eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › D25M/252/9-20rj/16 Przetarg nieograniczony na usługę serwisową obejmującą wykonanie przeglądów technicznych urządzeń medycznych produkcji Zakładu Aparatury Jądrowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-18

Gdynia: D25M/252/9-20rj/16 Przetarg nieograniczony na usługę serwisową obejmującą wykonanie przeglądów technicznych urządzeń medycznych produkcji Zakładu Aparatury Jądrowej
Numer ogłoszenia: 125866 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. , ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 72 60 124, faks 58 72 60 338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalegdynia.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: D25M/252/9-20rj/16 Przetarg nieograniczony na usługę serwisową obejmującą wykonanie przeglądów technicznych urządzeń medycznych produkcji Zakładu Aparatury Jądrowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa obejmująca wykonanie przeglądów technicznych aparatury Zakładu Aparatury Jądrowej pracującej w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni. Wykaz aparatury objętej umową: 1 Stół terapeutyczny ZdAJ Polkam M 2005/02 1999 2 Stół terapeutyczny ZdAJ Polkam TBI nr 01 5521/10 2010 3 Drzwi osłonowe przesuwne ZdAJ 280/125/210/Pb2/Parafina20,5 38/10 nr 02 2010 4 Drzwi osłonowe przesuwne ZdAJ 321/130/205/Pb0,35 56/2005 nr 3 2005 5 Drzwi osłonowe obrotowe ZdAJ 300/130/205/Pb2/parafina18 56/2005 nr 1 2005 6 Drzwi osłonowe obrotowe ZdAJ 300/130/205/Pb2/parafina18 56/2005 nr 2 2005 2. Zakres wymaganych czynności w ramach obsługi serwisowej: I. dla stołów POLKAM obejmuje: Inspekcję wizualną w ramach której należy: zweryfikować system osłon ich całość oraz kompletność elementów mocowania w celu potwierdzenia spełnienia wymogów bezpieczeństwa zweryfikować stan wszystkich zabezpieczeń elektrycznych: a. zabezpieczeń nadprądowych co do wartości i ich charakterystyki b. zabezpieczeń różnicowo-prądowych co do wartości i funkcjonalności, c. wyłączników awaryjnych co do ich funkcjonalności zweryfiować integralność wszystkich podzespołów, części mechanicznych i elektrycznych zweryfikować ogólny stan techniczny urządzenia, jego ewentualne uszkodzenia możliwe do wykrycia w ramach inspekcji wizualnej a w szczególności: a. stan połączeń elektrycznych, b. stan okablowania wewnętrznego a ze szczególną uwagą stan okablowania realizującego uziemienie podzespołów i elementów w zakresie spełniania wymogów normy oraz mocowania realizowanego przez połączenia śrubowe, Przeprowadzenie testów bezpieczeństwa w zakresie: Możliwości zdjęcia ze stołu pacjenta w każdych warunkach, w tym w szczególności w przypadku zaniku napięcia sieci zasilającej, Mocowania podzespołów i elementów stołu, które mogłyby doprowadzić do mechanicznego uszkodzenia ciała; Wykonanie testów funkcjonalnych w zakresie i z użyciem zasad zawartych w Testach Akceptujących a w szczególności: Sprawdzenie działania przycisków realizujących ruchy stołu oraz ich zatrzymanie, Określenie stanu technicznego elementów wymiennych, Sprawdzenie zakresów ruchów Sprawdzenie poprawności działania oraz regulacja systemu odczytu położenia informującego o położeniu blatu i kolumny stołu; Wykonanie w przypadku przeglądów okresowych prac regulacyjnych i konserwacyjnych a w szczególności: Sprawdzenie poprawności działania wraz z kontrolą występujących luzów wszystkich układów napędowych, Sprawdzenie mocowania wszystkich podzespołów, kontrola stanu elementów mocujących podzespoły, Sprawdzenie elementów przenoszenia napędów (w szczególności obciążenia silnika realizującego ruch góra dół), prowadnic, łożysk, Kontrola płynności ruchów oraz głośności działania napędów i przemieszczania się podzespołów stołu względem siebie, Sprawdzenie zgodności odczytów elektronicznych ze skalą mechaniczną, Sprawdzenie i w razie potrzeby regulacja wyłączników ograniczający ruchy, Konserwacja podzespołów rozdzielni zasilającej, Przegląd paneli i płytek elektronicznych, Smarowanie mechanizmów stołu będących w ruchu a w szczególności: a. łożysk, b. prowadnic, c. śrub napędowych. Dla drzwi osłonowych obejmuje: inspekcję wizualną w ramach której należy: zweryfikować system osłon ich całość oraz kompletność elementów mocowania w celu potwierdzenia spełnienia wymogów bezpieczeństwa zweryfikować stan wszystkich zabezpieczeń elektrycznych: zabezpieczeń nadprądowych co do wartości i ich charakterystyki zabezpieczeń różnicowo prądowych co do wartości i funkcjonalności, wyłączników awaryjnych co do ich funkcjonalności zweryfikować integralność wszystkich podzespołów, części mechanicznych i elektrycznych zweryfikować ogólny stan techniczny urządzenia, jego ewentualne uszkodzenia możliwe do wykrycia w ramach inspekcji wizualnej a w szczególności: a. stan połączeń elektrycznych, b. stan okablowania wewnętrznego a ze szczególną uwagą stan okablowania realizującego uziemienie podzespołów i elementów w zakresie spełniania wymogów normy oraz mocowania realizowanego przez połączenia śrubowe, Przeprowadzenie testów bezpieczeństwa w zakresie: Działania elementów zabezpieczenia przed wystąpieniem kolizji, Możliwość ręcznego otwarcia drzwi w każdych warunkach, w tym w szczególności w przypadku zaniku napięcia sieci zasilającej, Mocowania podzespołów i elementów drzwi, które mogłyby doprowadzić do mechanicznego uszkodzenia ciała; Wykonanie testów funkcjonalnych w zakresie i z użyciem zasad zawartych w Testach Akceptujących a w szczególności: Sprawdzenie działania przycisków realizujących otwieranie, zatrzymanie oraz zamykanie drzwi z uwzględnieniem przy zamykaniu: zapewnionego konstrukcyjnie opóźnienia, działania procedury zamykania związanej z potwierdzeniem przez operatora braku postronnych osób w bunkrze przed zamknięciem drzwi, Sprawdzenie poprawności działania systemu informującego o położeniu płata drzwi (drzwi zamknięte otwarte); Wykonanie, w przypadku przeglądów okresowych prac regulacyjnych i konserwacyjnych a w szczególności: Sprawdzenie poprawności działania wraz z kontrolą występujących luzów całego układu napędowego, Sprawdzenie mocowania wszystkich podzespołów drzwi (siłowników, napędu, kontrola stanu elementów mocujących podzespoły), Sprawdzenie stanu bieżni, rolki odciążającej lub/i jezdnej, elementów przenoszenia napędu (łańcuch, zębatka, pasek), Sprawdzenie uszczelnień (motoreduktora, siłowników, pompy hydraulicznej i przewodów zasilających siłowniki), Kontrola płynności ruchu płata drzwi oraz głośności działania napędu i przemieszczania się płata drzwi, Sprawdzenie i w razie potrzeby regulacja wyłączników ograniczających ruch drzwi, Konserwacja podzespołów rozdzielni zasilającej, Smarowanie mechanizmów drzwi będących w ruchu a w szczególności: a. łożysk, b. łańcuchów, c. elementów zawieszeni, sprawdzenie i ewentualna regulacja naciągu elementu napędzającego (łańcucha, paska). III. Czas pracy serwisu - od poniedziałku do piątku w godzinach ustalonych z Użytkownikiem za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną pisemną autoryzację wydaną przez producenta na świadczenie usług serwisowych urządzeń będących przedmiotem zamówienia oraz przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej dwa zamówienia na usługi, polegające na wykonywaniu przeglądów aparatury medycznej, o minimalnej wartości 150 000,00 zł brutto każda, np. umów stałych, umów o współpracę lub konkretnych zleceń na przeglądy aparatury medycznej wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że przy wykonywaniu usług na rzecz Zamawiającego użyje przyrządów pomiarowych posiadających ważne świadectwa wzorcowania i kalibracji. Jeżeli dokument taki utraci ważność w okresie trwania umowy, Wykonawca jest zobowiązany odnowić go na własny koszt, oraz przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi stosowne szkolenia producenta do prowadzenia prac serwisowych oraz przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp i art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (w oryginale) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (Zalecany wzór zobowiązania do udostępnienia zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ). Ze złożonych dowodów winien wynikać zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia powyższych zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie tych zasobów nie ponosi winy. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas w którym zostanie przesłana oferta cenowa na naprawę - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalegdynia.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w/w strony internetowej oraz w Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, budynek nr 6, pokój nr 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, budynek nr 6, Kancelaria Szpitala lub pokój nr 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 powyżej, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z warunków, o którym mowa w pkt III.3, winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 5. Warunek określony w pkt III.4, powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we Wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie (art. 24 ust. 2a ustawy Pzp). 8. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ oraz ogłoszeniu czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa Pzp nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa Pzp oraz rozporządzenia wydane na jej podstawie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.