eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choceń › Bieżąca dostawa emulsji asfaltowej kationowej (K1-65) do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Włocławskiego w ilości 60 Mg.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-20

Choceń: Bieżąca dostawa emulsji asfaltowej kationowej (K1-65) do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Włocławskiego w ilości 60 Mg.
Numer ogłoszenia: 125914 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99208 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku, Jarantowice 5, 87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2846487, faks 054 2846487.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca dostawa emulsji asfaltowej kationowej (K1-65) do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Włocławskiego w ilości 60 Mg..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa emulsji asfaltowej kationowej (K1-65) do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Włocławskiego w ilości 60 Mg. Zamawiający zastrzega, że podana ilość emulsji asfaltowej jest ilością szacunkową, służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zmawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkości podanej w formularzu oferty. Łączna wartość dostaw dokonywanych w trakcie obowiązywania umowy nie może przekroczyć całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy. Wymagania jakości. Emulsja asfaltowa powinna odpowiadać wymaganiom określonym w Warunkach Technicznych wydanych przez IBDiM Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe Em-A - 99 dla emulsji K1-65 oraz odpowiedniej Aprobacie Technicznej wydanej przez uprawnioną instytucję lub normie europejskiej PN-EN 13808 Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych. Wymagania zamawiającego dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) emulsja asfaltowa dostarczana będzie każdorazowo na telefoniczne żądanie Zamawiającego; 2) ilość jednorazowej dostawy emulsji asfaltowej wynosić będzie co najmniej 5,0 Mg; 3) emulsja asfaltowa będzie dostarczana na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, tj. do Zarządu Dróg Powiatowych we Włocławku z/s w Jarantowicach, Jarantowice 5, 87-850 Choceń; 4) Wykonawca dostarczy zamówioną partię towaru w terminie do 2 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania; 5) Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru; 6) Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy, licząc od daty dostarczenia go do siedziby Zamawiającego; 7) w przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 2 dni roboczych licząc od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji; 8) Zamawiający zastrzega, że całość zamówienia, nie może być powierzona podwykonawcom. Rozliczanie transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT wystawianych i dostarczanych przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego wraz z każdą partią towaru, a termin płatności przelewem nie będzie krótszy niż 14 dni od daty otrzymania faktury VAT..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych 09.24.00.00 - Produkty pochodne ropy i węgla .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BITUNOVA Sp. z o.o., ul. Wólczyńska 237, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139998,60

  • Oferta z najniższą ceną: 139998,60 / Oferta z najwyższą ceną: 146862,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.