eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa sukcesywna drobnego sprzętu laboratoryjnego do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej realizowana w ramach projektu PO RYBY 2001-2013. Projekt pilotażowy. Testowanie technologii produkcji pstrąga stosowanych w Polsce w świetle Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 710/2009 Umowa nr 00001-61724-OR1400002/10 z dnia 02 listopada 2010 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-28

Olsztyn: Dostawa sukcesywna drobnego sprzętu laboratoryjnego do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej realizowana w ramach projektu PO RYBY 2001-2013. Projekt pilotażowy. Testowanie technologii produkcji pstrąga stosowanych w Polsce w świetle Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 710/2009 Umowa nr 00001-61724-OR1400002/10 z dnia 02 listopada 2010 r.
Numer ogłoszenia: 125865 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sukcesywna drobnego sprzętu laboratoryjnego do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej realizowana w ramach projektu PO RYBY 2001-2013. Projekt pilotażowy. Testowanie technologii produkcji pstrąga stosowanych w Polsce w świetle Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 710/2009 Umowa nr 00001-61724-OR1400002/10 z dnia 02 listopada 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sukcesywna drobnego sprzętu laboratoryjnego do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej realizowana w ramach projektu PO RYBY 2001-2013. Projekt pilotażowy. Testowanie technologii produkcji pstrąga stosowanych w Polsce w świetle Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 710/2009 Umowa nr 00001-61724-OR1400002/10 z dnia 02 listopada 2010 r. Część nr 1 - alkoholomierz 2 sztuki, butelka PELD 1 opakowanie, butla PEHD 5 l 1 sztuka, butla PEHD 10 l 1 sztuka, folia aluminiowa 1 rolka, kuweta laboratoryjna PVC różne rozmiary 3 sztuki, kuweta laboratoryjna PP 2 sztuki, kuweta MF 1 sztuka, lejek porcelanowy różne rozmiary 2 sztuki, lignina w arkuszach 5 opakowań, łyżeczka metalowa 5 sztuk, łyżko-szpatułka L 210 5 sztuk, nasadka do tryskawki 5 sztuk, płytki Petriego 2 opakowania, pudełka na 100 szt. szkiełek mikroskopowych 2 opakowania, statyw rak na probówki Eppendorfa 5 opakowań, szczotka do kolb z pędzelkiem 1 opakowanie, szufelka 5 sztuk, taca na 40 szt. szkiełek mikroskopowych 3 opakowania, butla z wąską szyjką i dyszą tryskawką 100 ml 5 sztuk, butla z wąską szyjką i dyszą tryskawką 100 ml 5 sztuk, butla z wąską szyjką i dyszą tryskawką 250 ml 5 sztuk, butla z wąską szyjką i dyszą tryskawką 250 ml 5 sztuk, zlewka 3 sztuki, krystalizator 5 sztuk; część nr 2 - butla PP 500ml 10 sztuk, butla PP 1000ml 10 sztuk, butla dozująca PEHA 2 sztuki, ochraniacze na ręce 2 sztuki, drabina składana 1 sztuka, lampa nastołowa 1 sztuka, okulary ochronne 5 sztuk, półmaski 10 sztuk, syfon 1 sztuka, system usuwania odpadów chemicznych 1 sztuka, tygle 20 sztuk, zaciski mocujące lampę 1 sztuka, zegar elektroniczny 2 sztuki, stoper mechaniczny 1 sztuka; część nr 3 - komora wilgotnościowa do wybarwiania próbek immunologicznych 1 sztuka, lejek analityczny różne wielkości 7 sztuk, nakłuwacze 1 opakowanie, nożyki metalowe 2 opakowania, pojemniki na odpady medyczne różne wielkości 10 sztuk, pojemnik na wodę destylowaną 1 sztuka, pojemnik PS na próbki chirurgiczne różne pojemności 10 opakowań, pojemniki z tworzywa różne wielkości 300 sztuk, szkiełka mikroskopowe nakrywkowe 20 opakowań, szkiełka podstawowe adhezyjne 20 opakowań, szkiełka podstawowe 20 opakowań, teczka tekturowa otwarta na szkiełka 50 sztuk, zlewka TPX 5 sztuk, żyletka mikrotomowa 10 opakowań, pojemniki z tworzywa 100 sztuk; część nr 4 - pipeta automatyczna 1 sztuka, statyw do pipet 1 sztuka, zestaw pipet automatycznych 1 zestaw; część nr 5 - bagietka z łopatką 10 sztuk, eksykator 1 sztuka, kolba stożkowa Erlenmeyera 10 sztuk, kolba miarowa różne pojemności 105 sztuk, kolby stożkowe Erlenmayera 40 sztuk, naczynie wagowe 100 sztuk, pipeta szklana różne pojemności 20 sztuk, statyw do pipet 3 sztuki, zlewka szklana 1000ml 2 sztuki; część nr 6 - butla laboratoryjna z tworzywa HDPE różne pojemności 2 sztuki, statyw na lejki 2 sztuki; część nr 7 - chwytak gumowy 2 sztuki, kuwety z tworzywa 5 sztuk; część nr 8 - klipsy zamykające do membran do dializ 1 opakowanie, lejek do membran do dializy 1 opakowanie, membrany do dializ 1 rolka, pojemnik na odpady 15 sztuk, pudełko z pokrywką 2 opakowania, statyw dwustronny 10 sztuk, zlewka pomiarowa z uchwytem 6 sztuk; część nr 9 - pinceta metalowa 4 sztuki, szczotki laboratoryjne 9 sztuk; część nr 10 - sączki ilościowe 1 opakowanie, sączki jakościowe 5 sztuk, sączki jakościowe miękkie 2 opakowania; część nr 11 - statyw karuzelowy do pipet 2 sztuki, pipety automatyczne 1 komplet; część nr 12 - atomizer do butelki 12 sztuk, dozownik łokciowy 12 sztuk, dozownik-pompka 6 sztuk; część nr 13 - biureta automatyczna Schellinga 4 sztuki, biureta szklana prosta 6 sztuk, kroplomierz z tworzywa 5 sztuk, łyżeczka dwustronna metalowa 5 sztuk, papierki wskaźnikowe pH 1 opakowanie, pipeta Postera 1 opakowanie, pojemnik na wodę destylowaną z kranem 1 sztuka, pojemnik z tworzywa 100 sztuk, rękawice termo ochronne 3 opakowania, szpatułki z metalu dwustronne 5 sztuk, tygle kwarcowe 100 sztuk, chłodnice kulkowe 4 sztuki, cylindry z PP 2 sztuki, eksykator szklany 1 sztuka, kolba stożkowa Erlenmeyera 10 sztuk, kolby Kjeldahla 30 sztuk, końcówki do pipet automatycznych 3 sztuki, końcówki do pipet elektronicznych 2 sztuki, lejki szklane różne rozmiary 40 sztuk, mieszadełka teflonowe 20 sztuk, pipeta elektroniczna 1 sztuka, półautomatyczna gruszka do pipet 2 sztuki, pipety szklane różne pojemności 12 sztuk, płyta ociekowa naścienna 4 sztuki, rękawice lateksowe 6 sztuk, szczotka laboratoryjna 15 sztuk, szpatułko-łyżeczka 4 sztuki, szufelka do ważenia 1 sztuka, zlewki szklane różne pojemności 24 sztuki, pojemnik okrągły z HDPE 335 sztuk, igły do iniekcji 24 opakowania, kolba stożkowa Erlenmeyera 10 sztuk, końcówki do pipet opakowania 2 opakowania, końcówki do pipet różne rozmiary 400 sztuk, końcówki do pipet opakowania 4 opakowania, płytki Petriego 2 opakowania, probówka bakteriologiczna płaskodenna 600 sztuk, statyw karuzelowy 2 sztuki, statyw na probówki 3 sztuki, strzykawka jednorazowego użytku 100 sztuk, szkiełka podstawowe 10 opakowań, wymazówka 800 sztuk, końcówki do pipet 2 opakowania, okulary ochronne 5 sztuk, półmaski Secair 10 sztuk, zestaw cryobank 2 sztuki, olejek immersyjny 1 sztuka..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-7, 38.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu rejestrowego oraz jej podpisem 2. Sporządzony przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 Do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Formularz Ofertowy 3. Sporządzony przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Formularz cenowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące: 1. Zmiany terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy np. działanie siły wyższej, 2. Zmiany terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10-957 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, pok. 309, 10-957 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu PO RYBY 2001-2013. Projekt pilotażowy. Testowanie technologii produkcji pstrąga stosowanych w Polsce w świetle Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 710/2009 Umowa nr 00001-61724-OR1400002/10 z dnia 02 listopada 2010 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alkoholomierz 2 sztuki, butelka PELD 1 opakowanie, butla PEHD 5 l 1 sztuka, butla PEHD 10 l 1 sztuka, folia aluminiowa 1 rolka, kuweta laboratoryjna PVC różne rozmiary 3 sztuki, kuweta laboratoryjna PP 2 sztuki, kuweta MF 1 sztuka, lejek porcelanowy różne rozmiary 2 sztuki, lignina w arkuszach 5 opakowań, łyżeczka metalowa 5 sztuk, łyżko-szpatułka L 210 5 sztuk, nasadka do tryskawki 5 sztuk, płytki Petriego 2 opakowania, pudełka na 100 szt. szkiełek mikroskopowych 2 opakowania, statyw rak na probówki Eppendorfa 5 opakowań, szczotka do kolb z pędzelkiem 1 opakowanie, szufelka 5 sztuk, taca na 40 szt. szkiełek mikroskopowych 3 opakowania, butla z wąską szyjką i dyszą tryskawką 100 ml 5 sztuk, butla z wąską szyjką i dyszą tryskawką 100 ml 5 sztuk, butla z wąską szyjką i dyszą tryskawką 250 ml 5 sztuk, butla z wąską szyjką i dyszą tryskawką 250 ml 5 sztuk, zlewka 3 sztuki, krystalizator 5 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butla PP 500ml 10 sztuk, butla PP 1000ml 10 sztuk, butla dozująca PEHA 2 sztuki, ochraniacze na ręce 2 sztuki, drabina składana 1 sztuka, lampa nastołowa 1 sztuka, okulary ochronne 5 sztuk, półmaski 10 sztuk, syfon 1 sztuka, system usuwania odpadów chemicznych 1 sztuka, tygle 20 sztuk, zaciski mocujące lampę 1 sztuka, zegar elektroniczny 2 sztuki, stoper mechaniczny 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-7, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komora wilgotnościowa do wybarwiania próbek immunologicznych 1 sztuka, lejek analityczny różne wielkości 7 sztuk, nakłuwacze 1 opakowanie, nożyki metalowe 2 opakowania, pojemniki na odpady medyczne różne wielkości 10 sztuk, pojemnik na wodę destylowaną 1 sztuka, pojemnik PS na próbki chirurgiczne różne pojemności 10 opakowań, pojemniki z tworzywa różne wielkości 300 sztuk, szkiełka mikroskopowe nakrywkowe 20 opakowań, szkiełka podstawowe adhezyjne 20 opakowań, szkiełka podstawowe 20 opakowań, teczka tekturowa otwarta na szkiełka 50 sztuk, zlewka TPX 5 sztuk, żyletka mikrotomowa 10 opakowań, pojemniki z tworzywa 100 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-7, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipeta automatyczna 1 sztuka, statyw do pipet 1 sztuka, zestaw pipet automatycznych 1 zestaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-7, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bagietka z łopatką 10 sztuk, eksykator 1 sztuka, kolba stożkowa Erlenmeyera 10 sztuk, kolba miarowa różne pojemności 105 sztuk, kolby stożkowe Erlenmayera 40 sztuk, naczynie wagowe 100 sztuk, pipeta szklana różne pojemności 20 sztuk, statyw do pipet 3 sztuki, zlewka szklana 1000ml 2 sztuki;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.93.00-0, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butla laboratoryjna z tworzywa HDPE różne pojemności 2 sztuki, statyw na lejki 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-7, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chwytak gumowy 2 sztuki, kuwety z tworzywa 5 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy zamykające do membran do dializ 1 opakowanie, lejek do membran do dializy 1 opakowanie, membrany do dializ 1 rolka, pojemnik na odpady 15 sztuk, pudełko z pokrywką 2 opakowania, statyw dwustronny 10 sztuk, zlewka pomiarowa z uchwytem 6 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.79.30.00-7, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pinceta metalowa 4 sztuki, szczotki laboratoryjne 9 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sączki ilościowe 1 opakowanie, sączki jakościowe 5 sztuk, sączki jakościowe miękkie 2 opakowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Statyw karuzelowy do pipet 2 sztuki, pipety automatyczne 1 komplet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Atomizer do butelki 12 sztuk, dozownik łokciowy 12 sztuk, dozownik-pompka 6 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: biureta automatyczna Schellinga 4 sztuki, biureta szklana prosta 6 sztuk, kroplomierz z tworzywa 5 sztuk, łyżeczka dwustronna metalowa 5 sztuk, papierki wskaźnikowe pH 1 opakowanie, pipeta Postera 1 opakowanie, pojemnik na wodę destylowaną z kranem 1 sztuka, pojemnik z tworzywa 100 sztuk, rekawice termo ochronne 3 opakowania, szpatułki z metalu dwustronne 5 sztuk, tygle kwarcowe 100 sztuk, chłodnice kulkowe 4 sztuki, cylindry z PP 2 sztuki, eksykator szklany 1 sztuka, kolba stożkowa Erlenmeyera 10 sztuk, kolby Kjeldahla 30 sztuk, końcówki do pipet automatycznych 3 sztuki, końcówki do pipet elektronicznych 2 sztuki, lejki szklane różne rozmiary 40 sztuk, mieszadełka teflonowe 20 sztuk, pipeta elektroniczna 1 sztuka, półautomatyczna gruszka do pipet 2 sztuki, pipety szklane różne pojemności 12 sztuk, płyta ociekowa naścienna 4 sztuki, rękawice lateksowe 6 sztuk, szczotka laboratoryjna 15 sztuk, szpatułko-łyżeczka 4 sztuki, szufelka do ważenia 1 sztuka, zlewki szklane różne pojemności 24 sztuki, pojemnik okrągły z HDPE 335 sztuk, igły do iniekcji 24 opakowania, kolba stożkowa Erlenmeyera 10 sztuk, końcówki do pipet opakowania 2 opakowania, końcówki do pipet różne rozmiary 400 sztuk, końcówki do pipet opakowania 4 opakowania, płytki Petriego 2 opakowania, probówka bakteriologiczna płaskodenna 600 sztuk, statyw karuzelowy 2 sztuki, statyw na probówki 3 sztuki, strzykawka jednorazowego użytku 100 sztuk, szkiełka podstawowe 10 opakowań, wymazówka 800 sztuk, końcówki do pipet 2 opakowania, okulary ochronne 5 sztuk, półmaski Secair 10 sztuk, zestaw cryobank 2 sztuki, olejek immersyjny 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-7, 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.