzie z przepisami ustawy oraz wskazaniami zawartymi w niniejszej specyfikacji, w przeciwnym wypadku Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o art. 89 ustawy. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6. Udzielenie gwarancji na wykonane roboty na okres: - 6 lat na roboty ogólnobudowlane, 7. Zapewnienie ubezpieczenia kontraktowego budowy, pokrywające okres od daty rozpoczęcia do zakończenia robót. Szczegółowy zakres ubezpieczenia określa umowa stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania) robót budowlanych a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie(np. referencje). 9. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy. 10. Wykonawca przed przystąpieniem do wyceny winien we własnym zakresie dokonać oględzin budynku Zespołu Szkół Specjalnych. 11. Wniesienie wadium w wysokości 3500,00,- zł.(słownie: trzy tysiące pięćset złotych),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i zaświadczeń, jakie wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: 1. Wypełniony (Formularz ofertowy), (w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej w miejsce (dane dotyczące Wykonawcy)należy wpisać dane dotyczące konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej a nie pełnomocnika konsorcjum lub spółki cywilnej)- zał. nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. 3. Pełnomocnictwa dla osób nie wymienionych w tym dokumencie a reprezentujących wykonawcę w przetargu. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy - dla każdego z członków urzędujących władz firmy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykazanie na zał. nr 3 wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (tj. od 1 stycznia 2002 r. do chwili obecnej) robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez zleceniodawców należytego wykonania zamówienia - np. referencje. 8. Dokument stwierdzający, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane, jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 9. Wykazanie podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności. W przypadku, kiedy Wykonawca będzie wykonywał całość zamówienia własnymi siłami nie wypełnia załącznika - zał. nr 4. 10. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej wraz z przedmiarem robót, stanowiących zał. nr 5, które stanowią element pomocniczy do ustalenia ceny ofertowej. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. W przypadku wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy do oferty dołączyć umowę spółki cywilnej oraz dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez wspólników pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 13. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 14. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem zamówienia, oraz zapoznać się z dokumentacją projektową u Zamawiającego. Wykonawca może złożyć kserokopie dokumentów, ale wcześniej winien potwierdzić zgodność kserokopii z oryginałem. Tylko tak potwierdzone kopie zostaną uznane za ważne. Wymaga się po 1 egz. każdego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsslubin.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespoł Szkół Specjalnych w Lubinie 59-300 Lubin, ul. Składowa 3, sekretariat szkoły. w godz. 9:00 - 14:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespoł Szkół Specjalnych w Lubinie 59-300 Lubin, ul. Składowa 3, sekretariat szkoły..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.