eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZAKUP PODSTAWOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I WYPOSAŻENIA DLA NOWOPOWSTAJĄCEJ PORADNI CHIRURGII KLATKI PIERSIOWEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-03

Łódź: ZAKUP PODSTAWOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I WYPOSAŻENIA DLA NOWOPOWSTAJĄCEJ PORADNI CHIRURGII KLATKI PIERSIOWEJ
Numer ogłoszenia: 125869 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP PODSTAWOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I WYPOSAŻENIA DLA NOWOPOWSTAJĄCEJ PORADNI CHIRURGII KLATKI PIERSIOWEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 1 Meble medyczne oraz Zlew jednostanowiskowy do mycia sprzętu endoskopowego:1.Szafa endoskopowa. Z uchwytem na endoskopy i wysuwanym koszem. Zamykane zamkiem w systemie MASTER KEY. Szafa wysoka 200 cm, dł. 55 cm, szeroka 92 cm-1 szt,2.Szafka przejezdna wyposażona w 1 szufladę i drzwiczki z 1 półką. Zamykane zamkiem w systemie MASTER KEY. Wymiary: szer. 400mm, gł. 550mm, wys. 700mm-1szt,3.Szafa lekarska wysoka. Szafa lekarska wąska zamykana drzwiami pełnymi. Drzwiczki zamykane zamkiem w systemie MASTER KEY. W części górnej w środku 3 półki z regulacją wysokości, w części dolnej 1 półka. Wymiary: szer.500mm, gł. 550mm, wys. 2000mm-1szt,4.Szafka pod zlewozmywak. Szafka zlewozmywakowa wyposażona w zlewozmywak 2 komorowy z ociekaczem lewym i baterią osadzoną w zlewozmywaku. Wymiary: szer.1100mm, gł. 600mm, wys. 860mm-1szt,5.Szafka dolna trzysekcyjna . Szafka lewa i prawa wyposażona w szufladę + drzwi, w środku 1 półka Szafka środkowa z 3 szufladami, głęboką , średnią i płytką. Wymiary: szer. 2100 mm, gł. 600 mm, wys.860mm-1szt,6.Szafka wisząca podwójna. Szafka wyposażona w 2 drzwi pełnych zamykanych zamkiem, w środku 1 półka z regulacją wysokości. Wymiary: szer. 900mm, gł. 340mm, wys.600mm-1szt,7.Szafka wisząca pojedyncza. Szafka wyposażona w 1 drzwi oszklone zamykane zamkiem, w środku 1 półka szklana z regulacją wysokości co 15mm. Wymiary: szer. 900mm, gł. 340mm, wys.600mm-2szt,8.Szafka przejezdna. Szafka jezdna z czterema kółkami w tym minimum dwa z blokadą wyposażona w szufladę + drzwi, w środku 1 półka. Wymiary: szer. 400mm, gł. 600mm, wys.700mm-1szt,9.Szafka dolna dwusekcyjna . Szafka wyposażona w 2 drzwi, w środku 1 półka. Wymiary: szer. 900mm, gł.600mm, wys.860mm-1szt,10.Szafka pod zlewozmywak o wymiarach: szerokość 100 cm, głębokość 60 cm wysokość 90 cm oraz zlewozmywak ze stali niredzewnej jednkokomorowy z ociekaczem oraz kran-1szt,11.Szafka dolna podwójna z 4 szufladami niskimi i drzwiczkami. Szafka o wymiarach: szerokość 100 cm, głębokość 60 cm, wysokość 90 cm-1szt,12.Szafka dolna podwójna z 2 drzwiczkami pełnymi. Szafka o wymiarach: szerokość 50 cm, głębokość 60 cm, wysokość 90 cm-2szt,13.Szafka (wisząca) górna podwójna z drzwiczkami pełnymi z ABS. Wymiary : szerokość 100 cm, głębokość 32 cm, wysokość 56 cm-3szt,14.Taboret obrotowy-2szt,15.Zlew jednostanowiskowy do mycia sprzętu endoskopowego z podajnikiem mydła i zasilaniem wodnym-1szt.PAKIET nr 2 Myjnia dezynfektor:Myjnia do endoskopów elastycznych-1szt,PAKIET nr 3 Myjka ultradźwiękowa:Myjka ultradźwiękowa-1szt, PAKIET nr 4 Łóżka szpitalne z wyposażeniem:Łóżka szpitalne z wyposażeniem-2szt, PAKIET nr 5 Kardiomonitory:Kardiomonitory-2szt, PAKIET nr 6 Stoły zabiegowe:Uniwersalny stół zabiegowy ze stali nierdzewnej-1szt,Stół do zabiegów opatrunkowych oraz badań-1szt, PAKIET nr 7 Wózek do przewożenia chorych siedzących z uchwytem na butlę tlenową:Wózek do przewożenia chorych siedzących z uchwytem na butlę tlenową-1szt,PAKIET nr 8 Panele gazów medycznych z montażem:1.zespół zaworowo-kontrolny gazów medycznych - skrzynka szkg - 3 wraz z sygnalizatorem i zasilaczem stabilizowanym-1kpl,2.tablica poboru gazów medycznych natynkowa 2 punktowa (o2 + v) typu din-4kpl,3.tablica poboru gazów medycznych natynkowa 1 punktowa (air) typu din-1kpl,4.regulator ssania do próżni centralnej typu din-4kpl,5.reduktor tlenu z nawilżaczem typu din-4kpl,6.ssak próżniowy kompletny typu din do próżni medycznej-1kpl,7.końcówka wtykowa do sprężonego powietrza typu din-1szt.,8.kolumnowe zasilanie stanowiska zabiegowego typu din-1kpl,9.Statyw przenośny do ssaka do wkładów workowych-2szt,PAKIET nr 9 Wózek do przewożenia chorych leżących-1szt,Stolik jezdny na endoskop-1szt,Stolik jezdny na sprzęt-1szt,Wózek anestezjologiczny-1szt, PAKIET nr 10 Spirometr:Spirometr przenośny-1szt,PAKIET nr 11 Lampa zabiegowa:lampa zabiegowa-1szt,PAKIET nr 12 Laryngoskop:laryngoskop-1szt,PAKIET nr 13 Pistolety do mycia i suszenia endoskopów:Pistolet do mycia endoskopów-1szt,Pistolet do suszenia endoskopów-1szt,PAKIET nr 14 Zestaw AMBU:Zestaw AMBU-1szt,PAKIET nr 15 Rolety:1.Rolety okienne (pokój do dezynfekcji):Tkanina jasna podgumowana: 125 x 82-2szt,Tkanina jasna podgumowana: 50 x 92-2szt;2.Rolety okienne (sala wybudzeń):Tkanina jasna podgumowana: 125 x 82-2szt,Tkanina jasna podgumowana: 50 x 92-2szt;3.Rolety okienne (sala endoskopowa):Tkanina jasna podgumowana: 125 x 82-2szt,Tkanina jasna podgumowana: 50 x 92-2szt;4.Rolety okienne (Gabinet lekarski):Tkanina jasna podgumowana:135 x 54-2szt;5.Rolety okienne (Sala zabiegowa):Tkanina jasna podgumowana:135 x 54-2szt,PAKIET nr 16 Ssak elektryczny:Ssak elektryczny jezdny-1szt,PAKIET nr 17 Parawany, podesty,wieszak kroplówki:1.Parawany jednoskrzydłowe na 3 kółkach-2szt,2.Podesty jednostopniowe standardowe-2szt,3.Statyw kroplówkowy-1szt,PAKIET nr 18 Lampy bakteriobójcze przepływowe:Lampy bakteriobójcze przepływowe-2szt,PAKIET nr 19 Zestaw komputerowy z drukarką:1.Monitor-1szt,2.Napęd lub nagrywarka-1szt,3.Obudowa-1szt,4.Dysk twardy-1szt,5.Pamięć RAM-1szt,6.Płyta główna-1szt,7.Procesor-1szt,8.Myszka-1szt,9.Klawiatura-1szt,10.Napęd FDD-1szt,11.System operacyjny-1szt,12.Pakiet Office-1szt,13.Drukarka-1szt. PAKIET nr 20 Dostawa i montaż klimatyzatorów oraz wentylacji nawiewno - wywiewnej:1.Klimatyzator-4szt,2.Instalacja nawiewno - wywiewna-1szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.19.22.10 - Stoły do badania 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie 39.34.00.00 - Sprzęt sieci gazowniczej 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne 33.17.11.00 - Przyrządy do anestezji 42.92.43.10 - Pistolety natryskowe 33.15.77.00 - Worki ambu 39.51.82.00 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.15.83.00 - Urządzenia medyczne emitujące promieniowanie ultrafioletowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 39.71.70.00 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Pakiet nr1) 373,00 trzysta siedemdziesiąt trzy zł. 00/100 Pakiet nr2) 1900,00 tysiąc dziewięćset zł. 00/100 Pakiet nr3) 90,00 dziewięćdziesiąt zł. 00/100 Pakiet nr4) 380,00 trzysta osiemdziesiąt zł. 00/100 Pakiet nr5) 740,00 siedemset czterdzieści zł. 00/100 Pakiet nr6) 570,00 pięćset siedemdziesiąt zł. 00/100 Pakiet nr7) 90,00 dziewięćdziesiąt zł. 00/100 Pakiet nr8) 560,00 pięćset sześćdziesiąt zł. 00/100 Pakiet nr9) 362,00 trzysta sześćdziesiąt dwa zł. 00/100 Pakiet nr10) 150,00 sto pięćdziesiąt zł. 00/100 Pakiet nr11) 130,00 sto trzydzieści zł. 00/100 Pakiet nr12) 30,00 trzydzieści zł 00/100 Pakiet nr13) 60,00 sześćdziesiąt zł. 00/100 Pakiet nr14) 14,00 czternaście zł. 00/100 Pakiet nr15) 100,00 sto zł. 00/100 Pakiet nr16) 164,00 sto sześćdziesiąt cztery zł. 00/100 Pakiet nr17) 42,00 czterdzieści dwa zł. 00/100 Pakiet nr18) 56,00 pięćdziesiąt sześć zł. 00/100 Pakiet nr19) 100,00 sto zł. 00/100 Pakiet nr20) 264,00 dwieście sześćdziesiąt cztery zł. 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI PODMIOTOWE:1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4.W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wykonawca nie wyrządził szkody wykonując zamówienie, które zostało stwierdzone prawomocnym orzeczeniem sądu. 5.W stosunku do firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, chyba że po ogłoszeniu upadłości zawarto układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego.6.Nie występują zaległości we wnoszeniu podatków, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3, 7.Nie występują zaległości we wnoszeniu opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3,8.Żaden ze wspólników (spółki jawne), partnerów oraz członków zarządu (spółki partnerskie), komplementariuszy (spółki komandytowe oraz komandytowo -akcyjne), członków organu zarządzającego (osoby prawne) oraz jeśli oferent jest osobą fizyczna nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.9.Wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.10.Nie wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub nie posługiwanie się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,11.Złożenie prawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania. WARUNKI PRZEDMIOTOWE:12.Zgodnie z np. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.13.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP. (kopie potwierdzone-za zgodność)14.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 15.Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt w przypadku wyboru oferty będzie dostarczony - fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych,16.Oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu w zakresie pakietu nr 8.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY PODMIOTOWE:1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2.Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,3.Oświadczenie z art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych A.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:a) pkt.1, pkt. 6, pkt.7, pkt. 9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert);2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert);3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert).b) pkt. 8 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert).B. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. A zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. DOKUMENTY PRZEDMIOTOWE:5.I) Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające oznakowanie wyrobu znakiem CE - art. 5 ustawy o wyrobach medycznych: 1) deklaracja zgodności wystawiona przez producenta - dotyczy każdej klasy wyrobu2)certyfikat CE jednostki notyfikowanej, która współuczestniczyła w ocenie zgodności danego wyrobu medycznego - dotyczy klas I sterylnej, I z funkcja pomiarową, II a II b, III) - dla pakietów: 3, 3)Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.4.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim wypadku załączyć stosowne oświadczenie). Obowiązkowo-zgłoszenie-to należy dołączyć w przypadku klasy II b i klasy III.(dotyczy pakietów 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9-do wózka do przewożenia chorych leżących oraz do wózka anestezjologicznego, 10, 11, 12, 13, 14, , 16, 18, 20); II)Atesty: świadectwo E1 dla płyt wiórowych, ocena higieniczna E1 dla blatów, świadectwo normy PN-EN-438-1 na blaty (dla pakietu 1).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 Dział Zamówień Publicznych pok.978.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 Dział Zamówień Publicznych - KANCELARIA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble medyczne oraz Zlew jednostanowiskowy do mycia sprzętu endoskopowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szafa endoskopowa. Z uchwytem na endoskopy i wysuwanym koszem. Zamykane zamkiem w systemie MASTER KEY. Szafa wysoka 200 cm, dł. 55 cm, szeroka 92 cm- 1 szt.; 2.Szafka przejezdna wyposażona w 1 szufladę i drzwiczki z 1 półką. Zamykane zamkiem w systemie MASTER KEY. Wymiary: szer. 400mm, gł. 550mm, wys. 700mm- 1 szt.; 3.Szafa lekarska wysoka. Szafa lekarska wąska zamykana drzwiami pełnymi. Drzwiczki zamykane zamkiem w systemie MASTER KEY. W części górnej w środku 3 półki z regulacją wysokości, w części dolnej 1 półka. Wymiary: szer.500mm, gł. 550mm, wys. 2000mm-1 szt. 4.Szafka pod zlewozmywak. Szafka zlewozmywakowa wyposażona w zlewozmywak 2 komorowy z ociekaczem lewym i baterią osadzoną w zlewozmywaku. Wymiary: szer.1100mm, gł. 600mm, wys. 860mm-1 szt. 5.Szafka dolna trzysekcyjna . Szafka lewa i prawa wyposażona w szufladę + drzwi, w środku 1 półka Szafka środkowa z 3 szufladami, głęboką , średnią i płytką. Wymiary: szer. 2100 mm, gł. 600 mm, wys.860mm-1 szt. 6.Szafka wisząca podwójna. Szafka wyposażona w 2 drzwi pełnych zamykanych zamkiem, w środku 1 półka z regulacją wysokości. Wymiary: szer. 900mm, gł. 340mm, wys.600mm-1 szt. 7.Szafka wisząca pojedyncza. Szafka wyposażona w 1 drzwi oszklone zamykane zamkiem, w środku 1 półka szklana z regulacją wysokości co 15mm. Wymiary: szer. 900mm, gł. 340mm, wys.600mm-2 szt. 8.Szafka przejezdna. Szafka jezdna z czterema kółkami w tym minimum dwa z blokadą wyposażona w szufladę + drzwi, w środku 1 półka. Wymiary: szer. 400mm, gł. 600mm, wys.700mm-1 szt. 9.Szafka dolna dwusekcyjna . Szafka wyposażona w 2 drzwi, w środku 1 półka. Wymiary: szer. 900mm, gł.600mm, wys.860mm-1 szt. 10.Szafka pod zlewozmywak o wymiarach: szerokość 100 cm, głębokość 60 cm wysokość 90 cm oraz zlewozmywak ze stali niredzewnej jednkokomorowy z ociekaczem oraz kran-1 szt. 11.Szafka dolna podwójna z 4 szufladami niskimi i drzwiczkami. Szafka o wymiarach: szerokość 100 cm, głębokość 60 cm, wysokość 90 cm -1 szt. 12.Szafka dolna podwójna z 2 drzwiczkami pełnymi. Szafka o wymiarach: szerokość 50 cm, głębokość 60 cm, wysokość 90 cm-2 szt. 13.Szafka (wisząca) górna podwójna z drzwiczkami pełnymi z ABS. Wymiary : szerokość 100 cm, głębokość 32 cm, wysokość 56 cm -3 szt. 14.Taboret obrotowy-2 szt. 15.Zlew jednostanowiskowy do mycia sprzętu endoskopowego z podajnikiem mydła i zasilaniem wodnym-1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.16.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Myjnia dezynfektor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjnia do endoskopów elastycznych - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Myjka ultradźwiękowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjka ultradźwiękowa - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Łóżka szpitalne z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka szpitalne z wyposażeniem - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kardiomonitory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory - 2 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stoły zabiegowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalny stół zabiegowy ze stali nierdzewnej - 1 szt. Stół do zabiegów opatrunkowych oraz badań - 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wózek do przewożenia chorych siedzących z uchwytem na butlę tlenową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do przewożenia chorych siedzących z uchwytem na butlę tlenową - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Panele gazów medycznych z montażem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.zespół zaworowo-kontrolny gazów medycznych - skrzynka szkg - 3 wraz z sygnalizatorem i zasilaczem stabilizowanym-1 kpl. 2.tablica poboru gazów medycznych natynkowa 2 punktowa (o2 + v) typu din-4 kpl. 3.tablica poboru gazów medycznych natynkowa 1 punktowa (air) typu din-1 kpl. 4.regulator ssania do próżni centralnej typu din-4 kpl. 5.reduktor tlenu z nawilżaczem typu din-4 kpl. 6.ssak próżniowy kompletny typu din do próżni medycznej-1 kpl. 7.końcówka wtykowa do sprężonego powietrza typu din-1 szt. 8.kolumnowe zasilanie stanowiska zabiegowego typu din-1 kpl. 9.Statyw przenośny do ssaka do wkładów workowych -2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.34.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wózek do przewożenia chorych leżących, stolik jezdny na endoskop, stolik jezdny na sprzęt,wózek anestezjologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wózek do przewożenia chorych leżących-1 szt. 2.Stolik jezdny na endoskop - 1 szt. 3.Stolik jezdny na sprzęt - 1 szt. 4.Wózek anestezjologiczny - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Spirometr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: spirometr przenośny - 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Lampa zabiegowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa zabiegowa - 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Laryngoskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laryngoskop - 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pistolety do mycia i suszenia endoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pistolet do mycia endoskopów - 1 szt. 2. Pistolet do suszenia endoskopów - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.43.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zestaw AMBU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw AMBU - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.77.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Rolety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rolety okienne (pokój do dezynfekcji): Tkanina jasna podgumowana: 125 x 82 - 2 szt., Tkanina jasna podgumowana: 50 x 92 - 2 szt. 2. Rolety okienne (sala wybudzeń): Tkanina jasna podgumowana: 125 x 82 - 2 szt., Tkanina jasna podgumowana: 50 x 92 - 2 szt. 3. Rolety okienne (sala endoskopowa): Tkanina jasna podgumowana: 125 x 82 - 2 szt., Tkanina jasna podgumowana: 50 x 92 - 2 szt. 4. Rolety okienne (Gabinet lekarski): Tkanina jasna podgumowana:135 x 54 - 2 szt. 5. Rolety okienne (Sala zabiegowa): Tkanina jasna podgumowana:135 x 54 - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.82.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Ssak elektryczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak elektryczny jezdny - 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Parawany, podesty, wieszak kroplówkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment Ilość 1 2 3 1.Parawany jednoskrzydłowe na 3 kółkach -2 szt. 2.Podesty jednostopniowe standardowe-2 szt. 3.Statyw kroplówkowy-1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Lampy bakteriobójcze przepływowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampy bakteriobójcze przepływowe - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.83.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zestaw komputerowy z drukarką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Monitor - 1 szt. 2.Napęd lub nagrywarka - 1 szt. 3.Obudowa - 1 szt. 4.Dysk twardy - 1 szt. 5.Pamięć RAM - 1 szt. 6.Płyta główna - 1 szt. 7.Procesor - 1 szt. 8.Myszka - 1 szt. 9.Klawiatura - 1 szt. 10.Napęd FDD - 1 szt. 11.System operacyjny - 1 szt. 12.Pakiet Office - 1 szt. 13.Drukarka - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Dostawa i montaż klimatyzatorów oraz wentylacji nawiewno - wywiewnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klimatyzator - 4 szt. 2. Instalacja nawiewno - wywiewna - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.70.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.