eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszyna › PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA PRZYCHODNI LEKARSKIEJ PRZY ULICY KMICICA 10 W KRUSZYNIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-03

Kruszyna: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA PRZYCHODNI LEKARSKIEJ PRZY ULICY KMICICA 10 W KRUSZYNIE
Numer ogłoszenia: 125813 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177688 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszyna, ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna, woj. śląskie, tel. 034 3202003, faks 034 3202054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA PRZYCHODNI LEKARSKIEJ PRZY ULICY KMICICA 10 W KRUSZYNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na dostosowaniu Przychodni Lekarskiej znajdującej się w m. Kruszyna , do wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej. W zakres rzeczowy zadania wchodzą następujące prace: - przebudowa istniejącej części przychodni; - dobudowa części budynku - prace budowlane; - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych przy dobudowywanej części budynku; - prace instalacyjne (wymiana istniejących i wykonanie nowych przewodów c.o, wod-kan. oraz elektrycznych). Planowana inwestycja będzie realizowana w następującej kolejności: - rozbudowa, - instalacja c.o. i wentylacja, - instalacja wod-kan, - instalacja elektryczna, - prace remontowe w istniejącej części. Szczegółowy zakres powyższych robót określony został w przedmiarze robót oraz w projekcie budowlanym - będące załącznikami do SIWZ. Wykonawca winien zorganizować roboty w sposób umożliwiający użytkowanie istniejącej części budynku. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp - Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 6. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5) - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp - Zamawiający ma prawo udzielenia zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. 7. Wymagania dot. gwarancji: gwarancja na wykonane roboty budowlane obejmuje 36 m-cy - licząc od dnia odbioru końcowego zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1507855.17 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlano-Instalatorski BUDO-MAX S.J., Radosław Marks, Piotr Marks i Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MONTER Grzegorz Wąsowicz, Al. Wojska Polskiego 124, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 736035,87
  • Oferta z najniższą ceną: 736035,87 oferta z najwyższą ceną: 1049998,52
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.