eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Przebudowa budynku dydaktycznego (budynek nr II) wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Osady Leśnej Barbarka przy ul. Przysieckiej w Toruniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-24

Toruń: Przebudowa budynku dydaktycznego (budynek nr II) wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Osady Leśnej Barbarka przy ul. Przysieckiej w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 125773 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, fax 056 6118622.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku dydaktycznego (budynek nr II) wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Osady Leśnej Barbarka przy ul. Przysieckiej w Toruniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku dydaktycznego (budynek nr II) wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Osady Leśnej Barbarka przy ul. Przysieckiej w Toruniu. Zamówienie obejmuje m.in. następujący zakres prac: 1) Rozbiórkę istniejącego budynku wraz z utylizacją eternitu. 2) Budowę nowego budynku w technologii tradycyjnej 3) Sieci i instalacje wod.-kan. 4) Przyłącze i instalacje elektryczne oraz oświetlenie terenu 5) Zagospodarowanie wraz z drogami i chodnikami W/w roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ. Na wykonane prace wymagane jest udzielenie gwarancji: -roboty budowlane - nie mniej niż 4 lata - na materiały i urządzenia zgodnie z okresem gwarancji producenta

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium - 3. 000 zł- trzytysiące.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie wykluczeni na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2006r. Nr 164, poz.1163 ze zm.) tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, b. zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie min. 2 zadania z budownictwa kubaturowego i wartości ( min.1.000 000 zł brutto każde). c. przedłożą dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie (min. 2). 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Dokumenty wymienione w §1 ust.1 pkt 2,4,5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.(Dz. U. Nr 87, poz.605): a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24.ust 1 pkt.4-8 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24.ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności(dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego) 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (min.2 zadania z budownictwa kubaturowego) i wartością (min.1.000 000 zł brutto każde) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; 6.Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( min. 2 ); 7.Polisa,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3. a,b,c SIWZ, składa dokumenty zgodnie z §2.1. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.(Dz. U. Nr 87, poz.605): Oświadczenia: a) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Remontów - 87-100 Toruń ul. Wały gen. Sikorskiego 10, telefon (056) 61 18 840, fax.(056) 61 18 84-sekretariat. Opłata 200,00 zł( dwieście złotych).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 08:00, miejsce: Wydział Inwestycji i Remontów - 87-100 Toruń ul. Wały gen. Sikorskiego 10, telefon (056) 61 18 840, fax.(056) 61 18 84..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.