eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie usług geodezyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Kielce: Wykonanie usług geodezyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kielcach
Numer ogłoszenia: 125907 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach , Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421307, faks 41 3442825.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi geodezyjne dla Starostwa Powiatowego w Kielcach, dotyczące sporządzenia dokumentacji geodezyjnej dla gruntów, położonych na terenie Powiatu Kieleckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku, zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg zasady: spełnia lub nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje, że wykonał co najmniej 3 usługi o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie Wykazu wykonanych usług-Załącznik Nr 7 do SIWZ wg zasady: spełnia lub nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku, zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg zasady: spełnia lub nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca udokumentuje, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne 2) Wykonawca udokumentuje, że dysponuje co najmniej jedną osobą mogącą pełnić funkcję klasyfikatora gruntów w zakresie wykonania zadań. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie Wykazu osób-Załącznik Nr 6 do SIWZ wg zasady: spełnia lub nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku, zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg zasady: spełnia lub nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kielcach Al. IX Wieków Kielc 3 25 - 516 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kielcach Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce budynek C-1, II-gie piętro, pok. 226.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: gmina Morawica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie opracowania geodezyjnego, w celu doprowadzenia do zgodności stanu użytkowania na gruncie ze stanem ujawnionym w operacie ewidencji gruntów, w zakresie działek : nr 29/10 o pow. 0.0400 ha , nr 29/11 o pow. 0.1100 ha, nr 29/13 o pow. 0.1200 ha, nr 29/34 o pow. 0.1062, nr 29/36 o pow. 0.1158 położonych w obrębie Zbrza gm. Morawica. - w/w działki zostały wydzielone w ramach korekty scalenia gruntów wsi Zbrza gm. Morawica, zatwierdzonej decyzją Wojewody Kieleckiego Nr WBG-Sc-47236/5/82 z dnia 19 listopada 1982r., - punkty graniczne w/w działek należy wznowić na gruncie zgodnie z opracowaniem geodezyjnym przyjętym do państwowego zasobu geodezyjnego za Nr 236/11/43/70/83, - wznowione punkty graniczne okazać zainteresowanym stronom, sporządzić protokół przyjęcia granic nieruchomości, punkty graniczne zamierzyć w nawiązaniu do osnowy III klasy, określić współrzędne punktów granicznych w układzie 2000, obliczyć powierzchnie działek analitycznie (ze współrzędnych), -pozostawić działkę nr 29/10 (droga gminna), jako dojazd do działki nr 29/13, - działkom nr 29/12 i 29/14, które zostały wydzielone w opracowaniu Nr 236/11/43/70/83 odpowiadają działki nr 29/34 i 29/36, pomniejszone o część zajętą pod drogę powiatową. 2. Wykonanie opracowania geodezyjnego dotyczącego wznowienia punktów granicznych działki nr 202 ( w części dotyczącej obecnej działki 202/2) zgodnie z projektem scalenia gruntów wsi Obice zatwierdzonego decyzją Wojewody Kieleckiego znak: WBG-Sc-47236/4/78 z dnia 24.10.1978r - wznowione punkty graniczne jak również stan użytkowania na gruncie działki nr 202/2 i działki nr 534 należy zamierzyć w nawiązaniu do osnowy III klasy, - określić współrzędne zamierzonych punktów w układzie 2000, - dokonać analizy zamierzonych punktów i ewentualnej ich modyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: gmina Bodzentyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dla nieruchomości położonych w obrębie Siekierno gm. Bodzentyn, oznaczonych jako działki od nr 52 do nr 78/2 ( 31 działek o łącznej powierzchni 18,3500 ha) , w celu aktualizacji operatu ewidencji gruntów. Należy m.in. : - wyznaczyć punkty graniczne ujawnione uprzednio w ewidencji zgodnie z art.39 ust.5 ustawy z dnia 17 maja 1989r Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2010 nr 193 poz. 1287 ) - obliczyć współrzędne punktów granicznych działek, - obliczyć powierzchnie działek ze współrzędnych - sporządzić wykaz zmian gruntowych 2. Wykonanie mapy dla potrzeb Sądu Rejonowego w Starachowicach dla celu uzgodnienia treści księgi wieczystej z rzeczywistym stanem prawnym nieruchomości oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki : nr 259 o powierzchni 0, 1400 ha, nr 258 o powierzchni 0, 8800 ha, nr 260 o powierzchni 0,8900 ha , ujawnionym w : - akcie własności ziemi Nr RZLiH-7010-1114/81 z dnia 13.07.1981 r. obejmującym działki nr 258/2, nr 263/3, nr 259 o łącznej powierzchni 0,67 ha, - KW Nr KI1H/00039770/3, - Akcie Własności Ziemi Nr PBG-ON-451/3481/75 z dnia 31.05.1975 r., -KW Nr KI1H/00018160/1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: gmina Daleszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie opracowania geodezyjnego, celem uzgodnienia treści księgi wieczystej KI1L/00134489/6 ze stanem ujawnionym w Akcie Własności Ziemi Nr PBG-ON-451/2038/73. Opracowanie dotyczy nieruchomości położonych w obrębie Mójcza gm. Daleszyce oznaczonych jako działki : nr 855/1 o powierzchni 0,0641 ha, nr 855/2 o powierzchni 0,0543 ha i nr 855/3 o powierzchni 0,0449 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: gmina Raków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie projektu rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych, tj. działki nr 506 (wp) o powierzchni 1,2500 ha, ujawnionej w KW Nr KI1L 00116481/8 jako własność Skarbu Państwa od działki nr 141 o powierzchni 0,1300 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Głuchów Lasy gm. Raków w trybie art. 15 prawa wodnego; 2. Wznowienie granic działki nr 141 o powierzchni 0,1300 ha położonej w obrębie ewidencyjnym Głuchów Lasy gm. Raków wraz z kontrolnym obliczeniem powierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: gmina Mniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie opracowania geodezyjnego dla nieruchomości położonych w obrębie Pępice gm. Mniów, oznaczonych jako działki : nr 382 o powierzchni 0,2700 ha oraz nr 380 o powierzchni 4,0100 ha, w celu aktualizacji operatu ewidencji gruntów. Celem wykonania opracowania należy: - wyznaczyć punkty graniczne ujawnione uprzednio w ewidencji, zgodnie z art.39 ust.5 ustawy z dnia 17 maja 1989r Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2010r nr 193 poz.128) zgodnie ze stanem ujawnionym w operacie założenia ewidencji gruntów wsi Pępice z lat 1967 - 1969 oraz dokumentami uwłaszczeniowymi: akty własności ziemi nr PBG.ON-451/6426/ 73 oraz nr PBG.ON.451/3800/76 (obliczyć współrzędne punktów granicznych działek, obliczyć powierzchnie działek ze współrzędnych i sporządzić wykaz zmian gruntowych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: gmina Nowa Słupia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie opracowania geodezyjnego dla nieruchomości położonych w obrębie Skały gm. Nowa Słupia, oznaczonych jako działki nr : 302/1 o powierzchni 2,5500 ha, 303/1 o powierzchni 0,7200 ha, 304/1 o powierzchni 0,6978 ha, 305/1 o powierzchni 0,6451 ha, 306/3 o powierzchni 0,9000 ha, 306/4 o powierzchni 1,2702 ha, 272 o powierzchni 0,5400 ha w celu aktualizacji operatu ewidencji gruntów. Celem wykonania opracowania należy: - wyznaczyć punkty graniczne ujawnione uprzednio w ewidencji, zgodnie z art.39 ust.5 ustawy z dnia 17 maja 1989r Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2010r nr 193 poz.1287 ) - obliczyć współrzędne punktów granicznych działek, - obliczyć powierzchnie działek ze współrzędnych na podstawie opracowań : I faza ewidencji gruntów wsi Skały z 1966 roku, operat nr 236/4/96/81 - podział działki nr 306, operat nr 236/4/102/82 - podział działek nr nr 302-305. - w przypadku stwierdzenia, iż dane uzyskane w powyższy sposób nie są wiarygodne, należy je pozyskać zgodnie § 37 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38 poz. 454 ). z uwzględnieniem faktu, że wschodnia granica działek nr 272, 302/1, 303/1, 304/1, 305/1, 306/3 stanowi jednocześnie granicę powiatu kieleckiego oraz sporządzić wykaz zmian gruntowych do aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: gmina Zagnańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie podziału nieruchomości, położonej w obrębie Zachełmie, gm. Zagnańsk, oznaczonej jako działka nr 699 o powierzchni 16,5800 ha będąca we władaniu PKP S.A., zgodnie ze wstępnym projektem podziału - na dwie działki ( w powyższej sprawie uzyskano zgodę PKP SA dnia 7 lipca 2011r) 2.Ustalenie przebiegu granicy w trybie § 37 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38 poz. 454 ) pomiędzy działką nr 410/10 o powierzchni 0,0500 ha a działkami nr 410/4 o powierzchni 0,0847 ha i nr 410/8 o powierzchni 0,0984 ha położonymi obr. Zagnańsk, gm. Zagnańsk oraz kontrolne obliczenie powierzchni w/w działek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: gmina Chmielnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wydzielenie w trybie art. 118 ust 2 a i 4 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników ( Dz. U. z 1998 r. nr 7, poz. 25 ze zm.) z nieruchomości położonej w gm. Chmielnik obręb Przededworze oznaczonej jako działka nr 459 o pow. 0,4400 ha, działki gruntu dożywotniego użytkowania o pow. 0, 3000 ha, wg wskazań zleceniodawcy. 2. dla wydzielonej działki ustalić służebność przejazdu i przechodu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: gmina Chęciny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ujawnienie w ewidencji gruntów obrębu Lipowica gm. Chęciny danych wynikających z decyzji Prezydium Powiatowej Rady Narodowej Wydział Rolnictwa i Leśnictwa w Kielcach z dnia 10 czerwca 1964r nr PBG.IV.44a/4/64 oraz z decyzji Prezydium Powiatowej Rady Narodowej w Kielcach Wydział Rolnictwa i Leśnictwa z dnia 10 czerwca 1964r nr RL.VII-119/19/64 poprzez wydzielenie odrębnie działek określonych w w/w decyzjach (jednostka rej. G.238).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: gmina Górno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej z zaznaczeniem linii brzegu zbiornika wodnego w Cedzynie przy poziomie lustra wody o rzędnych: a) 260,00 m n.p.m, b) 260,48 m n.p.m., c) 260,98 m n.p.m., d) 261,80 m n.p.m., e) 262,12 m n.p.m. i zasięgu terenu wywłaszczonego, oznaczonego na mapie Nr 127/67, aktualnie odpowiadającemu działkom nr hip.: 188/1 o pow. 2,8570 ha i 250 o pow. 0,4645 ha, w aktualnej ewid. gruntów gm. Górno obr. Leszczyny oznaczonymi nr działek: 188/21 o pow. 0,1679 ha, 800/5 o pow. 0,9741 ha, 800/10 o pow. 0,1265 ha, 800/11 o pow. 0,0654 ha, 188/19 o pow. 0,0083 ha, 800/7 o pow. 0,0564 ha, 800/8 o pow. 0,0006 ha i części działki nr 800/12 o pow. 13,0598 ha, (łączna powierzchnia 1,3892 ha) i części działki nr 800/12 o pow. 13,0598 ha, wraz z terenem przyległym w pasie gruntu około30 m wokół w/w terenu - do celów postępowania w sprawie zwrotu wywłaszczonej nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: gmina Łagów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie opracowania geodezyjnego, polegającego na sporządzeniu dokumentacji zgodnie z § 37 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38 poz. 454 ) działek : nr 146/1 o powierzchni 0,3000 ha i nr 127/1 o powierzchni 0,4300 ha położonych w obrębie Wola Łagowska gm. Łagów oraz obliczenie ich powierzchni ze współrzędnych, a także kontrolnego obliczenia powierzchni działek nr 127/2 o powierzchni 2,6100 ha i nr 146/3 o powierzchni 2,6100 ha - celem aktualizacji ewidencji gruntów - sporządzić wykaz zmian gruntowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: gmina Masłów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie mapy do zasiedzenia nieruchomości położonej w obrębie Mąchocice Kapitulne gm. Masłów, oznaczonej numerem działki 352/2 o powierzchni 23,6101 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: gmina Zagnańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomiar kontrolny istniejących w terenie graniczników i ogrodzeń działek nr 878/5, 1386, 1382, 1368, 1367, 1366, 1365, 1363, 1364, 1362 i 1404/2 położonych w obrębie Kaniów gmina Zagnańsk. Analiza materiałów z zasobu (operaty nr 236-267/1979, 2208-86/1996, 2208-10/1988, 236-372/1984). Wznowienie brakujących punktów granicznych w/w działek nr 878/5, 1386, 1382, 1368, 1367, 1366, 1365, 1363, 1364, 1362 i 1404/2 zgodnie z art. 39 ust. 1 -4 ustawy z dnia 17 maja 1989r Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2010 nr 193 poz. 1287 ). Sporządzenie wykazu zmian gruntowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: gmina Piekoszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działki nr 860/11 o pow. 0.9156 ha położonej w obrębie Lesica gm. Piekoszów w celu realizacji roszczeń spadkobierców byłego właściciela o zwrot nieruchomości ( art. 136 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami Dz. U. z 2010r Nr 102 poz. 651 ) wywłaszczonej działki hip. Nr 4 i niewykorzystanej zgodnie z celem wywłaszczenia, wg załączonego szkicu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: gmina Bodzentyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dla nieruchomości położonych w obrębie Bodzentyn gm. Bodzentyn, oznaczonych jako działki nr : 2574, 2575, 2576, 2577, 2578/1, 2578/2, 2579, 2580 (8 działek o łącznej powierzchni 3,1434 ha), w celu aktualizacji operatu ewidencji gruntów. Należy m.in. : - wyznaczyć punkty graniczne ujawnione uprzednio w ewidencji zgodnie z art.39 ust.5 ustawy z dnia 17 maja 1989r Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2010 nr 193 poz. 1287 ) - o obliczyć współrzędne punktów granicznych działek, - obliczyć powierzchnie działek ze współrzędnych - sporządzić wykaz zmian gruntowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: gmina Daleszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Wykonanie opracowania geodezyjnego dla nieruchomości położonej w obrębie Mójcza gm. Daleszyce, oznaczonej jako działka nr 515/1 o powierzchni 2,6058 ha, w celu aktualizacji operatu ewidencji gruntów. Celem wykonania opracowania należy: - wyznaczyć punkty graniczne ujawnione uprzednio w ewidencji, zgodnie z art.39 ust.5 ustawy z dnia 17 maja 1989r Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2010r nr 193 poz.1287 ) - obliczyć współrzędne punktów granicznych działki, - obliczyć powierzchnię działki ze współrzędnych na podstawie opracowań : I faza ewidencji gruntów wsi Mójcza z 1967 roku, - w przypadku stwierdzenia, iż dane uzyskane w powyższy sposób nie są wiarygodne, należy je pozyskać zgodnie § 37 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38 poz. 454 ) oraz sporządzić wykaz zmian gruntowych do aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: gmina Łagów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wydzielenie w trybie art. 6 ustawy z dnia 24 lutego 1989 r. o zmianie ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników indywidualnych i członków ich rodzin oraz o zmianie ustawy o podatku rolnym ( Dz. U. Nr 10, poz. 53 ) gruntu pod zabudowaniami w zakresie niezbędnym do korzystania z budynków, z działki nr 229/1 o pow. 0,1700 ha położonej w gm. Łagów obr. Czyżów ujawnionej w KW Nr KI1O/00017084/4 jako własność Gminy Łagów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: gmina Sitkówka-Nowiny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Sitkówka-Nowiny : 1. obręb Bolechowice w działce nr 307/3 o pow. 1.6900 ha ( powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0.7000 ha).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: gmina Bodzentyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klas i użytków gruntów w działce nr 2940/1 o powierzchni 0,0695 ha i nr 2940/2 o powierzchni 0,2158 ha położonych w obrębie Bodzentyn gm. Bodzentyn.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: gmina Mniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Mniów: 1. obręb Rogowice w działce nr 490 o pow. 2,6900 ha ( powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 2,6900 ha ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: gmina Raków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Raków : 1. obręb Rakówka w działce nr 463/2 o pow. 2,1500 ha ( powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 1,7500 ha ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: gmina Łopuszno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Łopuszno : 1. obręb Grabownica w działce nr 215 o pow. 0,6100ha ( powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,55 ha ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: gmina Chmielnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Chmielnik : 1. obręb : Śladów Mały w działce nr 98 o pow. 6,5800ha ( powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 2,77ha ). 2. obręb : Celiny w działce nr 38 o pow. 1,7400ha ( powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 1,5900 ha). 3. obręb : Sędziejowice w działce nr 202 o pow. 1,1900ha ( powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 1,0500 ha).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: gmina Morawica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Morawica : 1. obręb :Chałupki w działce nr 171 o pow. 45.4500 ha ( powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 7,5000 ha).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: gmina Górno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawdzenie i aktualizacja użytków w działce nr 2048 o pow. 0,1023 ha położonej obr. Radlin gm. Górno.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.