eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Remont i przebudowa budynku nr 25 w m. Przemyśl - I piętro segment A i B

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-25

Przemyśl: Remont i przebudowa budynku nr 25 w m. Przemyśl - I piętro segment A i B
Numer ogłoszenia: 125885 - 2015; data zamieszczenia: 25.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa budynku nr 25 w m. Przemyśl - I piętro segment A i B.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: a. przebudowie i remoncie pomieszczeń internatowych nr 1 - 13, 21 - 25, 31 - 40, 42 w segmencie A i B na piętrze budynku oraz klatki schodowej (od pomieszczenia nr 1 na piętrze do pomieszczenia nr 24 na parterze), pomieszczeń nr 24 i nr 49 wraz z korytarzem do drzwi D7 na parterze, b. wykonaniu instalacji elektrycznych oraz niskoprądowych oraz montażu urządzeń i armatury sanitarnej w segmencie A i B budynku w pomieszczeniach jak w lit. a oraz w zakresie określonym w przedmiarze. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 10 do SIWZ - Skrócony opis przedmiotu zamówienia oraz Załącznik nr 11 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący: Dokumentację projektową, Przedmiar robót, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 3. Ogólny zakres prac obejmuje: a. przebudowę i remont pomieszczeń internatowych na piętrze budynku: - wykonanie nowych ścian działowych, - wykonanie okładzin posadzek, - malowanie ścian i sufitów, - montaż stolarki drzwiowej, - wykonanie montażu armatury i urządzeń wod. - kan, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, - wykonanie nowej instalacji p.poż., - wykonanie nowej instalacji teleinformatycznej, - wykonanie robót budowlanych wykończeniowych b. wykonanie instalacji elektrycznych oraz niskoprądowych oraz montażu urządzeń i armatury sanitarnej w segmencie A i B budynku w zakresie określonym w przedmiarze robót 4. Wykonawca przedmiot zamówienia wykona z materiałów własnych oraz materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, których wykaz stanowi Złącznik nr 9 - Zestawienie materiałów inwestora 5. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub norm równoważnych. W przypadku norm, aprobat, specyfikacji technicznych czy systemów odniesienia, równoważne oznacza zastosowanie normy określającej parametry, technologie i jakość wykonania takie jak przyjęte w obliczeniach lub pokazane na rysunkach. Nazwy materiałów lub urządzeń użyte w dokumentacji projektowej lub STWiOR wskazujące konkretnego producenta określają parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy i ma na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. W przypadku zaoferowania materiałów lub urządzeń równoważnych Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sporządzonym przez siebie Wykazie produktów równoważnych, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia charakteryzują się parametrami technicznymi nie gorszymi niż produkty wskazane przez Zamawiającego. Oprócz nazwy produktu, typu, modelu oraz producenta, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowne dokumenty (certyfikaty, atesty, aprobaty, deklaracje zgodności, karty katalogowe lub inne dokumenty), potwierdzające, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia równoważne spełniają wymagania Zamawiającego W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych w zakresie norm Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz norm równoważnych. W przypadku niezłożenia, Wykazu produktów równoważnych lub norm równoważnych Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia zgodny z opisem określonym przez Zamawiającego..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p. zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł Słownie: trzy tysiące złotych 00/100 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 09.09.2015 r. do godz. 11:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą w swym zakresie wykonanie robót remontowych lub związanych z przebudową pomieszczeń mieszkalnych lub administracyjnych w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynku o kubaturze min. 1500 m3 lub o powierzchni użytkowej min. 500m2 Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie wykazu robót wg formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował samochodem dostawczym o ładowności minimum 5 ton. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, Zamawiający Wymaga aby: 1. Wykonawca dysponował minimum 10 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, oraz, aby: 2. Wykonawca dysponował: 2.1. osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi branży budowlanej o specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń; 2.2. osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży instalacyjnej o specjalności sieci i instalacje elektryczne bez ograniczeń; Osoby wskazane w pkt. 2.1 - 2.2 mają posiadać aktualne zaświadczenie, iż są członkami Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełnione i podpisane oświadczenie, że Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia - według formularza stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 2.Wypełnione i podpisane oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - według formularza stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; 3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć poza dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu pełnomocnictwo jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, iż umocowana osoba działa w imieniu i na rzecz Wykonawcy, oraz że została upoważniona do składania oświadczeń woli, w tym do podpisywania wszelkich dokumentów związanych z postępowaniem przetargowym. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 ust.1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki takich zmian: 1. Za dopuszczalne uznaje się zmianę zakresu rzeczowego umowy w przypadku: a. wystąpienia prac zamiennych, o których mowa w art. 20 ust. 1 pkt. 3 i pkt 4 b ustawy Prawo Budowlane, b. uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania zamówienia, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, c. poprawy parametrów technicznych przedmiotu umowy lub obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację przedmiotu zamówienia. 2. Za dopuszczalne uznaje się zmianę osób odpowiedzialnych za prowadzenie robót ze strony Wykonawcy, o których mowa w § 5 ust. 2 projektu umowy, pod warunkiem posiadania przez nowe osoby co najmniej takich samych uprawnień jak wymagane przez Zamawiającego na etapie postępowania. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego z wyprzedzeniem 3 dni o zamiarze wprowadzenia takiej zmiany i przekazać zamawiającemu wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami, że wskazane osoby są członkami Izby Inżynierów Budownictwa; 3. (*) Za dopuszczalną uznaje się zmianę lub rezygnację z podwykonawców, pod warunkiem: - jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, polegał na zasobach innych podmiotów, które następnie brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako podwykonawcy (dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy P.z.p., w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustaw P.z.p.) , to w przypadku: ich zmiany - niezbędne jest wykazanie Zamawiającemu przez nowego podwykonawcę spełniania warunków w zakresie nie mniejszym niż wykazanych na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, rezygnacji - Wykonawca, obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 4. za dopuszczalną uznaje się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy /wartości umowy/ w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. UWAGA (*): Treść pkt. 3. zostanie wprowadzona do umowy w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, będzie polegał na zasobach innych podmiotów, które następnie będą brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej 37 - 700 Przemyśl ul. Mickiewicza 34 Sekcja zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej 37 - 700 Przemyśl ul. Mickiewicza 34 Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. 2. W miejscu planowanych robót budowlanych Zamawiający przeprowadzi zebranie (wizję lokalną) z udziałem zainteresowanych Wykonawców. 3.Wizja lokalna, o której mowa powyżej odbędzie się na pisemny wniosek zainteresowanych Wykonawców. 4. Koszt SIWZ w wersji drukowanej wynosi 500,00 zł + koszt przesyłki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.