eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › PROFILOWANIE I WAŁOWANIE DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-20

Kostrzyn: PROFILOWANIE I WAŁOWANIE DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN
Numer ogłoszenia: 125908 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69245 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 61 8178565, faks 61 8178191.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROFILOWANIE I WAŁOWANIE DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa (profilowanie i zagęszczanie) dróg i ulic gruntowych (150 400 m2) i porośniętych darniną (24800 m2) oraz naprawa (profilowanie i zagęszczanie) dróg i ulic o nawierzchni tłuczniowej (250760 m2), znajdujących się na terenie miasta i gm. Kostrzyn. Ilościowy wykaz dróg i ulic objętych usługą zawarto w załączniku nr 2 do opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres i harmonogram świadczenia usług będzie ustalany i rozliczany na bieżąco w miarę potrzeb w oparciu o obmiary wykonanych usług/robót oraz w oparciu o ofertową cenę jednostkową usługi, przy czym zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów usług w ciągu trwania realizacji robót w zależności od potrzeb, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego. Zamawiający będzie określał Wykonawcy na bieżąco zakres robót do wykonania wraz z lokalizacją oraz terminy realizacji każdego zakresu zamówienia osobno w formie pisemnej lub ustnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia terminu realizacji poszczególnych zakresów robót, przy założeniu, że: a) Czas trwania naprawy - profilowania (z ewentualnym zagęszczaniem) dróg i ulic o powierzchni 500 m2 - niezależnie od rodzaju nawierzchni - wynosi 1 dzień roboczy, b) Termin przystąpienia do realizacji poszczególnych zakresów robót max 2 dni robocze od daty otrzymania zlecenia danego zakresu robót, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót Wszystkie usługi wykonywane będą na terenie miasta i gminy Kostrzyn, przy spełnieniu wymogów sztuki budowlanej. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia należy ująć w cenie jednostkowej. USŁUGI. Szczegółowy zakres robót został określony w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - STWiOR (opracowanej w marcu 2012 r.), stanowiącej załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia, 2) Rzeczowym wykazie dróg i ulic, stanowiącej załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia, 3) Przedmiarze robót - kosztorysie ofertowym (opracowanym w marcu 2012 r.), stanowiącym załącznik nr 6 do oferty Dokumenty, o których mowa w punktach 1) i 3) zostały opracowane przez firmę GLOB-PROJEKT Biuro Usług Projektowych, 60-175 POZNAŃ, ul. Kaczeńcowa 6. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Oferent jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. Do obliczenia ceny ofertowej brutto Wykonawca przyjmuje stawkę podatku VAT 23% . UWAGI: 1) Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte przypadkowo w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2) W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji usług i robót) zastosowania usług, robót, lub materiałów zamiennych i dodatkowych, w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie (zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu). 3) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 4) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7) Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. 8) Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenie korespondencji drogą elektroniczna lub fax-em. Terminy realizacji zamówienia 1. Rozpoczęcie robót: wymagana gotowość do świadczenia robót - max 2 dni od daty zawarcia umowy. 2. Planowany termin zakończenia realizacji robót 31.12.2012 r. 3. Termin przystąpienie do realizacji poszczególnych zakresów robót max 2 dni robocze od daty otrzymania zlecenia danego zakresu robót, 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia terminu zakończenia realizacji poszczególnych zakresów robót, przy założeniu, że: 1) Czas trwania naprawy - profilowania (z ewentualnym zagęszczaniem) dróg i ulic o powierzchni 500 m2 - niezależnie od rodzaju nawierzchni - wynosi 1 dzień roboczy, 2) Termin przystąpienia do realizacji poszczególnych zakresów robót max 2 dni robocze od daty otrzymania zlecenia danego zakresu robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KÓŁKO ROLNICZE Zakład Usług Produkcji i Handlu, WĘGIERSKIE 30, 62-025 Kostrzyn, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 530972,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40694,30

  • Oferta z najniższą ceną: 40694,30 / Oferta z najwyższą ceną: 391154,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.