eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Remont budynku mieszkalnego Leśnictwa Jaromierz wraz z przebudową nizależnej części kancelarii z wykonaniem przyłącza wody oraz wymianą ogrodzenia



Ogłoszenie z dnia 2017-01-23

Ogłoszenie nr 12589 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.

Wolsztyn: Remont budynku mieszkalnego Leśnictwa Jaromierz wraz z przebudową nizależnej części kancelarii z wykonaniem przyłącza wody oraz wymianą ogrodzenia
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 307966-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak
Numer ogłoszenia: 308000-2016; 308469-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 319971-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wolsztyn, krajowy numer identyfikacyjny 97003991000000, ul. ul. Bohaterów Bielnika  29, 64200   Wolsztyn, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 683 842 146, faks 683 842 146, e-mail Wolsztyn@zielonagora.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.wolsztyn.zielonagora.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadające osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku mieszkalnego Leśnictwa Jaromierz wraz z przebudową nizależnej części kancelarii z wykonaniem przyłącza wody oraz wymianą ogrodzenia

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.7.2016.KG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie budynku mieszkalnego Leśnictwa Jaromierz wraz z przebudową niezależnej części kancelarii z wykonaniem przyłącza wody oraz wymianą ogrodzenia na działce ewidencyjnej nr 223/2 Stary Jaromierz. 1.Zadanie obejmuje: 1) Budynek część mieszkalna a)roboty remontowo-budowlane b)roboty instalacyjne c)roboty elektryczne 2) Budynek część kancelaryjna a)roboty remontowo-budowlane b)roboty instalacyjne c)roboty elektryczne 3) Przyłącze wodociągowe zewnętrzne 4) Zagospodarowanie terenu a)chodniki i podjazdy b)ogrodzenie. Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, określone zostały w dokumentacji projektowej (załącznik nr 6 do SIWZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ) i przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SIWZ). 2.Dodatkowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami. 2)Do realizacji zamówienia należy użyć materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. 3)W przypadku użytych w dokumentacji przetargowej nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe - o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. 4)Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu, na którym prowadzone były prace remontowo-budowlane. 3.Zamawiający wymaga, aby osoby, wykonujące roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Obowiązek ten nie dotyczy osoby pełniącej funkcję kierownika robót budowlanych. 4.Po podpisaniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób, które będą realizowały umowę oraz przedłoży kserokopie umów o pracę. 5.Zamawiający ma prawo monitorowania zatrudnienia na podstawie umów o pracę w trakcie realizacji zamówienia oraz ma możliwość naliczania kar umownych za niewywiązywanie się przez wykonawcę z obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, jak również do odstąpienia od umowy na warunkach określonych we wzorze umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45453000-7, 45233140-2, 45342000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia przekazania placu budowy do dnia 20.12.2016r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 07/10/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Ogólnobudowlany Grzegorz Buda,  budazaklad@o2.pl,  Chobienice 12,  64-214,  Chobienice,  kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 212987.74 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/12/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: zmiana układu pomieszczenia łazienki na piętrze, montaż nowego grzejnika w biurze w części usługowej, wykonanie klapy w poziomie posadzki w miejscu zejścia do poimieszczenia piwnicy
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: rozbiórka dodatkowej podłogi, wykonanie dodatkowych powierzchni bonii na elewacji budynku lesniczówki, wykonanie drzwi przesuwnych do pomieszczenia garderoby na piętrze


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonanie dodatkowych robót budowlanych, których nie można było przewidzieć na etapie prac projektowych oraz zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej. Wykonanie w/w robót budowlanych jest niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.