Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-24
Poznań: Adaptacja pomieszczeń księgarni i ksero na pomieszczenia pracowni telewizyjnej dla Instytutu Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.
Numer ogłoszenia: 125800 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, fax 061 8294012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń księgarni i ksero na pomieszczenia pracowni telewizyjnej dla Instytutu Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje adaptację pomieszczeń księgarni i ksero na pomieszczenia studia telewizyjnego w budynku Instytutu Nauk Politycznych i Dziennikarstwa. Zakres prac obejmuje roboty ogólnobudowlane, akustykę wnętrz, ochronę przeciwdźwiękową i technologię telewizyjną, oświetlenie studyjne, wykonanie instalacji elektrycznych i wentylacyjnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Wycenią przedmiotowe zamówienie. 3.Dysponują osobami, które będą nadzorować wykonywanie zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń: - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. W/w osoby winny być członkami okręgowej izby inżynierów budownictwa. 4.Wykonali w ostatnich pięciu latach przynajmniej dwie roboty wentylacyjno-klimatyzacyjne o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł dla każdej z robót i zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien do oferty załączyć dokumenty potwierdzające, że powyższe roboty zostały wykonane z należytą starannością. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument podpisuje pełnomocnik. 5.Zaakceptują termin wykonania zamówienia. 6.Potwierdzą zaakceptowanie warunków umowy zawarte w istotnych postanowieniach umowy. 7.Udzielą co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty i dostarczone urządzenia. 8.Załączą do oferty wypełniony Formularz ofertowy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument podpisuje pełnomocnik. 9.Złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 i nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.Załączą do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - polisę winien złożyć każdy z wykonawców. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców 2.Formularz cenowy [zbiorcza tabela elementów scalonych] wg wzoru załączonego do SIWZ. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument podpisuje pełnomocnik. 3.Kosztorys ofertowy sporządzony wg załączonych przedmiarów. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument podpisuje pełnomocnik. 4.Formularz ofertowy, w którym Wykonawca: - podaje cenę, - deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z podwykonawcą) oraz deklaruje jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom, - potwierdza termin wykonania zamówienia, - udziela gwarancji na wykonane roboty, - akceptuje warunki umowy, - oświadcza, że dokonał wizji lokalnej, - akceptuje termin związania ofertą - oświadcza, że do wykonania przedmiotu zamówienia użyje tylko materiałów i urządzeń posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa zgodne z wymogami obowiązującego prawa, - deklaruje formę wniesienia zabezpieczenia dobrego wykonania umowy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. 5.Wykaz wykonanych robót, opisanych pkt 6.1. ppkt. 3 Specyfikacji. 6.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie [kierować robotami]. Dokument musi jednoznacznie potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 6.1. ppkt 2. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz kopię ważnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego 7.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - polisę winien złożyć każdy z wykonawców. 8.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp. 9.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie składa każdy z wykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ogloszenia.propublico.pl/uam
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 303..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 12:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 303..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest
- Przebudowa terenu przyszkolnego - dziedzińca szkoły z uwzględnieniem małej retencji. Modernizacja dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej nr 60
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu - etap II sanitariaty.
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 28 filmów, (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część I
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Termomodernizacja i przebudowa Hali Sportowej
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.