eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Bezgotówkowy zakup paliwa i akcesoriów do samochodów będących w użytkowaniu Oddziału ZUS w Szczecinie oraz zapewnienie usług związanych z myciem samochodów osobowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-03

Szczecin: Bezgotówkowy zakup paliwa i akcesoriów do samochodów będących w użytkowaniu Oddziału ZUS w Szczecinie oraz zapewnienie usług związanych z myciem samochodów osobowych
Numer ogłoszenia: 125919 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie , ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 4596207.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowy zakup paliwa i akcesoriów do samochodów będących w użytkowaniu Oddziału ZUS w Szczecinie oraz zapewnienie usług związanych z myciem samochodów osobowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej zgodnej z normą PN EN 228:2006, oleju napędowego zgodnego z normą PN EN 590:2006, gazu LPG zgodnego z normą PN EN589:2006, akcesoriów samochodowych (w tym płynów i olejów eksploatacyjnych) do samochodów będących w użytkowaniu Za-mawiającego, oraz zapewnienie usług związanych z myciem samochodów osobowych w okresie 27 miesięcy. Wymienione powyżej paliwa sprzedawane Zamawiającemu, odpowiadać muszą wymaganiom jakościowym określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09. grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 29. grudnia 2006r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. Nr 251, poz. 1851). Przewidywana ilość zakupionego paliwa w okresie 27 miesięcy: 1) benzyna bezołowiowa (95 oktanów): około 34000 l, 2) gaz LPG około 34000 l, 3) olej napędowy: około 62000 l..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.30.00 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG) 50.11.23.00 - Mycie samochodów i podobne usługi 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 27.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1, b) złożą wymagane oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ, c) posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, d) dysponują ogólnopolską siecią stacji paliw, akceptującą formę zapłaty za przeprowadzone zakupy i usługi za pomocą karty do bezgotówkowych transakcji oraz spełniającą następujące wymagania: 1) 100% stacji paliw zapewnia dokonanie zakupu paliwa: benzyny bezołowiowej 95 oktanowej, oleju napędowego, 2) min 40% stacji paliw zapewnia dokonanie zakupu gazu skroplonego LPG, 3) min 80% stacji paliw zapewnia dokonanie zakupu akcesoriów samochodowych (w tym płynów i olejów eksploatacyjnych), 4) min 10% stacji paliw zapewnia możliwość skorzystania z usług związanych z myciem samochodów osobowych, 5) min 50% stacji paliw czynnych jest 24h na dobę 7 dni w tygodniu, 6) min jedna stacja paliw spełniająca wszystkie powyższe wymagania znajduje się w promieniu do 5 km od siedziby Oddziału lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia stacji paliw zapewniających ww. wymagania. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych doku-mentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ. 2) wypełnione załączniki do SIWZ lub przepisane w niezmienionej treści i wypełnione, 3) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, b) aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wymaganą przepisami ustawy z 10.04.1997r. Prawo energetyczne, tj. Dz. U. z 2006 Nr 89 poz. 625 z późniejszymi zmianami, W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: a) wykaz ogólnopolskiej sieci stacji paliw, akceptującej formę zapłaty za przeprowadzone zakupy i usługi za pomocą karty do bezgotówkowych transakcji oraz spełniającej następujące wymagania: 1) 100% stacji paliw zapewnia dokonanie zakupu paliwa: benzyny bezołowiowej 95 oktanowej, oleju napędowego, 2) min 40% stacji paliw zapewnia dokonanie zakupu gazu skroplonego LPG, 3) min 80% stacji paliw zapewnia dokonanie zakupu akcesoriów samochodowych (w tym płynów i olejów eksploatacyjnych), 4) min 10% stacji paliw zapewnia możliwość skorzystania z usług związanych z myciem samochodów osobowych, 5) min 50% stacji paliw czynnych jest 24h na dobę 7 dni w tygodniu, 6) min jedna stacja paliw spełniająca wszystkie powyższe wymagania znajduje się w promieniu do 5 km od siedziby Oddziału lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia stacji paliw zapewniających ww. wymagania. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 na załączniku nr 2 do SIWZ. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy oprócz ww. warunków dołączą do oferty dodatkowo: a) projekt umowy uwzględniający zapisy zawarte w pkt 16 SIWZ pn. Istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Szczecinie, ul. Matejki 22 Samodzielny Referat Zamówień Publicznych pok. 220, IIIp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Szczecinie, ul. Matejki 22 Samodzielny Referat Zamówień Publicznych pok. 220, IIIp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są: - w zakresie przedmiotu zamówienia Inspektor Referatu Transportu p. Tomasz Trojanowski tel. (091) 459-69-06, w godz. 8.00 - 14.30, - w zakresie prowadzonego postępowania Kierownik Referatu ds. zamówień publicznych p. Jolanta Lachowicz - Flor tel. (091) 459-62-07, oraz inspektor Referatu ds. zamówień publicznych p. Małgorzata Kojder w godz. 8.00 - 14.30..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.